Gezondheid alle pijlers

Griep

09-03-2018 17:48 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog meer mensen met griep? Heb mij in jaren niet zo ziek gevoeld! Hoge koorts en rillingen, zelfs mijn tandvlees doet pijn!

Ik haat ziek zijn!
Ik ben in begin stadia van ziek worden.. Super keelpijn, hoesten enzo. Ben alleen kort geleden geopereerd aan m’n neus (holtes en onderste neusschelpen) dus voelt me echt klote nu. Beterschap!
Internagelaktisch
Onder een steen geleefd?

https://www.google.nl/search?q=griep&so ... ms&tbm=nws
Stampertje12 schreef:
09-03-2018 18:04
Onder een steen geleefd?

https://www.google.nl/search?q=griep&so ... ms&tbm=nws
Nee, ik werk in de hulpverlening en mijn hele team is al aan de beurt geweest. Baal er gewoon van!

Gedeelde smart is halve smart toch?
Maaique schreef:
09-03-2018 17:55
Ik ben in begin stadia van ziek worden.. Super keelpijn, hoesten enzo. Ben alleen kort geleden geopereerd aan m’n neus (holtes en onderste neusschelpen) dus voelt me echt klote nu. Beterschap!
He bah, Jij ook beterschap!
Ondanks de griepprik toch de buikgriepvarriant opgepikt. Voel me nu zwaar klote. Van mij mogen ze dat vaccinteam van het RIVM dat elk jaar de plank misslaat eruitknikkeren en vervangen door lui die wel een goed vaccin kunnen ontwikkelen.

En die k*t griep blijft maar dooretteren, al 12 weken lang geloof ik.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Mutsje78 schreef:
10-03-2018 16:36
Ondanks de griepprik toch de buikgriepvarriant opgepikt. Voel me nu zwaar klote. Van mij mogen ze dat vaccinteam van het RIVM dat elk jaar de plank misslaat eruitknikkeren en vervangen door lui die wel een goed vaccin kunnen ontwikkelen.

En die k*t griep blijft maar dooretteren, al 12 weken lang geloof ik.
Buikgriep is iets heel anders dan griep. Griep wordt veroorzaakt door een influenzavirus, buikgriep door andere virussen (meestal norovirussen). Niet zo raar dat de griepprik niet tegen buikgriep beschermt, dus. Als je handschoenen aandoet, verwacht je ook niet dat dat helpt tegen koude oren...

TO, beterschap.
Bij mij is het nét achter de rug. Hoge koorts, klappertanden, spierpijn, duizelig. Voor het eerst 2 dagen non-stop op bed gelegen , waarbij ik de zorg vd kinderen compleet aan man over heb gelaten.
Beterschap!
Ik heb een virale infectie aan de luchtwegen sinds afgelopen zondag met koorts.
Mijn keel en borst doen zeer. Het is hardnekkig. Ben ook door mijn rug gegaan maar daar gaat het nu beter mee. Het is ff uitzieken. Krijg ook medicijnen.

Iedereen beterschap hier!
Iedereen beterschap!

Heb ook last van mijn rug en ontzettend pijnlijk tandvlees... Hoop dat het snel wat opknapt...
lalalief schreef:
09-03-2018 17:48

Ik haat ziek zijn!
Beterschap gewenst. En ga je verder schamen. Ik zie net een topic van een 37-jarige met kanker waar niets meer aan te doen is. Als griep je grootste gezondheidsprobleem is, mag je je dus gelukkig prijzen.
Tijdschriftenverslindster schreef:
11-03-2018 07:55
Beterschap gewenst. En ga je verder schamen. Ik zie net een topic van een 37-jarige met kanker waar niets meer aan te doen is. Als griep je grootste gezondheidsprobleem is, mag je je dus gelukkig prijzen.
Wat een gezeur. Klagen mag best.

Ik had in december een week de griep. Een week ziek gemeld, koorts en in bed gelegen. In januari een kuurtje gehad maar eigenlijk is het hoesten, keelpijn en spierpijn nu na 4 maanden niet over. Huisarts zegt niks meer te kunnen doen omdat ik een chronische ziekte heb. Afwachten tot het beter weer wordt..
Ik vind het ook flink balen hoor om me al maanden zo te voelen.

