Heel erg moe
maandag 6 augustus 2018 om 13:40
Ga naar de huisarts, als je dat nog niet hebt gedaan. Waarschijnlijk heb je iets van een ontsteking (verkoudheid uiteraard), daar raak je ook uitgeput van. Zeker met dit warme weer ben je vermoeider. Ik ook.
Geen verplichtingen = lekker neussprayen (mocht je neusspray meekrijgen) en slapen. Als je het gevoel hebt nog meer te moeten slapen, dan moet je dat ook.
Geen verplichtingen = lekker neussprayen (mocht je neusspray meekrijgen) en slapen. Als je het gevoel hebt nog meer te moeten slapen, dan moet je dat ook.
maandag 6 augustus 2018 om 13:41
Okefotoroid schreef: ↑06-08-2018 13:40Ga naar de huisarts, als je dat nog niet hebt gedaan. Waarschijnlijk heb je iets van een ontsteking (verkoudheid uiteraard), daar raak je ook uitgeput van. Zeker met dit warme weer ben je vermoeider. Ik ook.
maandag 6 augustus 2018 om 13:43
Volgens mij heb ik al eerder een topic van je gelezen. Als je je zorgen maakt kan je het beste even naar de huisarts gaanAnonskipitir schreef: ↑06-08-2018 13:38Ja dat zou ermee te maken kunnen hebben maar ben wel echt extreem moe
maandag 6 augustus 2018 om 13:47
Ga gewoon naar je huisarts en zeg duidelijk waar je last van hebt. En ga gewoon lekker slapen als je voelt dat je meer moet slapen
maandag 6 augustus 2018 om 14:26
Joh, het is pas 2 dagen aan de gang, ik begrijp niet dat mensen je dan de huisarts adviseren. Het kan van alles zijn: de warmte, een virusje of gewoon dat je even niet zo lekker in je vel zit. Ik ben ook wel eens een paar dagen hartstikke moe en met mij vele anderen, het zou wat worden als die allemaal meteen naar de dokter stappen. Wat denk je dat die doet? Die zegt ook gewoon dat je het nog even aan moet kijken.
Doe rustig aan en als het volgende week nog zo extreem is, kun je altijd nog naar de huisarts.
Doe rustig aan en als het volgende week nog zo extreem is, kun je altijd nog naar de huisarts.
maandag 6 augustus 2018 om 14:28
Oke ja het probleem is dat ik overmorgen op vakantie gapamelacourson schreef: ↑06-08-2018 14:26Joh, het is pas 2 dagen aan de gang, ik begrijp niet dat mensen je dan de huisarts adviseren. Het kan van alles zijn: de warmte, een virusje of gewoon dat je even niet zo lekker in je vel zit. Ik ben ook wel eens een paar dagen hartstikke moe en met mij vele anderen, het zou wat worden als die allemaal meteen naar de dokter stappen. Wat denk je dat die doet? Die zegt ook gewoon dat je het nog even aan moet kijken.
maandag 6 augustus 2018 om 14:31
Nou, je loopt er al een tijdje mee zeg je, je vind het zelf allemaal heel erg. Wat verwacht je nu van het forum hier?
maandag 6 augustus 2018 om 14:31
Nou, je loopt er al een tijdje mee zeg je, je vind het zelf allemaal heel erg. Wat verwacht je nu van het forum hier?
maandag 6 augustus 2018 om 16:16
dan kan je toch lekker uitrusten?
Of je gaat morgen naar de huisarts. Andere smaken zijn er niet.
Maar volgens mij is iedereen moe en futloos op dit moment.