Gezondheid alle pijlers

Heel erg moe

06-08-2018 13:24 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben de laaste 2 dagen echt heel erg moe. Douchen helpt niet. Het voelt alsof ik verder wil slapen. En ik heb gewoon geen puf. Zoals jullie weten ben ik ook verkouden.
Heb je verplichtingen (lees: werk)?
fotoroid schreef:
06-08-2018 13:34
Heb je verplichtingen (lees: werk)?
Nee dat heb ik niet
Heeft misschien ook wel met de warmte te maken.
Ben zelf ook best wel moe de laatste dagen
winters schreef:
06-08-2018 13:36
Heeft misschien ook wel met de warmte te maken.
Ben zelf ook best wel moe de laatste dagen
Ja dat zou ermee te maken kunnen hebben maar ben wel echt extreem moe
Ik ben ook kapot. Zit tegen de slaap te vechten op werk. Geen idee waarom het zó erg is
Internagelaktisch
Ga naar de huisarts, als je dat nog niet hebt gedaan. Waarschijnlijk heb je iets van een ontsteking (verkoudheid uiteraard), daar raak je ook uitgeput van. Zeker met dit warme weer ben je vermoeider. Ik ook.

Geen verplichtingen = lekker neussprayen (mocht je neusspray meekrijgen) en slapen. Als je het gevoel hebt nog meer te moeten slapen, dan moet je dat ook.
Maaique schreef:
06-08-2018 13:40
Ik ben ook kapot. Zit tegen de slaap te vechten op werk. Geen idee waarom het zó erg is
Vreselijk.. Dat heb ik ook altijd. Knikkebollend achter de computer.
fotoroid schreef:
06-08-2018 13:40
Ga naar de huisarts, als je dat nog niet hebt gedaan. Waarschijnlijk heb je iets van een ontsteking (verkoudheid uiteraard), daar raak je ook uitgeput van. Zeker met dit warme weer ben je vermoeider. Ik ook.

Geen verplichtingen = lekker neussprayen (mocht je neusspray meekrijgen) en slapen. Als je het gevoel hebt nog meer te moeten slapen, dan moet je dat ook.
Oke
Anonskipitir schreef:
06-08-2018 13:38
Ja dat zou ermee te maken kunnen hebben maar ben wel echt extreem moe
Volgens mij heb ik al eerder een topic van je gelezen. Als je je zorgen maakt kan je het beste even naar de huisarts gaan
En hoe vermoeid ben je? Je geeft aan dat het extreem is. Hoe extreem?
fotoroid schreef:
06-08-2018 13:43
En hoe vermoeid ben je? Je geeft aan dat het extreem is. Hoe extreem?
Heel erg dat je gewoon geen puf meer hebt voor de dag
Een flinke verkoudheid is ook vermoeiend. Wellicht dat het verband houdt met elkaar.
Maar dit forum is er niet voor je medische klachten, je huisarts wel.
Anonskipitir schreef:
06-08-2018 13:45
Heel erg dat je gewoon geen puf meer hebt voor de dag
Ga gewoon naar je huisarts en zeg duidelijk waar je last van hebt. En ga gewoon lekker slapen als je voelt dat je meer moet slapen :)
Als je zoveel klachten hebt moet je gewoon even naar de huisarts gaan. Waarschijnlijk is het gewoon de warmte, maar als je je zorgen maakt gewoon even langs de huisarts.
als je je echt zorgen maakt inderdaad naar de huisarts, maar ik vind met dit weer en een verkoudheid het echt niet raar dat je moe bent.
Joh, het is pas 2 dagen aan de gang, ik begrijp niet dat mensen je dan de huisarts adviseren. Het kan van alles zijn: de warmte, een virusje of gewoon dat je even niet zo lekker in je vel zit. Ik ben ook wel eens een paar dagen hartstikke moe en met mij vele anderen, het zou wat worden als die allemaal meteen naar de dokter stappen. Wat denk je dat die doet? Die zegt ook gewoon dat je het nog even aan moet kijken.
Doe rustig aan en als het volgende week nog zo extreem is, kun je altijd nog naar de huisarts.
pamelacourson schreef:
06-08-2018 14:26
Joh, het is pas 2 dagen aan de gang, ik begrijp niet dat mensen je dan de huisarts adviseren. Het kan van alles zijn: de warmte, een virusje of gewoon dat je even niet zo lekker in je vel zit. Ik ben ook wel eens een paar dagen hartstikke moe en met mij vele anderen, het zou wat worden als die allemaal meteen naar de dokter stappen. Wat denk je dat die doet? Die zegt ook gewoon dat je het nog even aan moet kijken.
Doe rustig aan en als het volgende week nog zo extreem is, kun je altijd nog naar de huisarts.
Oke ja het probleem is dat ik overmorgen op vakantie ga
Anonskipitir schreef:
06-08-2018 14:28
Nou, je loopt er al een tijdje mee zeg je, je vind het zelf allemaal heel erg. Wat verwacht je nu van het forum hier?
Anonskipitir schreef:
Nou, je loopt er al een tijdje mee zeg je, je vind het zelf allemaal heel erg. Wat verwacht je nu van het forum hier?
lise1985 schreef:
06-08-2018 14:31
Soms is het gewoon fijn om anderen hun verhalen en ervaringen te lezen.
Anonskipitir schreef:
dan kan je toch lekker uitrusten?
Of je gaat morgen naar de huisarts. Andere smaken zijn er niet.
Maar volgens mij is iedereen moe en futloos op dit moment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven