Gezondheid alle pijlers

help

30-10-2015 00:37 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik ben sinds een paar maanden gestopt met de pil. Ik heb geen vriend en op het moment niet seksueel actief. Nuheb ik steeds minder bloedverlies tijdens mijn menstruatie en heel veel meer buikpijn. Heeft iemand dit ook en moet ik me zorgen gaan maken ?
Hoi Poem, ik herken het niet. Maar lllijkt mij verstandig dat je dan even bij jouw huisarts langs gaat toch?
het duurt vaak even na de pil voordat je lijf weer hormonaal alles op eigen kracht doet. Bij twijfel bel je morgen even de huisarts
Yup herkenbaar en ze bieden bij ernstige menstruatie klachten niet voor niets aan om de pil te gebruiken om zaken de normaliseren. Maar dat zegt niets over jou. Dus eens met mijn voorgangers: Overleg het met de HA.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik herken het ook. Ik ben juist aan de pil gegaan vanwege de menstrustie klachen/pijn. Toen ik stopte met de pil was het weer net zo pijnlijk als daarvoor.
Nou afspraak gemaakt ( na lang nadenken en twijfelen ) 😂er was niks aan de hand ze kon me pas vertellen wat er was als dit meerdere keren voor zou komen dus ik laat het weten. Dank jullie wel voor het advies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven