Gezondheid alle pijlers

Hoesten

10-06-2023 13:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier wordt je toch moedeloos van. Begin dit jaar Corona gehad en daarna nog tot eind maart lopen hoesten als een zeehond. Nu sinds een paar dagen zware hooikoorts en sinds gistermiddag is het hoesten weer begonnen. Ik baal zo ontzettend, hoop niet dat het weer maanden blijft hangen.
Snap ik, dat je daar moedeloos van wordt. Balen hoor. Ik duim voor je dat het snel beter gaat.
Mocht je er nog niet zijn geweest...Hup, naar de huisarts. Hoesten als een zeehond en/of je er niet lekker of moe van zijn is een bezoekje aan de huisarts waard.
Inderdaad huisarts
ZininZon schreef:
10-06-2023 15:58
Mocht je er nog niet zijn geweest...Hup, naar de huisarts. Hoesten als een zeehond en/of je er niet lekker of moe van zijn is een bezoekje aan de huisarts waard.
Maar het is pas sinds gisterenmiddag. Dan hoef je toch niet gelijk naar de huisarts.
Spookslot schreef:
10-06-2023 18:49
Maar het is pas sinds gisterenmiddag. Dan hoef je toch niet gelijk naar de huisarts.
Hoeft niet :cheer: Maar omdat to het relateerd aan hooikoorts zou ik het voorleggen aan de HA.

Edit: niet met spoed. Gewoon ergens volgende week.
ZininZon schreef:
11-06-2023 01:27
Hoeft niet :cheer: Maar omdat to het relateerd aan hooikoorts zou ik het voorleggen aan de HA.

Edit: niet met spoed. Gewoon ergens volgende week.
Hmmm, zelf zou ik in zo'n geval kiezen voor een testje met een hooikoortstabletje per dag. Kan je vandaag al mee beginnen, aangezien die vrij verkrijgbaar zijn, al bij de supermarkt. Huisarts is natuurlijk nooit een verkeerd idee, maar ik zou alvast voorsorteren op dit vermoeden.
Ik heb via de huisarts al hooikoortstabletjes, neusspray en oogdruppels en normaal helpt dat wel aardig maar nu bijna niet.
En het hoesten is normaal al niet fijn maar ik ben vorige week gevallen en ongelukkig terechtgekomen waarbij ik een gekneusde rib heb opgelopen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven