Gezondheid alle pijlers

Herstel voetletsel

20-04-2015 21:19 7 berichten
5 weken geleden heb ik mijn voet gebroken. Precies gezegd waren er bovenop onder mijn enkel twee botfragmentjes afgebroken en had ik bandletsel. Geen idee of het een verrekking of een scheurtje was. Ik heb drie weken kunstof gips gehad en daarna niets meer. Ik merk dat ik toch nog redelijk last heb. Mijn voet is nog steeds blauw en dik. Als ik het te lang laag hou gaat het kloppen. Gewicht erop gaat wel, bepaalde bewegingen zijn vooral pijnlijk.

Is het normaal dat ik zolang nog last heb? Orthopeed had het over 6 tot 8 weken maar ik was in eerste instantie zelf wat optimistischer maar nu vraag ik me af hoe lang dit nog gaat duren en of ik beter toch niet nog een keer naar de huisarts kan gaan.
bij twijfel altijd aan je arts vragen, zou ik zeggen
Ik had alleen bandletsel en 4 maanden fikse pijn. Daarna ging het herstel vrij snel. Maar bij twijfel, vraag een arts.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan best lang duren. Met Sinterklaas gestruikeld over de cadeautjes en er is nu nog restpijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
-
anoniem_210817 wijzigde dit bericht op 28-08-2015 22:06
Reden: -
% gewijzigd
Ik denk dat het nog wel even zal duren voor het helemaal over is. Ik heb van een flinke kneuzing aan mijn voet maanden last gehad. Beterschap ermee!
Met botletsel geen ervaring, maar wel met bandletsel en dat heeft maanden geduurd. Wees heel lief voor je voet. Hoe meer je forceert, hoe langer het duurt, is mijn bescheiden ervaring. Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven