Hoi dames.

vrijdag 21 december 2012 om 23:07
Ik heb pijn in mijn onder rug.
En aan de zijkanten van mijn buik.
En dan zit er dus bloed in mijn urine, en daar krijg ik een kuurtje voor.
Ondertussen moet ik wel steeds fietsen, met die pijn.
Hebben jullie een idee hoe ik er vanaf kan komen, tijdelijk?
Het zijn mijn nieren, ik ben bij de ha geweest.
Maar nu volgt verder onderzoek zoals altijd... waar je nooit wat mee kunt.
Alleen nu belemerd het dus het fietsen, en lopen gaat niet altijd, als ik ver weg moet en afhankelijk zijn is erger dan die pijn, dus ik wil geen advies vraag iemand met een auto.
Maar ook steeds duizelig enzo, dus ik moet weer terug.
Ik ben nu maar een half mens terwijl ik daar te veel energie voor heb.
Heb je geen middeltjes die die pijn wegwerken, tot ik er van af ben ofzo.
En aan de zijkanten van mijn buik.
En dan zit er dus bloed in mijn urine, en daar krijg ik een kuurtje voor.
Ondertussen moet ik wel steeds fietsen, met die pijn.
Hebben jullie een idee hoe ik er vanaf kan komen, tijdelijk?
Het zijn mijn nieren, ik ben bij de ha geweest.
Maar nu volgt verder onderzoek zoals altijd... waar je nooit wat mee kunt.
Alleen nu belemerd het dus het fietsen, en lopen gaat niet altijd, als ik ver weg moet en afhankelijk zijn is erger dan die pijn, dus ik wil geen advies vraag iemand met een auto.
Maar ook steeds duizelig enzo, dus ik moet weer terug.
Ik ben nu maar een half mens terwijl ik daar te veel energie voor heb.
Heb je geen middeltjes die die pijn wegwerken, tot ik er van af ben ofzo.

zaterdag 22 december 2012 om 08:29
Dolores, jij hoort in je bed thuis of op zijn minst met een fleecedeken en een pot thee op de bank.
Je hebt zo te horen een forse infectie die je moet uit zieken en idd onder tussen contact houden met de dokter.
Wat je in ieder geval niet moet doen zijn activiteiten en fietsen.
Je hebt zo te horen een forse infectie die je moet uit zieken en idd onder tussen contact houden met de dokter.
Wat je in ieder geval niet moet doen zijn activiteiten en fietsen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zaterdag 22 december 2012 om 08:35
Als oma weer eens een blaasontsteking had, ontdekte we dat altijd door haar verwardheid, want pijn gaf ze nooit aan.
Als je nieren niet goed werken, komen er verkeerde stoffen in je bloed en je hersenen en ga je dus vreemde dingen doen. (net zoals katten die heel hard gaan mauwen in de nacht als ze nierproblemen hebben)
Ga terug naar je huisarts!! (maar dat was al gezegd)
Als je nieren niet goed werken, komen er verkeerde stoffen in je bloed en je hersenen en ga je dus vreemde dingen doen. (net zoals katten die heel hard gaan mauwen in de nacht als ze nierproblemen hebben)
Ga terug naar je huisarts!! (maar dat was al gezegd)
zaterdag 22 december 2012 om 08:48
Hallo TO, ik heb zelf een aantal maal nierbekkenontsteking gehad en ik heb begrepen van de arts dat een soort derealisatie een symptoom daarvan is. Je bent niet helemaal toerekeningsvatbaar omdat je bloed stoffen bevat die je nieren er normaal uit zouden filteren, die je hersenen bereiken en er daar voor zorgen dat je niet meer helemaal goed functioneert. Bij mij was de nierbekkenontsteking al geresulteerd in een bloedvergiftiging met ruim 40 graden koorts en ik ben toen opgenomen in het ziekenhuis om antibiotica via het infuus te krijgen. AB via pillen zou te weinig effectief zijn.
Ik heb als ik jouw verhaal lees wel het gevoel dat mijn arts mij stukken serieuzer nam dan de jouwe.
Ik heb als ik jouw verhaal lees wel het gevoel dat mijn arts mij stukken serieuzer nam dan de jouwe.
zaterdag 22 december 2012 om 09:02
zaterdag 22 december 2012 om 10:14

zaterdag 22 december 2012 om 11:27
zaterdag 22 december 2012 om 11:29
quote:Dolores007 schreef op 22 december 2012 @ 11:27:
[...]
Ik dacht dat dat alleen kon als je te veel dronk... maar dat is het bij mij niet.
Of klink ik nu dom...
Fijn om je hier even te zien...
Ga je vandaag de HAP bellen? Om ons hier gerust te stellen?
[...]
Ik dacht dat dat alleen kon als je te veel dronk... maar dat is het bij mij niet.
Of klink ik nu dom...
Fijn om je hier even te zien...
Ga je vandaag de HAP bellen? Om ons hier gerust te stellen?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

zaterdag 22 december 2012 om 11:29
Lieve Dames,
Ik kon dit topic niet weer vinden dus had een nieuw geopend.
Ik voel me nu wat normaler dan gisteren, maar heb die medicatie nog niet ingenomen omdat ik niet steeds zo "vaag" wil zijn.
Is nalatig, maar dan neem ik ze vanavond in.
Of zou ik dan geen goede spiegel opbouwen?
Ik heb geen zin om weer zo vaag te worden, en hallicunaties over spijkertjes in de muur... schaam me dood joh.
Ik kon dit topic niet weer vinden dus had een nieuw geopend.
Ik voel me nu wat normaler dan gisteren, maar heb die medicatie nog niet ingenomen omdat ik niet steeds zo "vaag" wil zijn.
Is nalatig, maar dan neem ik ze vanavond in.
Of zou ik dan geen goede spiegel opbouwen?
Ik heb geen zin om weer zo vaag te worden, en hallicunaties over spijkertjes in de muur... schaam me dood joh.

zaterdag 22 december 2012 om 11:30

zondag 23 december 2012 om 16:41
Dolores, zo is mijn oma nierpatient geworden! Doorbikkelen, 7 kinderen, al een zootje kleinkinderen, jong weduwe, en maar door bijten en bikkelen. Niet zuinig op zichzelf geweest, waardoor ze 3x per week naar de nierdialyse mocht om haar bloed te zuiveren. Haar nieren deden het niet meer!
Kinderen hebben een gezonde moeder nodig, niet een moeder die maar door denkt te moeten gaan omwille van haar kinderen! Wat leer je hen daarmee? Laat je bij HAP en het ziekenhuis onderzoeken!
Kinderen hebben een gezonde moeder nodig, niet een moeder die maar door denkt te moeten gaan omwille van haar kinderen! Wat leer je hen daarmee? Laat je bij HAP en het ziekenhuis onderzoeken!