Help, zwanger??
donderdag 20 mei 2010 om 18:18
Mijn vriend en ik hadden 6 dagen geleden geslachtsgemeenschap. Voor de tijd was hij al klaargekomen en daarna is hij naar de wc gegaan en heeft alles schoongemaakt. Toen we het deden is het condoom geknapt. na nog geen minuut dat ie is gescheurd kwamen we erachter. Nu heb ik bloedverlies. Net of ik ongesteld ben. Alleen is dit een week te vroeg! Een paar dagen geleden had ik heel erg last van geurende afscheiding! Nu ben ik erg bang dat ik zwanger ben, maar ik ben nog veel te jong! Heeft iemand enig idee?
donderdag 20 mei 2010 om 18:54
quote:Star schreef op 20 mei 2010 @ 18:29:
Wel fijn zo'n vent die de wc schoonmaakt na de seks.
Zijn er nog huisartsen die een inloopspreekuur hebben? Ik had het idee dat dat afgeschaft was. (hier en bij die van mijn ouders wel in elk geval, heel onhandig )
Mijn idee is dat bloedverlies alsof je ongesteld bent meestal niet betekend dat je zwanger bent. Maar dat is maar een idee.
Wel fijn zo'n vent die de wc schoonmaakt na de seks.
Zijn er nog huisartsen die een inloopspreekuur hebben? Ik had het idee dat dat afgeschaft was. (hier en bij die van mijn ouders wel in elk geval, heel onhandig )
Mijn idee is dat bloedverlies alsof je ongesteld bent meestal niet betekend dat je zwanger bent. Maar dat is maar een idee.

donderdag 20 mei 2010 om 19:28
hahaha vishnu,leuke site.
Schrok wel even hoor,aangezien spontaan niet meer mogelijk is,wel leuk dat de vader ook nog uit gezocht kan worden.
ontopic:Insuliesje,tip voor nu,wacht af op menstruatiedag en ga testen,tip voor later,ga aan de pil(als je dat nog niet was)en ik hoop voor je dat alles goed komt.
Schrok wel even hoor,aangezien spontaan niet meer mogelijk is,wel leuk dat de vader ook nog uit gezocht kan worden.
ontopic:Insuliesje,tip voor nu,wacht af op menstruatiedag en ga testen,tip voor later,ga aan de pil(als je dat nog niet was)en ik hoop voor je dat alles goed komt.
donderdag 20 mei 2010 om 19:46
quote:Nikki1973 schreef op 20 mei 2010 @ 19:21:
Slapen de angels?
Nee hoor, slapen doe ik 's nachts.
Slapen de angels?
Nee hoor, slapen doe ik 's nachts.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
donderdag 20 mei 2010 om 19:48
Dit topic krijgt een slotje, TO kan haar vragen kwijt in onderstaand topic.
Vragen over pilgebruik en zou je zwanger kunnen zijn.
Vragen over pilgebruik en zou je zwanger kunnen zijn.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com