Gezondheid alle pijlers

Hartkloppingen

12-02-2018 05:12 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal ,
De laatste tijd heb ik als ik gewoon licht aan het slapen ben , hele erge hartkloppingen , en het lijkt alsof ik dab een hartaanval krijg. Ik kan me dan met veel moeite bewegen en als ik beweeg is het gelijk weg! Weet iemand wat ik kan doen want door dit heb ik ernstig slaaptekort.
Alvast bedankt!!
Naar de huisarts
Kan heel goed stress zijn maar ga naar de dokter. Die kan je eventueel medicijnen geven waardoor bij angst en spanning je hart niet meer sneller gaat slaan.

Had ik vroeger ook trouwens. De arts zei me toen dat mijn hart dat niet zou kunnen presteren als hij werkelijk ziek was. Het was gewoon de adrenaline.

Maar uiteraard hoeft hetzelfde symptoom bij jou niet dezelfde oorzaak te hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
kan gewoon stress of hyperventilatie zijn. maar gezien het hele klachtenbeeld lijkt het me verstandig om eens een gesprek aan te gaan met de huisarts.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Naar de dokter en probeer ook of extra magnesium met kalium de klachten verlicht.
retrostar schreef:
12-02-2018 07:28
Kan heel goed stress zijn maar ga naar de dokter. Die kan je eventueel medicijnen geven waardoor bij angst en spanning je hart niet meer sneller gaat slaan.

Had ik vroeger ook trouwens. De arts zei me toen dat mijn hart dat niet zou kunnen presteren als hij werkelijk ziek was. Het was gewoon de adrenaline.

Maar uiteraard hoeft hetzelfde symptoom bij jou niet dezelfde oorzaak te hebben.
Heel erg bedankt❤️
Zeker eens naar de huisarts gaan! Hoeft niets ergs te zijn maar hij kan je wel gerust stellen of eventueel helpen. Ik had er zelf ook last van in periodes van stress had ik vaak een hele hoge hartslag, met kramp als gevolg in mijn arm en borst. De dokter heeft mij toen een bètablokker voorgesteld.
Ik krijg hartkloppingen (en dan ook als ik in bed lig) van teveel caffeine en van stress. Magnesium slikken helpt bij mij het te verminderen. Maar ga toch langs je huisarts.
Ik dacht ook meteen aan stress. Mijn hartslag schiet regelmatig de hoogte in terwijl ik niks bijzonder aan het doen ben. Daarbij heb ik ook een benauwd gevoel in mijn borst.

Maar ook als dit stress is, kan je hier best mee naar de dokter.
Ik heb hier ook last van. Ze denken dat het door mijn burn out komt. Ik zou toch even naar de huisarts gaan als ik jou was. Gebruik je anticonceptie? Ik heb pas gelezen dat de Mirena ook voor hartkloppingen kan zorgen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven