Gezondheid alle pijlers

Help Xan aan een goede nachtrust!

02-03-2010 09:47 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag forummers!

Inderdaad: help Xan de nacht door

Sinds ik zwanger ben, snurk ik namelijk ineens . Het is óf een onbewuste wraak op de altijd snurk-achtige Xan óf het is een zwangerschapskwaaltje, want eerst snurkte ik nooit. Google leverde op:

Meer een weetje dan een tip en vooral vervelend voor je partner: de kans is heel groot dat je tijdens je zwangerschap opeens gaat snurken. Je lichaam houdt namelijk meer vocht vast en je aderen zijn beter doorbloedt. Daardoor zwelt je neusslijmvlies op en inderdaad, daar ga je van snurken.

Anyway, aangezien het best sneu voor Xan is dat ik hem de halve nacht wakkersnurk, bedacht ik mij dat jullie wellicht handige anti-snurktips hebben. Nu wordt een van ons af en toe verbannen naar de logeerkamer, maar het is toch leuker als dat niet hoeft. Afgelopen weken heb ik Snurdim geprobeerd, omdat dat een homeopathisch middel is. Ik wil namelijk nu geen rare middeltjes gebruiken.

Dus: help Xan aan een goede nachtrust!

Erwtje
Peas on earth!
quote:Mamasaar schreef op 02 maart 2010 @ 11:06:

[...]

Hoe doe je dat dan als je 's morgens wakker moet worden van de wekken?

*Zou wel een optie zijn voor manlief als ik zijn wekker uit zou maken...hmmmmm *

Je hoort wel iets maar echt veel en veel minder (en dus niet storend, ik val er gewoon mee in slaap terwijl dat zonder die dingen echt echt niet lukt).

Qua wekker: Zijn wekker is zo hard dat ik ervan wakker wordt door mijn doppen heen. Die van mij is iets zachter en ben ik meer aan gewend en hoor ik niet echt. Dan wordt ik wakker van een por in mijn zij
quote:Lunax schreef op 02 maart 2010 @ 11:08:

[...]

Je hoort wel iets maar echt veel en veel minder (en dus niet storend, ik val er gewoon mee in slaap terwijl dat zonder die dingen echt echt niet lukt).

Qua wekker: Zijn wekker is zo hard dat ik ervan wakker wordt door mijn doppen heen. Die van mij is iets zachter en ben ik meer aan gewend en hoor ik niet echt. Dan wordt ik wakker van een por in mijn zij Ik ga straks echt even die dingen halen! Voor hem dan, niet voor mij
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mamasaar schreef op 02 maart 2010 @ 11:11:

[...]

Ik ga straks echt even die dingen halen! Voor hem dan, niet voor mij

Ze verkopen ze bij de apotheek

5 euro voor 4 stuks geloof ik. Tipje: Het zijn nogal grote 'bollen'. Als je ze door de helft doet zitten ze veel prettiger (en heb je er dus ook meer..)

Succes... ik hoop dat het helpt!
quote:Mamasaar schreef op 02 maart 2010 @ 11:11:

[...]

Ik ga straks echt even die dingen halen! Voor hem dan, niet voor mij
Peas on earth!
Er zit voor Xan niks anders op dan tot je bevalling op de bank te slapen.
Direct aan mijn lief gevraagd of ik snurk, gelukkig nog niet! Ik zou ook echt niet weten wat je er aan kan doen, maar hou dit topic in het oog, want je weet het maar nooit

Even offtopic, hoe ver ben je nu Pode?
Op de bank gaan liggen, of logeerkamer
Ik vrees dat ík dan verbannen word

Gelukkig hebben we een heel lekker logeerbed

Ambrosia, bij mij begon het ook pas na een tijdje... juich dus maar niet te vroeg (nu 5,5 maand ongeveer).
Peas on earth!
Airmax inderdaad. Ziet er niet uit, maar helpt wel!
Duhhuh, jij verbannen, is ie nou helemaal van de pot gerukt, jij bent zwanger, hij heeft er last van, dus hij verkast maar hoor!

Straks als die kleine knul er is dan zit jij vaker in de nacht op dus......

Student vermoordt snurkende kamergenoot

Uitgegeven: 2 maart 2010 12:28

Laatst gewijzigd: 2 maart 2010 12:28

PEKING - Een Chinese student had zó genoeg van zijn snurkende kamergenoot dat hij hem heeft vermoord. Hij stak met een 20 centimeter lang mes vijf keer op het slachtoffer in, meldde het Chinese persbureau China News Service dinsdag.

© ANPDe 23-jarige Guo Liwei stoorde zich al langer aan het gesnurk van zijn een jaar jongere medestudent Zhao Yan.

Guo had daarom een foto van zijn kamergenoot in slapende toestand en een geluidsopname van het gesnurk op het interne netwerk van de landbouwuniversiteit in de stad Changchun in het noordwesten van China geplaatst.

Zhao kon de grap helemaal niet waarderen en had hevig ruzie gemaakt. Daarna was het niet meer goed gekomen tussen de twee. De ruzie escaleerde toen ze stennis kregen over een spel op internet.

Bij Guo was daarna het idee ontstaan om Zhao om te brengen. Na zijn daad belde hij de politie. De dader moet maandag voor de rechtbank van Changchun verschijnen.
Peas on earth!
Je weet weer leuke bijbehorende berichtjes te googelen Erwt

Ik zou het in eerste instantie proberen met je hoofdeinde iets hoger te zetten. Als dat niet helpt, kan je altijd nog anti-snurkmiddelen kopen, toch?

Arme Xan, ik leef met hem mee hoor..Olief kan ook hele bossen omhalen en reageert niet op een porretje in zijn rug en de mededeling dat hij snurkt. Daar moet grover werk aan te pas komen (en dan oppassen dat ik geen mep terug krijg )
Ik ben mijn eigen bananenschil
Moet zeggen....er zitten goede tips tussen! Maar eerlijk hoor....'t is ellende om momenteel naast Erwt te slapen

Vanavond maar eens het hoofdeinde iets opkrukken voor me vrouwtje

Olijfje...fijn dat je met me meeleeft...
omaweetraad kwam met kamillethee:

Om snurken te voorkomen kan het soms helpen kamille thee te drinken. Daardoor is het lichaam meer in rust en kan snurken voorkomen worden. U zult merken uitgeruster wakker te worden.

- Willemijn

Oordopjes indoen, de snurker welteverstaan. Als het goed is snurkt hij/zij dan niet of in ieder geval veel minder. Wel goed erin stoppen!

- Mama

--

Misschien beide oordoppen in doen?
De bank, logeerkamer, onder een brug, bankje in het park....
Whoehahaha.....ik dacht echt even....MENNNNNN die 9 maanden zijn echt heel snel gegaan EN ik heb gewoon de on line bevalling gemist

Maar Xan heeft geen slapeloze nachten van het baby erwtje maar van het grote erwtje..

Hmm...toch de logeerkamer maar een beetje opleuken dan

Want zoals ik het zo hoor ben je voorlopig verbannen uit de slaapkamer!

Xan, je kan natuurlijk ook gewoon wat extra zakenreisjes plannen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Neeeee SD, nog een kleine 4 maanden hoor...... , dan krijg ik sowieso slapeloze nachten....en nu wil ik nog genieten van rustige nachten...dus idd....de logeerkamer óf extra zakenreizen
SD

Zó snel gaat het (godzijdank ) nu ook weer niet!

Zal vannacht verhoogd hoofdeinde eens uitproberen, en bij de apotheek vragen naar die dingetjes voor op je neus
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven