Gênant; plassen

donderdag 6 september 2012 om 13:25
Wat me nu is overkomen...
Ik was bij een vriendin op bezoek geweest, daar nog even naar de wc geweest en daarna naar huis. Onderweg in de file gekomen en ik moest toch nodig plassen! Zo nodig, ik kon het niet meer ophouden en ik kon de auto ook niet aan de kant zetten. Uiteindelijk plaste ik dus in mijn broek Toen ik thuis de auto uit stapte kwam er nog een hele sloot achter aan
Dit is me nog nooit overkomen. Ik schaam me echt kapot. Ik ben niet zwanger en ook nooit problemen gehad met het ophouden van mijn plas.
Wie heeft dit ook weleens meegemaakt? Ik ben er helemaal door van slag....
Ik was bij een vriendin op bezoek geweest, daar nog even naar de wc geweest en daarna naar huis. Onderweg in de file gekomen en ik moest toch nodig plassen! Zo nodig, ik kon het niet meer ophouden en ik kon de auto ook niet aan de kant zetten. Uiteindelijk plaste ik dus in mijn broek Toen ik thuis de auto uit stapte kwam er nog een hele sloot achter aan
Dit is me nog nooit overkomen. Ik schaam me echt kapot. Ik ben niet zwanger en ook nooit problemen gehad met het ophouden van mijn plas.
Wie heeft dit ook weleens meegemaakt? Ik ben er helemaal door van slag....
maandag 18 februari 2013 om 07:00
Niet echt in mijn broek geplast.
Toen ik nog niet lang zwanger was gingen mijn man en ik zwemmen. Onderweg moest ik plassen. En hoe.
Het dorp waar we heen gingen was zo Christelijk als wat dus op zondag was alles dicht. We reden langs een tankstation, ik blij, maar bleek die ook dicht te zijn.
Ik hield het nietmeer dus ben naast de auto gaan zitten.
Net toen ik lekker op gang was bleek dat ik mijn lange rok niet ver genoeg had opgetild dus die zeek ik helemaal onder.
Man lag in een deuk. Handdoek onder me gelegd en eenmaal bij het meertje de jurk in de zon laten drogen .
Wel thuis gelijk gewassen hoor.
Toen ik nog niet lang zwanger was gingen mijn man en ik zwemmen. Onderweg moest ik plassen. En hoe.
Het dorp waar we heen gingen was zo Christelijk als wat dus op zondag was alles dicht. We reden langs een tankstation, ik blij, maar bleek die ook dicht te zijn.
Ik hield het nietmeer dus ben naast de auto gaan zitten.
Net toen ik lekker op gang was bleek dat ik mijn lange rok niet ver genoeg had opgetild dus die zeek ik helemaal onder.
Man lag in een deuk. Handdoek onder me gelegd en eenmaal bij het meertje de jurk in de zon laten drogen .
Wel thuis gelijk gewassen hoor.
maandag 18 februari 2013 om 07:11
maandag 18 februari 2013 om 16:48
Normaal gesproken heb ik helemaal geen moeite met mijn plas op te houden, alleen nu met mijn hernia dus wel. Heb regelmatig ongelukjes gehad en nog steeds. Dit terwijl ik toch vaak genoeg naar het toilet ga. Ik krijg donderdag de uitslag van de scan en hoop dan dat ik aan dit probleempje geholpen kan worden. Het is nu bijna zo dat ik bijna mijn huis niet meer uit durf, omdat ik bang ben om dan in mijn broek te plassen. Er hoeft helemaal niets te gebeuren en voel het niet eens, dus dat is niet helemaal goed, maar ik loop er al voor bij de neuroloog en hoop donderdag meer te weten erover.

zondag 24 februari 2013 om 13:02
zondag 24 februari 2013 om 13:13
Nou lasvegas84 ik kon het me ook nooit voorstellen, maar sinds een paar maanden heb ik soms ook moeite mee om mijn plas op te houden, eerst dachten ze dat het kwam door een hernia, maar dat is uitgesloten. Maandag ga ik een afspraak maken bij een fysiotherapeut, die ook een bekkentherapeut is. Bij mij is het namelijk gekomen nadat een andere fysio tot 3 keer toe mijn bekken losgetrokken heeft, omdat die gekanteld en vast zat. Ik heb nu dus nog steeds regelmatig ongelukjes, maar ik ga er aan werken in ieder geval. Ik hoop dat saar ook zo geholpen kan worden. Want wanneer je een ongelukje heb, nou dan voel je je heel klein worden.
zondag 31 maart 2013 om 16:34
zondag 31 maart 2013 om 16:34
vrijdag 12 april 2013 om 08:19
Hallo allemaal,
het was nooit mijn bedoeling de indruk te wekken dat ik alleen maar opzoek bent naar andermans verhalen. Als dit wel zo is ervaren vind ik dat vervelend en wil ik bij deze min excuses aanbieden. Dit is namelijk de eerste keer dat ik actief ben op een forum dus is dat nog voor verbetering vatbaar.
Ik hoor graag van jullie,
Saar
het was nooit mijn bedoeling de indruk te wekken dat ik alleen maar opzoek bent naar andermans verhalen. Als dit wel zo is ervaren vind ik dat vervelend en wil ik bij deze min excuses aanbieden. Dit is namelijk de eerste keer dat ik actief ben op een forum dus is dat nog voor verbetering vatbaar.
Ik hoor graag van jullie,
Saar
woensdag 3 juli 2013 om 13:00
exact hetzelfde is mij gisteravond overkomen. Rare gewaarwording om met automobilisten naast je te zitten plassen. Kon het gewoon niet meer ophouden, stond in file waar men nog vooruit nog achteruit kon. Nu maar kijken hoe ik de autostoel schoon en geurloos kan krijgen, heb vannacht t autoraampje stukje opengelaten, hopelijk niet al teveel vliegen naar binnen gevlogen

woensdag 3 juli 2013 om 13:07
Voor de mensen die t zich niet voor kunnen stellen,ik voorheen ook niet, ik stond in een file en wel anderhalf uur, er moest zo nodig weer aan de weg getimmerd worden. 3 rijstroken dikke stilstand, kwam niet bij de vluchtstrook vanuit middelste baan. Ik kon t de eerste 20 minuten goed ophouden, maar bij 45 minuten was het erop of eronder. Minuut 55 heb ik me overgegeven. Het was niet meer te doen. Uitstappen en in de vangrail met vreselijk dun bezaaid gras was geen optie met schijnende koplampen. Heb nog even gedacht aan n plastic tasje en dan broek naar benee, maar met die SUV's tegenwoordig en niet te vergeten vrachtwagenchauffeurs die zo bij je naar binnen kijken, ook geen optie. Als je met iemand bent kun je nog wel even achterin gaan zitten misschien ofzo, maar in je uppie sta je met je rug tegen de autostoel. Benieuwd hoe TO haar stoel weer heeft schoongekregen en geurloos uiteraard. En ach, beter plassen dan poepen.