Ineens meer 'vochtverlies' vagina
dinsdag 2 maart 2010 om 20:52
De laatste tijd heb ik iets vreemds, vind ik. Er kan zomaar vocht uit mijn vagina lopen. Ik dacht eerst dat het urineverlies was. Maar dat is het niet, ik voel af en toe zomaar vocht uit mijn vagina lopen. Ik denk zo een theelepeltje, als ik naar de hoeveelheid kijk.
Het is helder vocht. Ik heb verder geen last van mijn vagina, dat het jeukt, de geur is verder ook goed.
Ik vraag mij af hoe dat komt. Ik heb dat nog niet eerder gehad.
Heeft iemand een idee?
Het is helder vocht. Ik heb verder geen last van mijn vagina, dat het jeukt, de geur is verder ook goed.
Ik vraag mij af hoe dat komt. Ik heb dat nog niet eerder gehad.
Heeft iemand een idee?
dinsdag 2 maart 2010 om 21:03
Kan tijdens je eisprong zijn, die heb je niet met de pil, maar wel met een koper of mirena (meestal na een paar jaar gebruik pas)
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
dinsdag 2 maart 2010 om 21:04
dinsdag 2 maart 2010 om 21:06

dinsdag 2 maart 2010 om 23:01
Wat een onzin om daar je huisarts niet voor "lastig te vallen".
Jij vraagt je af waarom en je huisarts heeft ervoor geleerd. Hij/zij is er niet alleen om je van je kwaaltjes af te helpen maar ook om je gerust te stellen.
Ben je ongerust of wat dan ook, dan kun je rustig eens bellen om uitleg te vragen. Daar zijn ze OOK voor.
Jij vraagt je af waarom en je huisarts heeft ervoor geleerd. Hij/zij is er niet alleen om je van je kwaaltjes af te helpen maar ook om je gerust te stellen.
Ben je ongerust of wat dan ook, dan kun je rustig eens bellen om uitleg te vragen. Daar zijn ze OOK voor.
Ja, dat vind ik echt.
woensdag 3 maart 2010 om 12:32
quote:littlemissvixen schreef op 02 maart 2010 @ 23:50:
Huisarts mag altijd, daar betaal je je torenhoge zorgverzekering voor.
Of is de verzekering zo hoog omdat iedereen voor een wissewasje naar de dokter rent?
TO: ik bedoel niet dat jij last hebt van een wissewasje. Ik vind het goed dat je je afvraagt of het iets ongewoons is.
Huisarts mag altijd, daar betaal je je torenhoge zorgverzekering voor.
Of is de verzekering zo hoog omdat iedereen voor een wissewasje naar de dokter rent?
TO: ik bedoel niet dat jij last hebt van een wissewasje. Ik vind het goed dat je je afvraagt of het iets ongewoons is.
Home is where your wifi connects automatically.
woensdag 3 maart 2010 om 12:41
quote:Welpie schreef op 03 maart 2010 @ 12:32:
[...]
TO: ik bedoel niet dat jij last hebt van een wissewasje. Ik vind het goed dat je je afvraagt of het iets ongewoons is.Nee hoor. Dat heeft met hele andere dingen te maken dan de huisarts.
[...]
TO: ik bedoel niet dat jij last hebt van een wissewasje. Ik vind het goed dat je je afvraagt of het iets ongewoons is.Nee hoor. Dat heeft met hele andere dingen te maken dan de huisarts.
Ja, dat vind ik echt.
donderdag 4 maart 2010 om 08:33
Nou eruit lopend vocht heb ik ook nooit gehad, wel juist taai slijm (slierten) zeg maar rond mijn eisprong. Wat ik voor de zwangerschap ook niet had.
Maar idd toen ik zwanger was (en al wat verder gevorderd in de zwschap) had ik ook last van eruit lopend vocht. Normaal dus niet hoor.
Vind het ook geen rare vraag voor de huisarts als je het normaal nooit had.
Voor hetzelfde heb je een ontsteking oid aan je baarmoeder(mond).
Maar idd toen ik zwanger was (en al wat verder gevorderd in de zwschap) had ik ook last van eruit lopend vocht. Normaal dus niet hoor.
Vind het ook geen rare vraag voor de huisarts als je het normaal nooit had.
Voor hetzelfde heb je een ontsteking oid aan je baarmoeder(mond).