Hoe weer opknappen na voedselvergiftiging
maandag 29 maart 2010 om 13:21
Ik ben vrijdag op zaterdagnacht spugend wakker geworden en tot zaterdagmiddag daarmee door blijven gaan. Toen ging het weer wat beter, wat rijstwafels gegeten en een geraspte appel. Gister een salade als avondeten en vanochtend twee geroosterde broodjes met pate. Voel me me alleen nog steeds zo lamlendig...
Heb ook helemaal geen zin om weer te gaan werken en heb watten in mijn hoofd... Maar ik moet morgen toch weer vind ik.
Hoe kan ik nu in sneltreinvaart weer wat beter worden, iemand tips?
Heb ook helemaal geen zin om weer te gaan werken en heb watten in mijn hoofd... Maar ik moet morgen toch weer vind ik.
Hoe kan ik nu in sneltreinvaart weer wat beter worden, iemand tips?
maandag 29 maart 2010 om 13:24
Is het overgeven over, en de diarree?
Ik had laatst voedselvergiftiging en ben daar wel een aantal dagen door thuisgebleven. Moest echt in de buurt van toilet blijven. Was op dinsdag ziek geworden en pas op zaterdag kon ik het huis weer uit. (wat mijn darmen betrof)
Veel geslapen op de dagen dat ik thuis was.
Zodra eten weer gaat, regelmatig wat eten. Daar knap je ook van op.
Ik had laatst voedselvergiftiging en ben daar wel een aantal dagen door thuisgebleven. Moest echt in de buurt van toilet blijven. Was op dinsdag ziek geworden en pas op zaterdag kon ik het huis weer uit. (wat mijn darmen betrof)
Veel geslapen op de dagen dat ik thuis was.
Zodra eten weer gaat, regelmatig wat eten. Daar knap je ook van op.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
maandag 29 maart 2010 om 13:26
maandag 29 maart 2010 om 13:27
quote:Snormel schreef op 29 maart 2010 @ 13:26:
Ik zou geen pate e.d. eten als je herstelt van een voedselvergiftiging.
Ik zou simpel en neutraal eten nemen. Rijstwafels, misschien een liga, wat bouillon, gekookte groente en een aardappeltje. en verder waar je zin in hebt maar niet te zuur, zout of vet.Ja die paté was mischien niet zo handig.
Ik zou geen pate e.d. eten als je herstelt van een voedselvergiftiging.
Ik zou simpel en neutraal eten nemen. Rijstwafels, misschien een liga, wat bouillon, gekookte groente en een aardappeltje. en verder waar je zin in hebt maar niet te zuur, zout of vet.Ja die paté was mischien niet zo handig.
maandag 29 maart 2010 om 13:40
quote:Princesita schreef op 29 maart 2010 @ 13:36:
Ik houd niet van bananen...
Dat is jammer
Maar soep uit een pakje, is dat wel verstandig?Ja, in principe is dat geen drama. Probeer er alleen wel wat verse soepgroente en extra (echte) kip doorheen te doen. Vaak is het zout wat in de soep zit al voldoende om je beter te laten voelen...
Ik houd niet van bananen...
Dat is jammer
Maar soep uit een pakje, is dat wel verstandig?Ja, in principe is dat geen drama. Probeer er alleen wel wat verse soepgroente en extra (echte) kip doorheen te doen. Vaak is het zout wat in de soep zit al voldoende om je beter te laten voelen...

maandag 29 maart 2010 om 17:42
Tegen een wee-ig gevoel in de maag wil Cola heel goed helpen. Wordt vaak geadviseerd als je misselijk bent. Ik heb er goede ervaringen mee.
Qua eten werkt pasta bij mij meestal erg goed. Ik maak dit met veel verse groente en een fles tomatensaus. Wel knoflook, verder geen kruiden. Een pan vol en dan steeds kleine beetjes. Hiervan knap ik altijd snel weer op.
Qua eten werkt pasta bij mij meestal erg goed. Ik maak dit met veel verse groente en een fles tomatensaus. Wel knoflook, verder geen kruiden. Een pan vol en dan steeds kleine beetjes. Hiervan knap ik altijd snel weer op.

maandag 29 maart 2010 om 21:58