Gezondheid alle pijlers

Hoe lang werkt de morningafterpil?

27-05-2014 00:23 15 berichten
Ik heb precies een week geleden de morningafterpil genomen omdat ik onveilige seks heb gehad. Kan ik nu nog last hebben van die hormonen in die pil? Als in me niet lekker daardoor voelen. Mijn borsten doen veel pijn, ben heel misselijk, diarree en rugpijn. IK snap dat ik nu alsnog veilige seks moet hebben enzo dat bedoel ik niet.
Vraag het je huisarts.
Ik heb de morningafterpil gewoon bij de kruidvat gekocht. Wil mijn huisarts hier liever buiten houden.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet het binnen een paar dagen wel over zijn. Ik heb er zelf tot nu toe alleen maar de dag zelf last van gehad.
Kan lang aanhouden. Je krijgt echt een stoot hormonen binnen. Bij twijfel echt even naar de huisarts. Hij/zij komt echt wel gekkere dingen tegen hoor!
Kun je dat bij het Kruidvat kopen?

Djeez ik wordt echt oud.

Ligt dat gewoon bij de zelfzorgmiddelen? En dan vraagt de Kruidvatmiep of je nog instructies nodig hebt? Net als bij de Rennies?
Vind het niet meer dan normaal dat dat bij kruidvat te koop is, juist goed!

Maakt de drempel lager.

Maar goed, ja je kunt er nu nog last van hebben, goed voor je zijn ze niet.
Ja, dat kan behoorlijk lang aanhouden, het is toch een bom hormonen die je inneemt..
Ik ben er die ene keer dat ik hem heb ingenomen na een gescheurde condoom echt een week behoorlijk ziek van geweest .Mijn weerstand was toen ook extreem laag ivm chemo.Is jouw weerstand op dit moment laag door ziekte oid?Sterkte.
Het kan door de map komen idd, maar je kan ook zwanger zijn natuurlijk. Die map is niet 100% betrouwbaar, dus ik zou het wel even goed in de gaten houden of testen als dat al kan.
Buikgriep lijkt me logisch. Maar ja. Test volgende week.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Weeg je meer dan 75kg? Dan werkt de MAP misschien niet.

http://www.healthbase.nl/ ... -bij-gewicht-boven-75-kg/
Geniet van elke dag!
[quote]mrsnem schreef op 27 mei 2014 @ 10:41:

Weeg je meer dan 75kg? Dan werkt de MAP misschien niet.

http://www.healthbase.nl/ ... -bij-gewicht-boven-75-kg/[/quote

Dat wist ik niet maar ik weeg 62 kilo dus hopelijk heeft die gewerkt.
Ik had gisteren ongesteld moeten worden maar niks. Ga straks een test halen als de winkels open zijn.

Ik maak me heel erg zorgen omdat ik echt last heb van mijn borsten. Ze zijn veel groter en doen veel pijn. Ik weet niet of het door de hormonen in de MAP komt want de normale pil slik ik nooit. Normaal heb ik wel last voor ik ongesteld word maar niet zo erg. Pfff ben heel zenuwachtig voor de test.
Ook ben ik in drie weken tijd bijna 3 kilo aangekomen. Ik eet heel erg veel maar heb ook steeds trek. Snap er niks van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven