Gezondheid alle pijlers

Help heb ik nu trombose.

20-05-2014 00:55 7 berichten
Impulsieve actie topic kan weg sorry
Lastig om iets te zeggen op zo'n korte OP.

Wat is er aan de hand Coco?
Ik heb krampen in mijn linkerbeen en vanavond om 7 uur de morningafterpil genomen. Ben bang voor trombose. Ik heb ook een angstoornis en hypochrondie dus durf niet te googlen zelf. Of het trombose kan zijn want het doet pijn en ik voel ook druk op mijn borst maar dat kan ook de angst zijn.
Alle reacties Link kopieren
Een trombosebeen herken je echt wel dan heb je een heel rood, dik en glanzend been vaak! Druk op de borst is waarschijnlijk omdat je je zo druk maakt sterkte ik weet hoe je je voelt bij twijfel gewoon de huisarts straks bellen
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
quote:dance01 schreef op 20 mei 2014 @ 03:36:

Een trombosebeen herken je echt wel dan heb je een heel rood, dik en glanzend been vaak! Druk op de borst is waarschijnlijk omdat je je zo druk maakt sterkte ik weet hoe je je voelt bij twijfel gewoon de huisarts straks bellen+1
quote:dance01 schreef op 20 mei 2014 @ 03:36:

Een trombosebeen herken je echt wel dan heb je een heel rood, dik en glanzend been vaak!

Precies, vaak wel, maar niet altijd.

Hoe is het nu Coco?
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je de map moeten slikken coco?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven