hoe braaf is het forum?
woensdag 19 januari 2011 om 23:10
donderdag 20 januari 2011 om 18:38
Ik drink, natuurlijk. En tegenwoordig rook ik wel eens tijdens mijn werk, dat werkt sneller. Maar ondanks dat ik graag tegen de stroom inroei heb ik niet gerookt of gedronken tijdens mijn zwangerschap. Wel alcoholvrij bier, maar dan alleen 0,0% alcoholvrij. Ik was wel zo truttig dat ik maltbier (0,5%) terugstuurde
Oja, en dit forum is zeer beslist in alle opzichten veroordelend. Maar aan de andere kant: dat ligt niet aan het forum. De hele maatschappij is momenteel veroordelend. De gedachte hier en elders is dat nare dingen je voornamelijk overkomen als je iets fout doet. Ach ja, het waait wel weer over. Maar ik moet wel zeggen, toen de eigen-schuld-cultuur doordrong tot mijn krant heb ik hem opgezegd. Hier lees ik gewoon over het gezeur heen
Oja, en dit forum is zeer beslist in alle opzichten veroordelend. Maar aan de andere kant: dat ligt niet aan het forum. De hele maatschappij is momenteel veroordelend. De gedachte hier en elders is dat nare dingen je voornamelijk overkomen als je iets fout doet. Ach ja, het waait wel weer over. Maar ik moet wel zeggen, toen de eigen-schuld-cultuur doordrong tot mijn krant heb ik hem opgezegd. Hier lees ik gewoon over het gezeur heen
donderdag 20 januari 2011 om 18:45
Ik rook (helaas te veel), drink alleen met feestjes/avondjes stappen en dan ga ik door tot ik echt niet meer kan.
Toen ik zwanger was heb ik ook gerookt, maar stukken minder (hooguit 5 per dag) Geen bv gegeven, dat wilde ik absoluut niet.
Drugs nooit gedaan, zelfs geen blowtje maar zat wel elke dag in de coffeeshop. En nu zou ik het niet meer durven te proberen........
Braaf dus..............
Toen ik zwanger was heb ik ook gerookt, maar stukken minder (hooguit 5 per dag) Geen bv gegeven, dat wilde ik absoluut niet.
Drugs nooit gedaan, zelfs geen blowtje maar zat wel elke dag in de coffeeshop. En nu zou ik het niet meer durven te proberen........
Braaf dus..............

donderdag 20 januari 2011 om 20:51
Ik drink alleen wijn, en ik kan ontzettend heimwee hebben naar mijn sigaretten en mijn blowtjes van vroeger. Ik heb me dus voorgenomen: op mijn 70ste verjaardag sta ik bij de koffiesjop om de hoek met een pak shag en grote vloei en ga ik in 1 dag de afgelopen 10 jaar inhalen. Daarna kunnen ze oma naar huis dragen en is het klaar tot mijn 75ste verjaardag. Jee, wat duurt dat nog lang .
donderdag 20 januari 2011 om 21:30
Ik drink. Niet vaak, soms een maand niet. Drankjes als safari, apfelkorn, Coebergh, Sambucca enz. heerlijk .
Bier vind ik dan weer goor, net als wijn. Wijn is in mijn ogen écht overrated. Misschien dat ik het moet leren drinken? Af en toe probeer ik het maar ik krijg het niet weg
Ben blij dat ik niet rook. Bah! En het geld bespaar ik me liever.
Bier vind ik dan weer goor, net als wijn. Wijn is in mijn ogen écht overrated. Misschien dat ik het moet leren drinken? Af en toe probeer ik het maar ik krijg het niet weg
Ben blij dat ik niet rook. Bah! En het geld bespaar ik me liever.
donderdag 20 januari 2011 om 21:45
quote:AlettaJacobs schreef op 20 januari 2011 @ 18:38:
Oja, en dit forum is zeer beslist in alle opzichten veroordelend. Maar aan de andere kant: dat ligt niet aan het forum. De hele maatschappij is momenteel veroordelend.
Wat mij betreft ligt dat aan de mensen die hier komen. Het forum is ook een (onder)deel van een maatschappij. Mensen die hier meeschrijven, leven tenslotte ook in de maatschappij.
En als je in de maatschappij enorm veroordelend leeft, uit je dat hier ook. Ik denk dat er maar bar weinig mensen zijn die hier zo wezenlijk anders zijn dan ze zich in de (irl) maatschappij (zouden) gedragen.
Oja, en dit forum is zeer beslist in alle opzichten veroordelend. Maar aan de andere kant: dat ligt niet aan het forum. De hele maatschappij is momenteel veroordelend.
Wat mij betreft ligt dat aan de mensen die hier komen. Het forum is ook een (onder)deel van een maatschappij. Mensen die hier meeschrijven, leven tenslotte ook in de maatschappij.
En als je in de maatschappij enorm veroordelend leeft, uit je dat hier ook. Ik denk dat er maar bar weinig mensen zijn die hier zo wezenlijk anders zijn dan ze zich in de (irl) maatschappij (zouden) gedragen.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)

donderdag 20 januari 2011 om 21:46
donderdag 20 januari 2011 om 21:48