Ik heb t ook. Lastig maar door sommige voedingsmiddelen te laten staan wordt t wel minder. Je kan zelf t beste uitzoeken waar jij t sterkst op reageerd.
Ik heb wel altijd een hele opgezette buik voor ik ongesteld word. En het kan best zijn dat ik dan ook meer flatuleer (mooi woord ) nooit zo bij stilgestaan eigenlijk!
Thuis laat ik het gewoon lekker gaan. Soms helpt het bij mij om mijn buik te masseren als ik op de wc zit.
Minder je koolhydraat inname en je zal merken dat je buik minder opgezet is en je minder winderig bent.
Anoniem_179349
zondag 13 oktober 2013 om 19:27
Weet je zeker dat het PMS is? Normaal gesproken heb je geen menstruatie als je de pil slikt, alleen een onttrekkingsbloeding. En dus ook geen hormoonschommelingen zoals zonder de pil en dus geen PMS.
Juist als je de pil slikt heb je elke dag precies dezelfde hoeveelheid hormonen in je bloed.
quote:boerderijgeit028 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 18:28 Ik heb t ook, maar ik doe er niets tegen ik ga gewoon ongegeneerd zitten toeteren hoor. Lucht hartstikke op. Vriend is o zo blij met meWhaha goed te lezen dat ik niet de enige ben