Gezondheid alle pijlers

Griep. Heerst?

19-09-2010 16:28 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Puur interesse.

Ik heb de griep.

Nu hoor ik van veel mensen om mij heen dat het heerst. Alleen ken ik niemand die ook de griep heeft nu.

Jullie?
veel sterkte ,in mijn omgeving zijn heel veel mensen niet lekker,

keelpijn, koorts ,verkouden.
Mijn halve kantoor.

Nou ja, die zijn verkouden.
Het heerst wel hoor...mijn man en kids hebben het in ieder geval deze week gekregen en ik ben nu de pineut! Op school van de kinderen ook veel zieken. Keelpijn, hoesten, koorts en spierpijn . Goed uitzieken! En beterschap!
Ik heb geen echte griep denk ik, maar voel me wel ziekjes. Ik ben enorm verkouden, mijn hoofd zit vol, heb het warm als ik wat doe en heb 38,2 graden verhoging/ koorts.

Ik heb wel wat mensen om mij heen gehoord en gezien die ook ziekjes zijn, maar zij hebben geen echte griep.

Beterschap!!
Jep, ik heb het ook. Opgelopen in de trein.
pluk de dag
Yup, hier nog een. Heb vriend aangestoken, die is er alleen veeeel slechter aan toe

Raar he, dat het 'heerst'. Vaag begrip, 'het heerst', wie bepaald dat?
This is not kosher!
quote:Peronne schreef op 19 september 2010 @ 16:43:

Jep, ik heb het ook. Opgelopen in de trein.Hoe weet je dat?
Ik ben wel verkouden en heb last van mijn lijf, maar griep is het niet :-) Maar het heerst wel, want hoor er meerdere mensen over.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Hier geen griep, snotneus of keelpijn te bekennen en ben toch met honderden mensen (waarvan tientallen hoestend en proestend) in een kleine ruimte met recycelde lucht in aanraking gekomen. Heb dus een prima weerstand

Maar hoor idd wel 'dat het heerst'... Vroeg me ook al af.... waar dan???
Hoe weet je dat je de griep hebt TO?

Meeste mensen die denken dat ze de griep hebben zijn gewoon flink ziek van een verkoudheid.
Yep, ik ben ook beroerd, niet echt griep, maar werd vrijdag wakker met een exploderend hoofd, keelpijn, opgezette klieren, verkouden en moemoemoe en spierpijn. Gelukkig in het weekend, ik voel me nu nog steeds wel wat moe, maar ben wel fit genoeg om te werken.

Vorige week was de halve afdeling ziek.
Hier beginnende griep, man is er net zo'n beetje vanaf.

Keel-, hoofdpijn, verstopt hoofd en moe.
jawel, hoor. Ik ken wel mensen. Zelf gelukkig niet.

Beterschap en goed uitzieken voordat je weer gaat werken/studeren/sporten of wat je dan ook dagelijks doet.
quote:suikerklontje1 schreef op 19 september 2010 @ 16:41:

Ik heb geen echte griep denk ik, maar voel me wel ziekjes. Ik ben enorm verkouden, mijn hoofd zit vol, heb het warm als ik wat doe en heb 38,2 graden verhoging/ koorts.

Ik heb wel wat mensen om mij heen gehoord en gezien die ook ziekjes zijn, maar zij hebben geen echte griep.

Beterschap!!

Ik heb precies hetzelfde , het begon vorige week met keelpijn.

Maar ik heb jaren geleden een echte griep gehad en sindsdien weet ik wat dat is.

Veel mensen roepen snel dat ze een griepje hebben maar als je echt griep hebt kun je hier niet eens op het forum kijken ....

(afschuwelijk!!!!!) dat zegt dus wat!!!!
dubbel
Geen griep, maar wel keelpijn en stevige hoofdpijn. Een paar daagjes heerlijk thuisgebleven en veel geslapen en nu gaat het weer een stuk beter.
Ik heb ook de griep, buikgriep met alles erop en eraan. Bah, wat voel ik me slap.
Er heerst momenteel een griepvirusje maar niet in de zin van een echte griep dan ben je namelijk echt niet in staat om op een forum iets neer te pennen.

Je bent dan al nauwelijks in staat om je om te draaien vanwege de spierklachten en de koorts die daar bij horen.
dat bedoel ik
Ik heb wel 's liggen forummen toen ik een longontsteking plus sepsis had. Met een beetje doorzettingsvermogen kan iemand met griep dus ook best forummen
Nou , toen ik die griep had een paar jaar geleden heb ik liggen ijlen van de koors , echt niet dat ik ook maar iets kon...

(btw weet niet wat sepsis is )
Bloedvergiftigting.

Ijlen door koorts is idd heftig; ook wel 's gehad - vaaage dromen Dan ben je idd uitgeschakeld.

Maar niet bij elke fikse griep hoeft men te ijlen van de koorts en in die gevallen (zonder ijlen), kan ik iig best nog wat ondernemen - hoe lusteloos ook. Lezen, filmpje kijken, forummen
Dat gaat mij ook echt niet lukken,wel bloedvergiftiging gehad jaren geleden maar daar was ik dan weer niet echt ziek van.

Ik heb zelden of nooit koorts wel ondertemp maar als ik echt de griep heb is 41 graden geen uitzondering en ben ik echt zo ziek als een hond.
Hoe je het moet noemen weet ik niet maar er gaat wel wat rond. Bij ons op school merk je het goed. Wat collega's die ziek zijn maar vooral veel kinderen. Ik ben zelf ook 2 dagen thuis geweest en zie er eerlijk gezegd een beetje tegenop om morgen weer te gaan werken. Ik heb het vooral erg benauwd, heb nog keelpijn en ben vreselijk moe. Maar ik hoef nog maar 2 weken te werken tot mijn zwangerschapsverlof dus ik wil nog even doorzetten. Ik denk overigens dat ik me niet ziek had gemeld als ik niet zwanger was geweest. Je weet het nooit helemaal zeker natuurlijk maar ik had wel het gevoel dat het er door de zwangerschap extra in hakt.

Maar zien hoe het morgen gaat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven