Gezondheid alle pijlers

Hardloop-app die mee aanmoedigt

19-09-2014 08:41 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zullen vast al meerdere topics over zijn en ik vind ook veel via Google, maar niet helemaal wat ik zoek!

Ik ben begonnen met hardlopen en wil een app waarin iemand me vertelt dat ik dan weer moet wandelen, en weer zoveel minuten moet rennen, en me tussendoor een beetje aanmoedigt. Een digitale coach dus

Ik had de Start2Run-app met begeleiding, maar daarvoor moet je je aanmelden om ook in real life te trainen, en dat kost geld. Ik wil best betalen voor een app maar niet op zaterdag me ergens hoeven melden.

Voor zover ik kan zien hebben de apps van Runkeeper en Nike allemaal allerlei registratiemogelijkheden maar niet een 'coach' die me vertelt hoe ik moet lopen.

Wie kent zo'n app?
Hardlopen met Evy. Die was nog fier op me terwijl ik na 2 maanden weer eens les 3 ging doen 😁

Oh, is geen app maar mp3 bestanden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja die ken ik ook ja. Ik weet alleen niet hoe ik aan die bestanden kom en hoe ik ze op mijn telefoon krijg- ik doe nooit iets iets met MP3 :-s
Hardlopen met Evy heb je als app. Je betaalt ongeveer 3,95 euro, maar dan heb je 27 lessen. Ook kun je je eigen muziek gebruiken.
Echt?? Zoek ik dan zo verkeerd?? Ik ga checken.
Ik kan helaas geen plaatje plakken van de app. De eerste les is gratis, maar de vervolglessen 0-5 km betaal je eenmalig voor.
Gevonden! Heb meteen maar ruig heel veel lessen ingekocht. Dan sleep ik me nu maar eens uit bed om m'n hardloopschoenen aan te trekken :-D
Veel plezier! En Evy zal fier zijn op je :-)
quote:Nanna, 8 minuten geleden

Gevonden! Heb meteen maar ruig heel veel lessen ingekocht. Dan sleep ik me nu maar eens uit bed om m'n hardloopschoenen aan te trekken :-D

Hima is nu al fier op u!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Haha dank! We starten natuurlijk met een licht ontbijt, laten we niet al te hard van stapel lopen
Wat ook een mogelijkheid is: de Dutch Runners app, daar vind je de mp3-schema's van Renate Wennemars. Ik ben begonnen met de 5km en ben inmiddels met het HM-schema bezig.

Als je de app gebruikt kan je je eigen muziek afspelen en praat Renate er af en toe doorheen.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven