Houdbaarheidsdatum medicijnen.
woensdag 2 juni 2010 om 10:47
Mijn eczeem is weer in alle hevigheid terug nu het mooie weer begint. Had gehoopt dat ik er dit jaar geen last van zou hebben want de vorige zomer was het ook minder. De huisarts schrijft ook ieder jaar een voorraadje zalf voor zodat ik even vooruit kan. Aangezien ik het het afgelopen jaar er lang niet zoveel last van heb gehad, heb ik dus 2 volle tubetjes zalf over. Ook bij medicijnen kijk ik altijd naar de datum en er stond "05/2010". Normaal zou ik zoiets hebben ik wacht met smeren voordat ik nieuwe heb maar ik heb er nu best veel last van en ik heb eigenlijk zoiets van die paar dagen extra om een paar dagen te overbruggen.
Ik ga dadelijk meteen even een voorraadje bestellen. De huisarts heeft me de vorige keer zijn website gegeven waardoor ik het gewoon kan bestellen zonder langs te hoeven komen maar geen idee hoe lang het dan gaat duren voordat ik het in huis heb.
Dus nu vraag ik me af kan dit kwaad? De huisarts is rond dit tijdstip altijd moeilijk tot niet bereikbaar anders zou ik die even bellen.
Ik ga dadelijk meteen even een voorraadje bestellen. De huisarts heeft me de vorige keer zijn website gegeven waardoor ik het gewoon kan bestellen zonder langs te hoeven komen maar geen idee hoe lang het dan gaat duren voordat ik het in huis heb.
Dus nu vraag ik me af kan dit kwaad? De huisarts is rond dit tijdstip altijd moeilijk tot niet bereikbaar anders zou ik die even bellen.

woensdag 2 juni 2010 om 12:18