Implanon

maandag 5 juli 2010 om 18:23
Hier ook een tevreden gebruikster, heb hem inmiddels bijna 6 jaar.
Erin zetten is geen probleem, eruit iets lastiger maar ook geen groot drama.
Na de eerste keer wilde ik graag nog een kindje en ik was binnen 2 maanden zwanger van de tweede.
Bij mijn eerste implanon bleef de menstruatie praktisch weg, bij deze tweede krijg ik gemiddeld om de 8 weken een bloeding maar de hoeveelheid is te verwaarlozen, al moet ik wel zeggen dat de bloeding een dag of 8 aanhoudt.
Al met al een zeer tevreden gebruikster en ik raad hem dan ook altijd aan iedereen aan, jammer dat zoveel vrouwen er zo huiverig voor zijn..
Erin zetten is geen probleem, eruit iets lastiger maar ook geen groot drama.
Na de eerste keer wilde ik graag nog een kindje en ik was binnen 2 maanden zwanger van de tweede.
Bij mijn eerste implanon bleef de menstruatie praktisch weg, bij deze tweede krijg ik gemiddeld om de 8 weken een bloeding maar de hoeveelheid is te verwaarlozen, al moet ik wel zeggen dat de bloeding een dag of 8 aanhoudt.
Al met al een zeer tevreden gebruikster en ik raad hem dan ook altijd aan iedereen aan, jammer dat zoveel vrouwen er zo huiverig voor zijn..
maandag 5 juli 2010 om 19:10

maandag 5 juli 2010 om 19:24
quote:himalaya schreef op 05 juli 2010 @ 17:29:
En wát wil je dan weten?
Hier geen horrorverhalen, maar al 5 jaar tevreden.
dit dus
de meiden die last kregen met menstruaties: kan het zijn
dat jullie niet goed tegen hormonen kunnen, dat jullie daarom
er last van kregen? dan weet ik namelijk dat ik het gerust kan doen, aangezien ik er wel tegen kan.
(heb nu de prikpil, daar zeggen ze ook dat het onregelmatig kan worden enz. ik word echter na het zetten nog een x ongesteld en daarna niet meer.. dus misschien is dat bij mij met die 'rijstkorrel' ook zo...)
En wát wil je dan weten?
Hier geen horrorverhalen, maar al 5 jaar tevreden.
dit dus
de meiden die last kregen met menstruaties: kan het zijn
dat jullie niet goed tegen hormonen kunnen, dat jullie daarom
er last van kregen? dan weet ik namelijk dat ik het gerust kan doen, aangezien ik er wel tegen kan.
(heb nu de prikpil, daar zeggen ze ook dat het onregelmatig kan worden enz. ik word echter na het zetten nog een x ongesteld en daarna niet meer.. dus misschien is dat bij mij met die 'rijstkorrel' ook zo...)

maandag 5 juli 2010 om 19:27
quote:lassma schreef op 05 juli 2010 @ 17:45:
http://lmgtfy.com/?q=viva+implanon
leuk systeem.
had google alleen zelf ook al bed8,
het nadeel is dus dat daar veel horrorverhalen staan.....
http://lmgtfy.com/?q=viva+implanon
leuk systeem.
had google alleen zelf ook al bed8,
het nadeel is dus dat daar veel horrorverhalen staan.....
maandag 5 juli 2010 om 22:53