Hoe doen jullie dat met de kinderen als je de griep hebt?
zondag 4 januari 2015 om 10:50
En dan bedoel ik vooral met het naar school brengen en halen. Heb sinds
Gisteren koorts, spierpijn, keelpijn, hoesten etc. Denk echt wel de griep terwijl ik de vaccinatie heb maar goed..
Man na twee weken vakantie morgen toch echt aan het werk. Mijn kinderen van 3 en 5 dinsdag naar school. Hoe doen jullie dat mama's als jullie echt zo ziek zijn dat zelfs uit bed komen pijn doet??
Trouwens nooit eerder zo ziek geweest..hoop dat ik snel weer beter ben maar sjees wat voelt dat kl@#%te
Gisteren koorts, spierpijn, keelpijn, hoesten etc. Denk echt wel de griep terwijl ik de vaccinatie heb maar goed..
Man na twee weken vakantie morgen toch echt aan het werk. Mijn kinderen van 3 en 5 dinsdag naar school. Hoe doen jullie dat mama's als jullie echt zo ziek zijn dat zelfs uit bed komen pijn doet??
Trouwens nooit eerder zo ziek geweest..hoop dat ik snel weer beter ben maar sjees wat voelt dat kl@#%te
live life to the fullest
zondag 4 januari 2015 om 11:30
quote:retrostar schreef op 04 januari 2015 @ 11:25:
Ik zou kind (5jr) voor kind (3jr) laten zorgen. Maak haar trots dat ze mama zo goed helpt.
Maar je kunt kind van 5 niet kind van 3 naar school laten brengen natuurlijk.
Ik breng onze kinderen altijd naar school, maar als ik ziek ben, neemt man dat over. Kan dat niet omdat hij een vroege afspraak heeft, dan vraag ik een buurvrouw.
Ik zou kind (5jr) voor kind (3jr) laten zorgen. Maak haar trots dat ze mama zo goed helpt.
Maar je kunt kind van 5 niet kind van 3 naar school laten brengen natuurlijk.
Ik breng onze kinderen altijd naar school, maar als ik ziek ben, neemt man dat over. Kan dat niet omdat hij een vroege afspraak heeft, dan vraag ik een buurvrouw.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
zondag 4 januari 2015 om 12:16
Bij ons in de buurt woont een klasgenootje van jongste. Kinderen kunnen daar zelf heenlopen en de moeder van klasgenootje neemt ze dan mee. Of man gaat wat later. Heb in augustus mijn enkel gebroken en heb wel moeten vragen in de afgelopen periode. Ik kon echt mijn bed niet uit. Zus haalt ze in dit soort gevallen vaak uit school en de kinderen gaan dan daar spelen. Of ik vraag de moeder van een van hun vriendjes.
zondag 4 januari 2015 om 12:31
Om deze reden neem ik de griepprik, lijkt me zo ellendig om als alleenstaande moeder de griep te hebben. Ik zag het ooit bij een vriendin, kleine kinderen en de griep, ze was heel ziek en 3 weken uit de running. Mocht ik toch onverhoopt ziek worden dan kan ik mijn kinderen onderbrengen bij vriendinnen en bij ouders van vriendinnetjes. Gelukkig meerdere opties en ik spring zelf ook met alle liefde bij om voor kinderen te zorgen van vrienden en voor vriendinnetjes van mijn kinderen. Mijn familie woont helaas net te ver weg om op doordeweekse dagen mijn kinderen heen en weer naar school te brengen. Van harte beterschap!
zondag 4 januari 2015 om 14:09
quote:meaki schreef op 04 januari 2015 @ 13:48:
Ik vind het raar dat je partner hierin niet bijspringt. Hij mag dan werken, maar hij is ook vader. Het feit dat jij niet of parttime werkt, betekent niet dat het allemaal maar jouw probleem is toch?Precies! Als hij ziek is hoeft hij de kinderen toch ook niet naar school te brengen? (Toch??)
Ik vind het raar dat je partner hierin niet bijspringt. Hij mag dan werken, maar hij is ook vader. Het feit dat jij niet of parttime werkt, betekent niet dat het allemaal maar jouw probleem is toch?Precies! Als hij ziek is hoeft hij de kinderen toch ook niet naar school te brengen? (Toch??)