Griep. Heerst?
zondag 19 september 2010 om 16:41
zondag 19 september 2010 om 17:01
zondag 19 september 2010 om 17:02
Yep, ik ben ook beroerd, niet echt griep, maar werd vrijdag wakker met een exploderend hoofd, keelpijn, opgezette klieren, verkouden en moemoemoe en spierpijn. Gelukkig in het weekend, ik voel me nu nog steeds wel wat moe, maar ben wel fit genoeg om te werken.
Vorige week was de halve afdeling ziek.
Vorige week was de halve afdeling ziek.

zondag 19 september 2010 om 17:20
quote:suikerklontje1 schreef op 19 september 2010 @ 16:41:
Ik heb geen echte griep denk ik, maar voel me wel ziekjes. Ik ben enorm verkouden, mijn hoofd zit vol, heb het warm als ik wat doe en heb 38,2 graden verhoging/ koorts.
Ik heb wel wat mensen om mij heen gehoord en gezien die ook ziekjes zijn, maar zij hebben geen echte griep.
Beterschap!!
Ik heb precies hetzelfde , het begon vorige week met keelpijn.
Maar ik heb jaren geleden een echte griep gehad en sindsdien weet ik wat dat is.
Veel mensen roepen snel dat ze een griepje hebben maar als je echt griep hebt kun je hier niet eens op het forum kijken ....
(afschuwelijk!!!!!) dat zegt dus wat!!!!
Ik heb geen echte griep denk ik, maar voel me wel ziekjes. Ik ben enorm verkouden, mijn hoofd zit vol, heb het warm als ik wat doe en heb 38,2 graden verhoging/ koorts.
Ik heb wel wat mensen om mij heen gehoord en gezien die ook ziekjes zijn, maar zij hebben geen echte griep.
Beterschap!!
Ik heb precies hetzelfde , het begon vorige week met keelpijn.
Maar ik heb jaren geleden een echte griep gehad en sindsdien weet ik wat dat is.
Veel mensen roepen snel dat ze een griepje hebben maar als je echt griep hebt kun je hier niet eens op het forum kijken ....
(afschuwelijk!!!!!) dat zegt dus wat!!!!

zondag 19 september 2010 om 18:27
zondag 19 september 2010 om 19:34
Bloedvergiftigting.
Ijlen door koorts is idd heftig; ook wel 's gehad - vaaage dromen Dan ben je idd uitgeschakeld.
Maar niet bij elke fikse griep hoeft men te ijlen van de koorts en in die gevallen (zonder ijlen), kan ik iig best nog wat ondernemen - hoe lusteloos ook. Lezen, filmpje kijken, forummen
Ijlen door koorts is idd heftig; ook wel 's gehad - vaaage dromen Dan ben je idd uitgeschakeld.
Maar niet bij elke fikse griep hoeft men te ijlen van de koorts en in die gevallen (zonder ijlen), kan ik iig best nog wat ondernemen - hoe lusteloos ook. Lezen, filmpje kijken, forummen
zondag 19 september 2010 om 19:52

zondag 19 september 2010 om 19:58
Hoe je het moet noemen weet ik niet maar er gaat wel wat rond. Bij ons op school merk je het goed. Wat collega's die ziek zijn maar vooral veel kinderen. Ik ben zelf ook 2 dagen thuis geweest en zie er eerlijk gezegd een beetje tegenop om morgen weer te gaan werken. Ik heb het vooral erg benauwd, heb nog keelpijn en ben vreselijk moe. Maar ik hoef nog maar 2 weken te werken tot mijn zwangerschapsverlof dus ik wil nog even doorzetten. Ik denk overigens dat ik me niet ziek had gemeld als ik niet zwanger was geweest. Je weet het nooit helemaal zeker natuurlijk maar ik had wel het gevoel dat het er door de zwangerschap extra in hakt.
Maar zien hoe het morgen gaat...
Maar zien hoe het morgen gaat...