Help! Bloed in urine
woensdag 27 juli 2011 om 02:30
Ik ben net naar de wc geweest en er zat volgens mij bloed in mijn urine.
Ik heb al heel lang problemen met mijn blaas, ik heb hierover al eens een topic over geopend een tijdje geleden.
Ik ben hier inmiddels voor naar de huisarts geweest en ik heb een blaasontsteking. Hier slik ik nu een antibiotica kuur voor. Ik was vet blij dat ze eindelijk iets vonden!
Ik heb namelijk al een jaar en eigenlijk nog langer dat ik heel vaak moet plassen. Ook voor naar de uroloog geweest enzo. Het zou een prikkelbare blaas zijn, misschien een blaasontsteking.
Hij heeft me nu doirverwezen weer naar een andere uroloog nu voor verder onderzoek ivm mogelijk herhalende blaasontstekingen. Ze gaan dan onderzoeken hoe dat komt.
Alleen nu dus een soort bloedprop/sliert in mijn plas daarnet. Mijn moeder heeft momenteel kanker en mijn zus heeft het gehad dus ik denk meteen het ergste!
Morgen maar meteen de huisarts belken uiteraard.
Ik heb al heel lang problemen met mijn blaas, ik heb hierover al eens een topic over geopend een tijdje geleden.
Ik ben hier inmiddels voor naar de huisarts geweest en ik heb een blaasontsteking. Hier slik ik nu een antibiotica kuur voor. Ik was vet blij dat ze eindelijk iets vonden!
Ik heb namelijk al een jaar en eigenlijk nog langer dat ik heel vaak moet plassen. Ook voor naar de uroloog geweest enzo. Het zou een prikkelbare blaas zijn, misschien een blaasontsteking.
Hij heeft me nu doirverwezen weer naar een andere uroloog nu voor verder onderzoek ivm mogelijk herhalende blaasontstekingen. Ze gaan dan onderzoeken hoe dat komt.
Alleen nu dus een soort bloedprop/sliert in mijn plas daarnet. Mijn moeder heeft momenteel kanker en mijn zus heeft het gehad dus ik denk meteen het ergste!
Morgen maar meteen de huisarts belken uiteraard.
woensdag 27 juli 2011 om 03:05
Ik heb ook een keer bloed (veel) in mijn urine gehad. Ik schrok heel erg want had geen last van pijn. Ik had als kind blaasontsteking gehad en dat deed ontzettend veel pijn. Nu was dit niet zo en ik haalde me van alles in mijn hoofd. Het bleek uiteindelijk toch blaasontsteking te zijn, kan zich op verschillende manieren uiten. Dat was dus bij mij. Ga uiteraard wel naar de dokter voor de zekerheid. Beterschap!
woensdag 27 juli 2011 om 09:00
woensdag 27 juli 2011 om 10:45
Ik had ook zo'n sliertje bloed toen ik blaasontsteking had. De plas ziet er dan niet mooi helder maar troebel uit
Als ik nu dat gevoel van vaak moeten plassen heb, haal ik direct een paar flessen cranberrysap van OceanSpray (gewoon te koop bij de supermarkt) en drink de hele dag door glazen van dat spul. Dat werkt erg goed, heb dan geen medicijnen meer nodig. Door goede hygiene en veel spoelen met de douchekop heb ik er trouwens eigenlijk nooit meer last van.