Ieeeh wat is dit?
vrijdag 2 september 2011 om 16:45
Mijn hele decollete zit onder de bultjes. Of eigenlijk blaasjes. Het zijn kleine doorzichtige blaasjes gevuld met vocht. Ik kan ze openkrabben en dan komt er een beetje vocht uit. Het zijn er wel duizend, zo klein zijn ze en zoveel zijn het er. Dit heb ik twee weken geleden ook bij mezelf ontdekt. Toen zaten allebei mijn armen van boven tot onder helemaal onder. Je kon ze openkrabben en dan gingen de blaasjes vanzelf weg. Na een paar dagen kwamen ze weer op en ze gingen weer. Daarna nergens last meer van gehad, en nu zitten ze hier weer.
Ik heb geen idee wat het is. Ik dacht eerst dat het met de zon te maken kon hebben, het was erg heet op vakantie en mijn armen waren bloot en dus altijd vol in de zon. Ik ben echter niet verbrand (geweest). Maar ik heb vandaag en gisteren een t shirt aan gehad die hoog gesloten was, dus mijn decollete heeft geen zon gezien.
Herkent iemand dit of weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Via google word ik niet veel wijzer, ik kan alleen wat vinden over rode jeukende blaasjes. Maar ze jeuken niet en ze zijn niet rood.
Ze doen ook geen pijn verder.
Ik heb geen idee wat het is. Ik dacht eerst dat het met de zon te maken kon hebben, het was erg heet op vakantie en mijn armen waren bloot en dus altijd vol in de zon. Ik ben echter niet verbrand (geweest). Maar ik heb vandaag en gisteren een t shirt aan gehad die hoog gesloten was, dus mijn decollete heeft geen zon gezien.
Herkent iemand dit of weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Via google word ik niet veel wijzer, ik kan alleen wat vinden over rode jeukende blaasjes. Maar ze jeuken niet en ze zijn niet rood.
Ze doen ook geen pijn verder.
vrijdag 2 september 2011 om 16:55
ik heb hetzelfde op mijn handen en vinger gehad en vorrig jaar ook in decollete, het is inderdaad eens oort van zonnealergie, maar dan te maken met warmte, door warmte en zweet krijg je die blaasjes NIET KRABBEN EN NIET OPEN MAKEN! je kan er hele lelijke littekens aan over houden.
Behandelen? gekookt water (afgekoeld) mee schoonmaken en rozenolie insmeren werkt het beste.
Anders huisarts of dermatoloog bezoeken
Sterkte meis!
Behandelen? gekookt water (afgekoeld) mee schoonmaken en rozenolie insmeren werkt het beste.
Anders huisarts of dermatoloog bezoeken
Sterkte meis!
vrijdag 2 september 2011 om 16:55
http://mens-en-gezondheid ... handeling-medicijnen.html
vrijdag 2 september 2011 om 18:18
vrijdag 2 september 2011 om 18:24