Gezondheid alle pijlers

Ieeeh wat is dit?

02-09-2011 16:45 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn hele decollete zit onder de bultjes. Of eigenlijk blaasjes. Het zijn kleine doorzichtige blaasjes gevuld met vocht. Ik kan ze openkrabben en dan komt er een beetje vocht uit. Het zijn er wel duizend, zo klein zijn ze en zoveel zijn het er. Dit heb ik twee weken geleden ook bij mezelf ontdekt. Toen zaten allebei mijn armen van boven tot onder helemaal onder. Je kon ze openkrabben en dan gingen de blaasjes vanzelf weg. Na een paar dagen kwamen ze weer op en ze gingen weer. Daarna nergens last meer van gehad, en nu zitten ze hier weer.

Ik heb geen idee wat het is. Ik dacht eerst dat het met de zon te maken kon hebben, het was erg heet op vakantie en mijn armen waren bloot en dus altijd vol in de zon. Ik ben echter niet verbrand (geweest). Maar ik heb vandaag en gisteren een t shirt aan gehad die hoog gesloten was, dus mijn decollete heeft geen zon gezien.

Herkent iemand dit of weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

Via google word ik niet veel wijzer, ik kan alleen wat vinden over rode jeukende blaasjes. Maar ze jeuken niet en ze zijn niet rood.

Ze doen ook geen pijn verder.
Niet aan krabben en als het niet beter wordt over het weekend, volgende week naar je huisarts gaan.
Zonnenallergie. Ik heb er nu ook last van. Zit onder de rode plekken overal, word er gek van, mijn huid is echt super slecht geworden sinds ik weer terug ben hier in Nederland.
Zonneallergie.

Ik heb er ook last van, zelfs als ik een t-shirt aan heb.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:rogue_25 schreef op 02 september 2011 @ 21:30:

Zonnenallergie. Ik heb er nu ook last van. Zit onder de rode plekken overal, word er gek van, mijn huid is echt super slecht geworden sinds ik weer terug ben hier in Nederland.

Hoe was je vakantie?

Bij mij hielpen trouwens de pilletjes tegen hooikoorts goed. Allerfree.

Offtopic, er staan wat nieuwe foto's van kat in het andere topic
Mijn vakantie was een beetje een tegenvaller. Ben ook al een week te vroeg terug gegaan. Zou er eigenlijk nog moeten zitten maar ja ik zat daar te afgelegen en ik verveelde me dood.

Oh leuk zal nog even kijken naar die foto's. Hoe is het met hem?

We komen snel even bij hem kijken!
quote:rogue_25 schreef op 02 september 2011 @ 21:59:

Mijn vakantie was een beetje een tegenvaller. Ben ook al een week te vroeg terug gegaan. Zou er eigenlijk nog moeten zitten maar ja ik zat daar te afgelegen en ik verveelde me dood.

Oh leuk zal nog even kijken naar die foto's. Hoe is het met hem?

We komen snel even bij hem kijken!Leuk, lief, speels en wil graag al naar buiten zonder toezicht
quote:rogue_25 schreef op 02 september 2011 @ 21:59:

Wat jammer! Schrijf je nog een update op je topic daarover?
Die staat er al Luni, ik zal het topic even omhoog gooien.
Zonne allergie, bij kruidvat heel fijne creme voor.

Zonneblaasjes creme ofzoiets.ik leg altijd die tube even in de koelkast voor extra afkoeling

Het kunnen ook waterwratjes zijn,of een schimmel
quote:luni schreef op 02 september 2011 @ 18:24:

Gordelroos is een andere naam voor herpes zoster Weer wat geleerd
Ladytruckster,

Ik heb ook zo'n tube van het kruidvat (groene tube)

Maar die werkt niet :'(

Welke heb jij?
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven