Gezondheid alle pijlers

Help, zwanger??

20-05-2010 18:18 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hadden 6 dagen geleden geslachtsgemeenschap. Voor de tijd was hij al klaargekomen en daarna is hij naar de wc gegaan en heeft alles schoongemaakt. Toen we het deden is het condoom geknapt. na nog geen minuut dat ie is gescheurd kwamen we erachter. Nu heb ik bloedverlies. Net of ik ongesteld ben. Alleen is dit een week te vroeg! Een paar dagen geleden had ik heel erg last van geurende afscheiding! Nu ben ik erg bang dat ik zwanger ben, maar ik ben nog veel te jong! Heeft iemand enig idee?
Je kan ook nog een overtijdsbehandeling doen
TO, succes ermee.

Doe een testje binnenkort en het zal waarschijnlijk wel meevallen allemaal...

(Zo niet, kom je ons laten weten wanneer de spruit er is? Leuk!)
Doe anders even deze test, dan weten wij het ook meteen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Even naar de huisarts om te kijken welke mogelijkheden je hebt qua overtijdbehandeling. Gewoon morgen naar het inloopspreekuur als dat er is. Jezelf druk blijven maken en niets ondernemen heeft niet zoveel zin.
Ik begrijp iets niet...je vindt jezelf te jong om zwanger te zijn, niet te jong voor seks, maar wel te jong om zelf na te denken over anti-conceptie/??
quote:Star schreef op 20 mei 2010 @ 18:29:

Wel fijn zo'n vent die de wc schoonmaakt na de seks.

Zijn er nog huisartsen die een inloopspreekuur hebben? Ik had het idee dat dat afgeschaft was. (hier en bij die van mijn ouders wel in elk geval, heel onhandig )

Mijn idee is dat bloedverlies alsof je ongesteld bent meestal niet betekend dat je zwanger bent. Maar dat is maar een idee.
Bloed kan wel een innestelingsbloeding zijn eventueel. Maar ook legio andere dingen.

Ja, bij ons is er elke ochtend om 8 uur een inloopspreekuur. Vergt wel een hoop geduld
quote:Star schreef op 20 mei 2010 @ 18:29:

Wel fijn zo'n vent die de wc schoonmaakt na de seks. Lig helemaal dubbel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Moet hier geen slotje op?????? Andere is wegens zoveelste "ben ik zwanger" topic gesloten. Slapen de angels?

Antwoord op je vraag: ja je bent hartstikke zwanger! Van harte.
hahaha vishnu,leuke site.

Schrok wel even hoor,aangezien spontaan niet meer mogelijk is,wel leuk dat de vader ook nog uit gezocht kan worden.

ontopic:Insuliesje,tip voor nu,wacht af op menstruatiedag en ga testen,tip voor later,ga aan de pil(als je dat nog niet was)en ik hoop voor je dat alles goed komt.
quote:Nikki1973 schreef op 20 mei 2010 @ 19:21:

Slapen de angels?

Nee hoor, slapen doe ik 's nachts.
Dit topic krijgt een slotje, TO kan haar vragen kwijt in onderstaand topic.

Vragen over pilgebruik en zou je zwanger kunnen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven