Hartkloppingen
maandag 12 februari 2018 om 05:12
Hoi allemaal ,
De laatste tijd heb ik als ik gewoon licht aan het slapen ben , hele erge hartkloppingen , en het lijkt alsof ik dab een hartaanval krijg. Ik kan me dan met veel moeite bewegen en als ik beweeg is het gelijk weg! Weet iemand wat ik kan doen want door dit heb ik ernstig slaaptekort.
Alvast bedankt!!
De laatste tijd heb ik als ik gewoon licht aan het slapen ben , hele erge hartkloppingen , en het lijkt alsof ik dab een hartaanval krijg. Ik kan me dan met veel moeite bewegen en als ik beweeg is het gelijk weg! Weet iemand wat ik kan doen want door dit heb ik ernstig slaaptekort.
Alvast bedankt!!
maandag 12 februari 2018 om 07:28
Kan heel goed stress zijn maar ga naar de dokter. Die kan je eventueel medicijnen geven waardoor bij angst en spanning je hart niet meer sneller gaat slaan.
Had ik vroeger ook trouwens. De arts zei me toen dat mijn hart dat niet zou kunnen presteren als hij werkelijk ziek was. Het was gewoon de adrenaline.
Maar uiteraard hoeft hetzelfde symptoom bij jou niet dezelfde oorzaak te hebben.
Had ik vroeger ook trouwens. De arts zei me toen dat mijn hart dat niet zou kunnen presteren als hij werkelijk ziek was. Het was gewoon de adrenaline.
Maar uiteraard hoeft hetzelfde symptoom bij jou niet dezelfde oorzaak te hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 12 februari 2018 om 21:46
Heel erg bedanktretrostar schreef: ↑12-02-2018 07:28Kan heel goed stress zijn maar ga naar de dokter. Die kan je eventueel medicijnen geven waardoor bij angst en spanning je hart niet meer sneller gaat slaan.
woensdag 14 februari 2018 om 05:43