hielspoor?
zaterdag 27 juli 2013 om 23:12
Maandagochtend afspraak staan bij huisarts. Al een aantal weken last van een branderig gevoel in mijn hielen, zelfs als ik zit.. T is zelfs zo dat ik niet met opgetrokken knieën en dus platte voeten op de bank kan zitten want dan brand t helemaal!!! Ik heb geen drukpijn, geen overgewicht,en een zittend beroep. Tot voor 2 jaar gelden wel altijd in de horeca gewerkt. Na wat googelen kwam ik uit bij hielspoor. Weet dus niet of dit zo is tot en met maandag, maar was benieuwd naar ervaringen van mensen met hielspoor. Iemand?
zondag 28 juli 2013 om 00:13
Hielspoor brandt niet, maar doet gewoon gemeen zeer, en zit, ondanks de naam dichter naar het midden van de voet. Ik heb het gehad en ik sprong al een meter in de lucht van de pijn als iemand er maar naar wees. Als het hielspoor is kan je zooltjes kopen met een gat erin op de plek van de pijn, ik vond die dingen echt heerlijk!
Maargoed, bij mij was het in ieder geval geen brandend gevoel, maar echt een aanwijsbare pijnpunt.
Maargoed, bij mij was het in ieder geval geen brandend gevoel, maar echt een aanwijsbare pijnpunt.

zondag 28 juli 2013 om 00:35
Ik vroeg me dus idd ook af of t dan zo "branderig" zou aanvoelen bij hielspoor. Zit echt onder m'n hakken. Is idd ook niet zo dat t weggaat met lopen. Zit nu op de bank op m'n tenen, dus m'n hakken los van de grond. Ti's iig geen fijn gevoel, al verkoelende gel op gesmeerd. Dat helpt iig een beetje. Hoorde ook dat bij hielspoor je graag een pijnstiller pakt. Zo erg is het gelukkig nog niet!!

zondag 28 juli 2013 om 11:14