Wat ook niet helpt is dat ik met 2 kleine kinderen totaal niet aan mijn rust toe kom. Af en toe een nachtje bijslapen lijkt amper te helpen
taxi87 schreef:
11-03-2018 08:11
Zeuren door mij en TO mag klagen? Ik vind het dramatisch doen van TO en dat is iets totaal anders. Heb je ooit iemand gesproken die blij is met de griep? Met een beetje relativeren door TO, vind ik dan ook niets mis...
En voor de volledigheid; ik weet waar ik het over heb. Heb dit seizoen twee keer de griep gehad bij een chronische ziekte. Heb er ook nog de gevolgen van. Jammer dan; er zijn echt veel ergere dingen in een mensenleven en dat mogen mensen zich best realiseren hoor. En wanneer mensen zich niet realiseren, hebben ze een gelukkig leven dat ze kennelijk nog niet veel mee hebben gemaakt.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 11-03-2018 08:29
74.88% gewijzigd
Als (ex) kankerpatiënt vind ik dit een totaal misplaatste opmerking. Alsof mensen zich niet ziek en rot mogen voelen omdat er altijd iemand erger ziek is dan zijzelf. Wat een onzin!
Griep is een rotgevoel en dan mag je best ff klagen. Tegen elkaar opbieden wie het ergste ziek is...dat vind ik pas echt “ziek”

Beterschap iedereen!
Vervelend dat je griep hebt. Het gaat wel weer over. Zolang je er niet dood aan gaat, dan zal het allemaal wel meevallen met je.

Jij weet niks van mij, en kunt hier dus ook niet over oordelen. Ik schaam mij niet en vind het ongepast dat jij deze vergelijking maakt.
taxi87 schreef:
11-03-2018 08:11

Ik had in december een week de griep. Een week ziek gemeld, koorts en in bed gelegen. In januari een kuurtje gehad maar eigenlijk is het hoesten, keelpijn en spierpijn nu na 4 maanden niet over. Huisarts zegt niks meer te kunnen doen omdat ik een chronische ziekte heb. Afwachten tot het beter weer wordt..
Ik vind het ook flink balen hoor om me al maanden zo te voelen.

Wat ook niet helpt is dat ik met 2 kleine kinderen totaal niet aan mijn rust toe kom. Af en toe een nachtje bijslapen lijkt amper te helpen
Beterschap! Heb je een partner die bij kan springen?
Veel beterschap! Natuurlijk mag je gewoon even van je af schrijven. Dat er iemand van 37 met kanker is, doet niks af aan jouw griep. Wat een onzin vergelijking, afschuwelijk.
Ik vind het ook een heftige opmerking. Natuurlijk kan het altijd erger. Maar dat To ff in de lappenmand zit en van zich af wil schrijven moet kunnen.

Ik ben wel positief en accepteer dat ik ff uit moet zieken en maak er het beste van door te lezen,internetten,kleuren,appen en me rustig te houden. Uiteraard neemt dat niet weg dat ik er aan de andere kant ook flink van baal...mag ik? Omdat ik mijn vrijwilligerswerk mis in het verpleeghuis en ik niet kan sporten. Je wereldje is dan tijdelijk wat kleiner en ja dat is ff minder.

Ik accepteer dat het ff niet anders is en het komt ook weer goed. Ik vind dat iedereen van zich af mag schrijven en je ff mag schrijven hoe jij je voelt. Wat kanker betrefft zo ben ik mijn schoonvader in 2011 en mijn vader in 2016 eraan verloren. In 2015 is mijn broer overleden maar niet aan kanker. De meesten weten wat dit inhoudt of ze nou zelf kanker hebben (gehad)of iemand eraan zijn verloren. Ondanks dit alles heb ik ook een hoop dingen om blij mee te zijn wat me veel kracht geeft. Dit is allemaal off-topic en ik blijf nu ontopic.

En nogmaals,To mag ook heus wel ff een keertje klagen want natuurlijk is ziekzijn niet leuk en ja het kan allemaal veel erger dat is ook wel zo.
Maar ik vind ook niet gepasst om dan situaties zoals levensbedreigende ziektes erbij te halen.
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 11-03-2018 20:07
34.06% gewijzigd
lalalief schreef:
11-03-2018 13:33
Jij weet niks van mij, en kunt hier dus ook niet over oordelen. Ik schaam mij niet en vind het ongepast dat jij deze vergelijking maakt.
Eens met je! En natuurlijk mag je van je afschrijven meid en zeggen hoe jij je voelt. Gewoon blijven schrijven wanneer jij wilt :redrose: !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven