Gezondheid alle pijlers

healing/reading

29-11-2010 12:53 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik heb laatst een reading/healing laten doen bij een mevrouw. Het byzondere ervan vond ik wel dat ze mn chakra's open kon zetten en dat ze mn bloed liet stromen van mn hoofd naar buik en benen en voeten. Ik zei wat ben je aan het doen mn voeten worden zo warm. Vond het zó byzonder dat ik eens zal willen weten wie dat ook gehad heeft zodat we deze ervaring kunnen delen.... groetjes,
Blijf maar bij die mevrouw weg, chakra's mogen niet gemanipuleerd worden, die geven aan wat er aan de hand is en naar aanleiding daarvan ga je psychologisch aan de slag.

Je zou de eerste niet zijn die compleet de draad van het leven kwijtraakt, omdat er gemorreld is aan die chakra's.

Je chakra's zijn je etalage, daarin kan je zien wat er gaande is, dat mag absoluut niet veranderd.
Stond je bloed eerst stil dan?
Kwam je daar vanwege koude voeten dan?
quote:Cateautje schreef op 29 november 2010 @ 13:20:

Blijf maar bij die mevrouw weg, chakra's mogen niet gemanipuleerd worden, die geven aan wat er aan de hand is en naar aanleiding daarvan ga je psychologisch aan de slag.

Je zou de eerste niet zijn die compleet de draad van het leven kwijtraakt, omdat er gemorreld is aan die chakra's.

Je chakra's zijn je etalage, daarin kan je zien wat er gaande is, dat mag absoluut niet veranderd.Eeh... watte?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chakra

Klinkt mij te vaag in mn oren eerlijk gezegd. Brrrr.

Werkt net zo goed en minder gevaarlijk.
quote:Murdoch schreef op 29 november 2010 @ 14:02:

[afbeelding]

Werkt net zo goed en minder gevaarlijk.Yep
Maar wat wordt er dan geread en geheald? Je Chakra's of lezen ze je vaatstelsel?
This is not kosher!
quote:Wellhello schreef op 29 november 2010 @ 14:30:

Maar wat wordt er dan geread en geheald? Je Chakra's of lezen ze je vaatstelsel?In ieder geval niet je portemonnee.
Misschien bedoelt die mevrouw dat ze haar eigen bankrekening healt met deze sessies?
This is not kosher!
quote:Wellhello schreef op 29 november 2010 @ 14:53:

Misschien bedoelt die mevrouw dat ze haar eigen bankrekening healt met deze sessies?Jazeker, ze krijgt daar vast ook hele stralende chakra's van.
Damn...op een dag weet je het...je wordt healer/reader of the world!
This is not kosher!
quote:Wellhello schreef op 29 november 2010 @ 15:03:

Damn...op een dag weet je het...je wordt healer/reader of the world!Als je weet hoeveel geld er in dat wereldje omgaat, dan is dat nog niet eens zo'n slecht idee.
Ik sta er wel eens over verbaasd. Ik studeer om verpleegkundige te worden, kortom ga voor een schamel loon me helemaal te pletter werken de komende 40 jaar, maar wel met heel veel liefde.

En toch...waarom zijn sommige mensen toch zo slim? Al die geldklopperij, oplichters, politici (lees jouw topic Cateautje) EU ambtenaren, verdienen sloten geld met wat? Gebakken lucht? Ik zou soms willen dat ik niet zo eerlijk en oprecht was, maar mij zonder enige schroom kon wijden aan het oplichten van mijn medemens.
This is not kosher!
quote:Wellhello schreef op 29 november 2010 @ 15:39:

Ik sta er wel eens over verbaasd. Ik studeer om verpleegkundige te worden, kortom ga voor een schamel loon me helemaal te pletter werken de komende 40 jaar, maar wel met heel veel liefde.

En toch...waarom zijn sommige mensen toch zo slim? Al die geldklopperij, oplichters, politici (lees jouw topic Cateautje) EU ambtenaren, verdienen sloten geld met wat? Gebakken lucht? Ik zou soms willen dat ik niet zo eerlijk en oprecht was, maar mij zonder enige schroom kon wijden aan het oplichten van mijn medemens.Ja, voor witteboordencriminaliteit heb je een pokerface nodig, zo'n masker heb ik ook niet tot mijn beschikking, gelukkig maar, want al kunnen ze nog zoveel geld bij elkaar schrapen, als mens zou ik niet met ze willen ruilen. Daar acht ik mezelf te beschaafd voor.
Dit kan zeker wel! Ik heb het zelf ook ervaren. Bij reiki dan, reiki-initiaties. Ik werd er van top tot teen erg warm van achteraf (koorts-gevoel), dus nogal heftige reactie. Een tijdje daarna ging het echter erg slecht met me en heb ik een psychose gehad, dus waarschuwingen zijn toch wel op z'n plaats denk ik. Hangt er vanaf ook hoe stabiel je zelf bent, want het kan wel het een en ander door de war schudden.
quote:Solveig schreef op 29 november 2010 @ 13:21:

