Gezondheid alle pijlers

Iemand ervaring met Backbliss?

08-01-2010 19:53 24 berichten
Heb al sinds ik ging snorkelen in Australie last van mijn rug. Niet goed genoeg ingesmeerd en vreselijk verbrand. Weken last van gehad en nu nog steeds 'n jeukende uitslag op mijn rug. Probleem is dat ik mijn rug niet goed kan insmeren met cremes. Nu besloot ik te googlen om te kijken of er iets voor bestaat en ik vond dit: http://backbliss.nl/

Wie heeft zelf zo'n ding en werkt het goed?
Alle reacties Link kopieren
Haha, had je nu maar een kind die dat even voor je kon doen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Er is al eerder een topic geweest over dit ding volgens mij, door iemand die psoriasis heeft. De ervaring was dat dit ding niet zo goed werkt als het pretendeert te doen. Je kon evengoed nog niet bij bepaalde plekjes, de creme verdeelde niet makkelijk/egaal en het was niet erg hygienisch met die kussentjes (maar dat speelde bij psoriasis meer dan bij jou denk ik).
Oh, da's jammer dat het tegenvalt. Meestal spreekt zo'n schreeuwend reclametekstje 'bekend van tv' wel boekdelen, want dat is allemaal waardeloze bagger. Maar ja, je hoopt toch...
koop een spraylotion.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Wat een lelijke website zeg!! Inderdaad zo'n goedkope schreeuw, van 'bekend van tv' bleeeeeh daar zou ik in ieder geval niet zo snel iets kopen... Lijkt wel of er allemaal amateurs achter zitten.
thuiszorg aanvragen
.
quote:singalala schreef op 08 januari 2010 @ 20:11:

koop een spraylotion.dat werkt niet als je de spuitbus niet rechtop kunt houden, dat heb ik namelijk geprobeerd maar dan komt er dus niets uit
Washandje om een pollepel knopen. (Tja klinkt wat raar, maar mijn moeder heeft erg eczeem en woonde ook lange tijd alleen, zij deed het zo)
quote:elninjoo schreef op 08 januari 2010 @ 20:13:

[...]

dat werkt niet als je de spuitbus niet rechtop kunt houden, dat heb ik namelijk geprobeerd maar dan komt er dus niets uit

Als je nou voor over bukt, en spuit vanaf je schouders zeg maar dan moet het lukken.

(rug horizontaal, spuitbus verticaal dus)
quote:Noni schreef op 08 januari 2010 @ 20:19:

[...]

Als je nou voor over bukt, en spuit vanaf je schouders zeg maar dan moet het lukken.

(rug horizontaal, spuitbus verticaal dus)Dan lijkt me de pollepel-optie nog handiger
Ja, in dat geval denk ik ook dat de lepel handiger is.
Hey, ik zei niet dat 't handig was

(zelf ook een keer erg verbrand op mijn rug, en alle genoemde trucjes wel geprobeerd haha)
sorry, ik heb gewoon lenige schouders. Maar je moet toch wel de meerderheid van je rug kunnen pakken met je handen?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Precies de strook waar ik niet bij kan daar heb ik natuurlijk last van. Kan wel op de achterkant van mijn vingers wat creme doen en dan kom ik iets verder, maar ik ben dus totaaal niet lenig, dus dat is geen efficiente oplossing. Om te krabben heb ik trouwens 'n aluminium lineaal van 50 cm, daarmee kan ik overal goed bij, alleen niet om in de smeren haha!
Vuilniszak op je bed leggen , creme op de zak , aanloop nemen, vlak voor het bed jezelf omdraaien .............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat lijkt me wel de leukste manier
Laatst waren er drie spammerts die dezelfde bleken te zijn van die foeilelijke website.

Vokgens mij moet het beter en goedkoper kunnen met andere methodes hier genoemd!

Sterkte met je rug!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 januari 2010 @ 20:28:

Vuilniszak op je bed leggen , creme op de zak , aanloop nemen, vlak voor het bed jezelf omdraaien .............dat lijkt me nog serieus werken ook, op een harde ondergrond.
ik mik gewoon wat extra crème op mijn schouderbladen, vouw een lange handdoek in de breedte op zodat ik hem nog in beide handen kan houden terwijl ik de crème met die handdoek uitsmeer/uitwrijf over mijn rug.

Kost wat extra crème, maar de jeuk is dan wel weg..
Ik ken het niet, maar gebruikte vooral zonnebrand en aftersuns in flessen die werken zoals haarlak en deo. Die kun je overal sprayen!

(heb je nu niks meer aan natuurlijk...)
Ik hoorde trouwens nog een tip, een goedkope verfroller kopen, daar creme op en rollen maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven