Gezondheid alle pijlers

Iemand met een PZP (via politie) zorgverzekering?

20-11-2013 12:00 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Mijn partner zit bij de politie en hebben dan beide ook onze zorgverzekering lopen. Zelf heb ik de PZP Zorg-op-maatpolis met aanvullende verzekering Jongeren.

Nu zijn mijn partner en ik aan het proberen een kindje te krijgen en vroeg me af welke aanvullende verzekering het beste aansluit op kinderen via PZP.

Verzekering kan je alleen per 1 januari wijzigen dus vandaar dat ik het nu allemaal aan het uitzoeken heb.

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Liefs
http://www.pzp.nl/zorgverzekering/aanvu ... erzekering

De nieuwe aanvullende verzekeringen (en wat dit dekt) voor 2014 staat al op de website.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Kijk even goed naar de vergoedingen in de link van adorabull. Pzp vergoedt soms als enige dingen niet die bij anderen standaard zijn. Ik ga om die reden overstappen. Weet nog niet waarheen, maar ik ga wel weg bij pzp.
Je kunt ze ook altijd even bellen, ze zijn echt super aardig (althans ik heb tot nu alleen maar positieve ervaringen met ze). Zij zijn ook 1 van de weinigen die met de aanvullende verzekering basis PZP bijvoorbeeld ook al een redressiehelm vergoeden (niet dat je daar nu al over na wilt denken, maar voor ons was het een meevaller

Maar bijvoorbeeld de huur van een kolfapparaat vergoeden ze niet vanuit die aanvullende verzekering. Ik weet niet of dat bij de duurdere plus verzekering wel zo is…maar het volledige vergoedingenoverzicht kun je gewoon op de site van CZ vinden.
Dat is gewoon van CZ toch? Want bij CZ mag je gewoon overstappen gedurende het jaar van de jongeren naar de gezinnen aanvullende verzekering wanneer je zwanger bent. (Of zelfs pas wanneer je bijv 7 maanden zwanger bent, als dat qua vergoedingen wat jou betreft ook prima is.)
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven