hoe braaf is het forum?
woensdag 19 januari 2011 om 23:10

donderdag 20 januari 2011 om 08:49
Ik rook niet (nooit gedaan ook niet) en drink ok niet...(vind het gewoon echt niet lekker..kan er niets aan doen..
en ook dat kan soms van commentaar voorzien worden...want ooo wat ongezellig is het om niet mee te doen met de rest qua genotsmiddelen??
oja ik ben wel verslaafd: aan pepsi MAX en Cola zero..MOET naar de winkel als dat er niet meer is.
en ook dat kan soms van commentaar voorzien worden...want ooo wat ongezellig is het om niet mee te doen met de rest qua genotsmiddelen??
oja ik ben wel verslaafd: aan pepsi MAX en Cola zero..MOET naar de winkel als dat er niet meer is.
Puck

donderdag 20 januari 2011 om 09:05
Ik rook alleen bij extreem geluk of extreme stress.
Dat komt in de praktijk neer op drie pakjes per jaar.
Wat betreft drugs, blowen ongeveer een jaar of 6 geleden.
Ik heb enemalig een pilletje geslikt maar dat beviel niet.
Drinken doe ik een maal per jaar heel erg veel. Zo veel dat ik niks meer weet. De rest van het jaar drink ik niets.
In de zomervakantie hooguit een rose op een terrasje.
Als ik zwanger zou zijn zou ik alles acuut kunnen laten staan, zonder twijfel.
Dat komt in de praktijk neer op drie pakjes per jaar.
Wat betreft drugs, blowen ongeveer een jaar of 6 geleden.
Ik heb enemalig een pilletje geslikt maar dat beviel niet.
Drinken doe ik een maal per jaar heel erg veel. Zo veel dat ik niks meer weet. De rest van het jaar drink ik niets.
In de zomervakantie hooguit een rose op een terrasje.
Als ik zwanger zou zijn zou ik alles acuut kunnen laten staan, zonder twijfel.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
donderdag 20 januari 2011 om 09:08

donderdag 20 januari 2011 om 09:14
Heb nog nooit drugs gebruikt maar slik nu wel meds die tegen morfine aan zitten en niet meer echt effectief zijn. Volgende stapje dus: morfine . . . .
Heb gerookt op voortgezet onderwijs om "erbij te horen", viel desondanks toch nog steeds buiten de groep. Heb zeer matig gedronken maar na de overgang verdraag ik helemaal geen alcohol meer. Leef dus nu behoorlijk naturel, op de meds. na, en dat bevalt goed. Laat me ook niet ompraten door anderen, die zeggen, ach meid, 1 wijntje kan wel. Dat kan dus gewoon niet!!!!
Heb gerookt op voortgezet onderwijs om "erbij te horen", viel desondanks toch nog steeds buiten de groep. Heb zeer matig gedronken maar na de overgang verdraag ik helemaal geen alcohol meer. Leef dus nu behoorlijk naturel, op de meds. na, en dat bevalt goed. Laat me ook niet ompraten door anderen, die zeggen, ach meid, 1 wijntje kan wel. Dat kan dus gewoon niet!!!!
donderdag 20 januari 2011 om 09:26
Vroegah leidde ik een wild leven. Nu ben ik erg braaf. Ik eet gezond, sport regelmatig, slaap 8 uur per nacht, drink maximaal 1 fles wijn per week, ben vaak erg lief, let op het milieu, hou mijn tuin bij, doe wat ik beloofd heb, onderbouw mijn stellingen, denk eerst na voordat ik iets roep (behalve op het forum) ben verantwoordelijk. Klinkt erg saai maar ben heel blij met mijn leven

donderdag 20 januari 2011 om 10:20
Toen ik wist dat ik zwanger was ben ik direct gestopt met roken. Mijn ex-partner had het sowieso niet gepikt als ik nog zou doorroken, maar ik kon het naar mezelf en naar kind toe niet verantwoorden om door te blijven roken.
Nu lukt stoppen niet (ik stop altijd cold turkey) maar zit in stressvolle periode. Rotsmoes, ik weet het.
Nu lukt stoppen niet (ik stop altijd cold turkey) maar zit in stressvolle periode. Rotsmoes, ik weet het.
donderdag 20 januari 2011 om 11:00
Ik rook een pakje per dag, wat natuurlijk altijd teveel is.
Ik drink alleen in het weekend, maar op een feestje kan ik dan ook wel eens doorhalen. (resultaat hoofdpijn de volgende dag)
De ochtend kan niet beginnen zonder koffie (en een peuk) en ik moet 1 keer per week mijn chocolade shotje gehad hebben.
Drugs, nooit echt mee bezig geweest. Ik was die doos die na 1 keer blowen de wcpot ten huwelijk vroeg. Andere drugs was ik daarna te bang voor.
Ik drink alleen in het weekend, maar op een feestje kan ik dan ook wel eens doorhalen. (resultaat hoofdpijn de volgende dag)
De ochtend kan niet beginnen zonder koffie (en een peuk) en ik moet 1 keer per week mijn chocolade shotje gehad hebben.
Drugs, nooit echt mee bezig geweest. Ik was die doos die na 1 keer blowen de wcpot ten huwelijk vroeg. Andere drugs was ik daarna te bang voor.

donderdag 20 januari 2011 om 18:26
quote:Chatterly schreef op 19 januari 2011 @ 23:23:
Ik rook veel te veel (shag, lekker charmant)
Same here en dat geef ik gewoon toe.
Doet toch iedereen die op dit topic post? Toegeven die dingen wel eens te doen?
Ik denk dat dit forum niet zozeer braaf is, allesbehalve maar soms gewoon té veroordelend. Niet iedereen heeft zin om het toe te geven en er dan over in discussie of over in de verdediging te moeten. Dus doe je of niet mee aan een dergelijk topic of als je toch wil reageren schrijf je het niet of zwak je het wat af.
Ik heb daar ook niet altijd zin in. Je kunt soms zo afgebekt worden. Kan me goed voorstellen dat een x aantal mensen dat wil vermijden.
Ik rook veel te veel (shag, lekker charmant)
Same here en dat geef ik gewoon toe.
Doet toch iedereen die op dit topic post? Toegeven die dingen wel eens te doen?
Ik denk dat dit forum niet zozeer braaf is, allesbehalve maar soms gewoon té veroordelend. Niet iedereen heeft zin om het toe te geven en er dan over in discussie of over in de verdediging te moeten. Dus doe je of niet mee aan een dergelijk topic of als je toch wil reageren schrijf je het niet of zwak je het wat af.
Ik heb daar ook niet altijd zin in. Je kunt soms zo afgebekt worden. Kan me goed voorstellen dat een x aantal mensen dat wil vermijden.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)