Stond je bloed eerst stil dan?blijkbaar, wat een mirakel dit...
quote:super3 schreef op 29 november 2010 @ 12:53:

Beste allemaal,

Ik heb laatst een reading/healing laten doen bij een mevrouw. Het byzondere ervan vond ik wel dat ze mn chakra's open kon zetten en dat ze mn bloed liet stromen van mn hoofd naar buik en benen en voeten. Ik zei wat ben je aan het doen mn voeten worden zo warm. Vond het zó byzonder dat ik eens zal willen weten wie dat ook gehad heeft zodat we deze ervaring kunnen delen.... groetjes,Deze mevrouw is energetisch met je aan de slag gegaan en heeft je misschien gemagnetiseerd of reiki gegeven. Deze energie kun je voelen als warmte en als een soort van stroom die loopt van je hoofd tot aan je voeten. Ook tintelingen in je handen en voeten kun je erbij ervaren. Een eerste behandeling maakt ook best wel indruk omdat je de warmte / tintelsensatie niet kent. Ik heb zelf reiki behandelingen gehad en heb daarna reiki 1 en 2 gehaald zodat ik mezelf en anderen kon behandelen en het is heel prettige energie maar zoals een ander ook al opmerkt in dit topic kan een reiki initiatie (als je besluit reikicursus te doen) veel losmaken. Het maakt oude pijn los en daar kun je je uit balans door voelen.Geniet er lekker van na TO en als je er meer over wilt weten kijk maar eens op internet op reiki en magnetiseren.
quote:Maryssa schreef op 05 december 2010 @ 15:16:

[...]

Deze mevrouw is energetisch met je aan de slag gegaan en heeft je misschien gemagnetiseerd of reiki gegeven. Deze energie kun je voelen als warmte en als een soort van stroom die loopt van je hoofd tot aan je voeten. Ook tintelingen in je handen en voeten kun je erbij ervaren. Een eerste behandeling maakt ook best wel indruk omdat je de warmte / tintelsensatie niet kent. Ik heb zelf reiki behandelingen gehad en heb daarna reiki 1 en 2 gehaald zodat ik mezelf en anderen kon behandelen en het is heel prettige energie maar zoals een ander ook al opmerkt in dit topic kan een reiki initiatie (als je besluit reikicursus te doen) veel losmaken. Het maakt oude pijn los en daar kun je je uit balans door voelen.Geniet er lekker van na TO en als je er meer over wilt weten kijk maar eens op internet op reiki en magnetiseren.

Als mensen echt in staat zouden zijn energie te vergaren of te bundelen en te geleiden bestond het energievraagstuk niet.

Dan zet je gewoon wat reikimeesters in ipv een kerncentrale
Als het al zo is dat je oude pijn los kunt maken is het nog knap gevaarlijk als je niet weet hoe je er mee om moet gaan!

Bij de Riagg's hebben ze het al zo druk.
oude pijn losmaken, dat is echt zo'n conceptuele gedachte zonder dat er ook maar 1 wetenschappelijk verklaring is dat dit zou kunnen.

Je kan iemand de put in praten of je kan iemand opbeuren, dat kan door suggestie. Maar dat heeft niks met oude pijn te maken. Kwetsbare mensen zijn er misschien bevattelijker voor.
Heerlijk super3, geniet ervan. Heeft volgens mij helemaal niets te maken met het manipuleren van chakra's. Je energie is gewoon gaan stromen. Doe er je voordeel mee!
quote:maxiemax schreef op 05 december 2010 @ 16:10:

Als het al zo is dat je oude pijn los kunt maken is het nog knap gevaarlijk als je niet weet hoe je er mee om moet gaan!

Bij de Riagg's hebben ze het al zo druk.Maxiemax dit is het geval als je ZELF een reikicursus gaat doen niet als je je laat behandelen.
Ik ben niet van plan om een reikicursus te doen,ik heb het helemaal niet op dit soort dingen en blijf liever met twee voeten op de grond met de klachten die ik heb wat al moeilijk genoeg is.

Btw als ik bezig ben met mijn fysio-oefeningen gaat de boel uiteindelijk vanzelf tintelen en wordt het warm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven