Heliobacter Pylori
vrijdag 22 november 2013 om 22:04
Wat???
Helicobacter Pylori dus. Een onaardige bacterie die leeft in je maag. Degenen die het ook hebben gehad weten wat ik bedoel Net een pittige anti biotica kuur afgerond maar al na een paar dagen weer dezelfde klachten.
Wie heeft dit ook gehad en hoe lang duurde het voordat je er af was? Wat waren je klachten? Ik kan dus praktisch niks eten, heb altijd een opgezette buik en pijn.
Word er zo moe van....
Helicobacter Pylori dus. Een onaardige bacterie die leeft in je maag. Degenen die het ook hebben gehad weten wat ik bedoel Net een pittige anti biotica kuur afgerond maar al na een paar dagen weer dezelfde klachten.
Wie heeft dit ook gehad en hoe lang duurde het voordat je er af was? Wat waren je klachten? Ik kan dus praktisch niks eten, heb altijd een opgezette buik en pijn.
Word er zo moe van....

vrijdag 22 november 2013 om 22:11
vrijdag 22 november 2013 om 22:17
vrijdag 22 november 2013 om 22:17
vrijdag 22 november 2013 om 22:27
Dat was in die tijd heel gebruikelijk hoor.
Er liepen volksstammen rond met een chronische maagzweer.
De medische wetenschap heeft tientallen jaren beweerd dat dit psychische oorzaken had, zoals stress.
Uiteindelijk hebben ze een jaar of 10-15 geleden pas die bacterie ontdekt.
Voor mijn vader was het echt een wonder. Eén kuurtje en hij was van een kwaal af, waardoor hij al dertig jaar min of meer gehandicapt was.
Waarmee ik niet wil beweren dat het niet heel erg vervelend voor jou is hoor.
Maar misschien relativeert het een beetje.
Er liepen volksstammen rond met een chronische maagzweer.
De medische wetenschap heeft tientallen jaren beweerd dat dit psychische oorzaken had, zoals stress.
Uiteindelijk hebben ze een jaar of 10-15 geleden pas die bacterie ontdekt.
Voor mijn vader was het echt een wonder. Eén kuurtje en hij was van een kwaal af, waardoor hij al dertig jaar min of meer gehandicapt was.
Waarmee ik niet wil beweren dat het niet heel erg vervelend voor jou is hoor.
Maar misschien relativeert het een beetje.

zaterdag 23 november 2013 om 07:31
Ik heb ook een maagzweer gehad tgv zelfde oorzaak. Ik hield ook klachten...nog na maanden. Uiteindelijk heb ik in de maag laten kijken, ontsteking weg de bacterie was er nog. Deze bacterie is niet alleen negatief. Arts gaf aan dat de kans dat de bacterie deze klacht nog gaf nog maar 1 op 5 was. '
En die stomme schimmelinfectie was zo erg dat ik niet eens rechtop kon zitten.
Stress, levenspatroon, voeding hebben ook invloed op je klachten. Het gaat nu goed, De antibiotica werkt ook nog na...veel sterkte.
Slik je nog een maagbeschermer (oa omaprazol)?
En die stomme schimmelinfectie was zo erg dat ik niet eens rechtop kon zitten.
Stress, levenspatroon, voeding hebben ook invloed op je klachten. Het gaat nu goed, De antibiotica werkt ook nog na...veel sterkte.
Slik je nog een maagbeschermer (oa omaprazol)?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.