Gezondheid alle pijlers

Goeie hoofdpijn na oor uitspuiten

27-01-2012 21:04 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik was vanmiddag bij de dokter om (eindelijk) mijn oren te laten uitspuiten.

Nu heb ik altijd al lastige oren gehad, buisjes vroeger gehad, veel suizen. veel pijn.

Dat was door die prop minder geworden, maar kreeg er na 3 jaar ( ik weet het) toch wel last van.

Maar we zijn nu 12 uur veder, en heb vanaf het moment dat ik thuis kwam en ontzettend nare hoofdpijn, druk op mijn oren staan, suizen, gekraak en pijn.(vooral links) Maar vooral de hoofdpijn... Ik slik tramadol voor mijn hernia, en daar er maar 1 van ingenomen, maar het komt er gewoon doorheen.

Veder merk ik dat ik nog steeds aardig wat water in mijn oor heb zitten.

Bij het uitspuiten deed het uiteindelijk ook pijn trouwens.

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit kennen nadat ze (te lang) met een prop rondliepen. En dat dit dus gewoon kan.(ik hoop van wel)

Dank je wel alvast!
anoniem_133120 wijzigde dit bericht op 27-01-2012 21:05
Reden: typfout
% gewijzigd
Ik herken het niet, maar ik heb dan ook nooit mijn oren hoeven laten uitspuiten. Ik heb nu echter wel oorontsteking en leef qua pijn met je mee. De enige tip om het water eruit te krijgen is met je vinger zachtjes een stukje katoen (een t-shirt ofzo) in je oor te duwen en met je hoofd schuin achterover te gaan liggen. De stof zal het vocht absorberen. (tip van dr. Oz haha) maar wie weet werkt het. Sterkte!

Misschien kun je de nacht even afwachten en anders morgen voor advies naar de hp bellen?
Dat zal ik straks eens proberen als ik op bed lig. Vriend moet thuiskomen en heeft geen sleutel (die had ik )

Dank je wel voor de tip!

Ja ik wacht het idd nog even af, hoop dat het snel over is, ben er echt naar van, bah.

maar dank je
Google eens op "tinnitus oren uitspuiten hoofdpijn".
http://www.dokter.nl/inde ... /suizen-en-hoofdpijn.html
"Tinnitus is fluiten, suizen, piepen, brommen en zoemen""

bij mij suist het alleen. en kraakt het denk ik steeds van het water. alleen het gekraak komt als een plop die niet doorzet. maar fluiten en brommen doet het niet.

Maar zal het toch even in de gaten houden, als het aanhoud maar weer naar de dokter
Ik heb geen hoofdpijn gehad na het oor uit spuiten maar wel een keer flinke duizeligheid. Dit hield een paar dagen aan, daarna was het over. Moest ze vaak spuiten met de spuit om het er uit te krijgen? Het kan nl ook zijn dat ze net even te lang is door gegaan en dat je daarom nu hoofdpijn hebt.
Nee dat viel wel mee. Recht was zo leeg. dat deed ook geen pijn. wel dezelfde klachten nu bij, suizen en klotsen van water en gekraak. links deed ze in 4 keer, de 3de keer kreeg ik een hele felle nare steek waar ik letterlijk van omhoog schoot. Ben veder geen pieperd, dus maakte me wel zorgen, daarna deed ze het wat zachter maar de pijn bleef.

Maar dat kan misschien komen omdat de prop best groot was. Tenminste, dat hoop ik.
Die felle steek die herken ik ook wel weer. Mijn ervaring is dat soms na een dag, soms na een paar dagen je oren ineens ploppen, en dat je dan dus ook weer goed kan horen. Dus niet meteen na het oor uit spuiten.De duizeligheid was bij mij na die plop ook weg. Dus ik hoop voor jou de hoofdpijn ook.

Ligt trouwens allemaal qua zenuwen heel dicht bij elkaar, het oor en een van de zenuwen naar je slapen en kaken toe ( = dus je hoofd).
Vannacht bleef de hoofdpijn met zelfs nog een pijnstiller aanhouden. Heb ook helemaal niet geslapen... Het zit nog steeds vol (water) en suist nog steeds.

Staat nu wel een druk op mijn hoofd, dus geen hoofdpijn, maar ik weet van mezelf dat als de avond nadert, mijn klachten pas doorkomen. Ik kan me met goeie afleiding redelijk door de dag heen slaan, ben wel wat gewend haha.

Maar goed, hopen dat de hoofdpijn wegblijft, al vrees ik er voor, als ik ''normaal'' opsta bonkt/steekt het wel even.

Ooh, en vanaf morgen pas ik een paar dagen op de (hele hele drukke, maar wel lieve) kids van mn schoonzus. Ik hoop echt dat ik er snel vanaf ben! Aangezien ze aan de andere kant van nederland woont.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven