Gezondheid alle pijlers

Hoofdpijn,vermoeid etc

08-03-2015 23:15 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb van september tot december iedere dag met hoofdpijn rondgelopen. Ik leefde zowat op de paracetemols. Ik ben in november ergens ervoor naar de huisarts gegaan en deze heeft me afgeraden om paracetemols te slikken,want die zouden de hoofdpijn in stand houden.

Dus stopte ik met paracetemols,en inderdaad; na een paar weken had ik geen hoofdpijn meer.

Echter is sinds 2 weken de hoofdpijn weer terug, ben ik af en toe misselijk , duizelig als ik onder de douche sta, kom vaak niet meer op de simpelste woorden en ben áltijd moe. Het is iedere dag weer een opgave om mezelf uit bed te slepen en naar school te gaan of te gaan werken.( ik ben 20)

Ik durf echter niet weer naar de dokter te gaan, omdat ik vaak twijfel of de klachten uberhaupt wel ernstig genoeg zijn en gedeeltelijk omdat ik bang ben om weer afgescheept te worden.

Zijn er misschien nog meer mensen die last hebben van deze klachten, en die misschien tips hebben om me beter te voelen?
Ik zou toch terug gaan naar de huisarts en de klachten bespreken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Eens met Enn.
Angst kan een slechte raadgever zijn. Je bent piepjong en je hebt echt klachten dus deze met iemand bespreken die ervoor geleerd heeft is echt verstandiger.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik denk dat je last hebt van stress/angst.

Kan dat kloppen?
Laat je bloedwaarden eens checken. Kan je gewoon doen door naar de HA te gaan en je klachten uit te leggen en dat je wil controleren of alles okee is. Je klachten zouden eventueel kunnen passen bij een vitamine D of B12 tekort. Daar kan je erg moe van worden en veel hoofdpijn van krijgen. En dat kan zeker op jouw leeftijd ook (had ik namelijk ook).

EN gewoon naar de ha gaan hoor. Je hebt ergens last van en dus moet daar iets aan gedaan worden. De huisarts weet daarin meer dan jij en kan je dus goed helpen. Die zal echt niet zeggen dat je zijn tijd verspilt ofzo.
Ga naar je huisarts. Ondertussen niet te heet douchen. Met een beetje lage bloeddruk en lage bloedsuikerwaarden (jonge meid, 's morgens nog niet gegeten, dus niet zo raar) kan je dan wat duizelig / licht in het hoofd worden.

De klachten kunnen verschillende oorzaken hebben zowel lichamelijk als psychisch of een combinatie.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Dit is ernstig genoeg om naar de dokter te gaan.

Ik snap het wel hoor, hoofdpijn en moeheid zijn klachten die zo onduidelijk klinken dat het best 'gezeur' kan zijn. Maar wat jij beschrijft kan vanalles zijn en misschien is het simpel op te lossen.
Heb je al wel bloed laten prikken? Zijn typische bloedarmoede klachten...
Hoezo weer afgescheept worden? Vorige keer heeft hij aangeraden om te stoppen met paracetamol en dat was een goede diagnose toch? De hoofdpijn was weg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven