Gezondheid alle pijlers

Innestellingsbloed?

20-03-2013 00:23 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

even een andere insteek in de openingspost;

dag 18 van mijn cyclus (5 dagen na ovulatie) heel licht bloedverlies gehad. 1 dag, daarna nog enkel 1 drupje oud bloed. Daarna weer helemaal schoon. Geen voortekenen gehad (last van darmen e.d.). Heb normaliter een cyclus van 28 - 30 dagen waarin de menstruatie een dag of 5 aanhoud. . Altijd, nooit anders geweest. Is erg fijn, gezien ik mijn agenda er gelijk op kan zetten en zo altijd weet waar ik aan toe ben. Vandaar dat deze lichtroze bloeding toch aardig onverwachts kwam.

Vond het toch wat vreemd en ben het eens gaan opzoeken op het internet en kom veel informatie tegen over innestelingsbloedingen. Echter is er zoooooveeeeeel informatie op het i-net te vinden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Meer meiden welke een innestelingsbloedding hebben gehad? Ben erg benieuwd .

Mocht ik overtijd zijn dan zal er natuurlijk worden getest, maar ben nu gewoon nieuwsgierig naar andere ervaringen.:)

Wil je nou weten of je misschien zwanger kan zijn?

Ik zou zeggen, doe een test als je niet op de normale dag ongesteld geworden bent, dan weet je het.
Tja, elk lichaam is anders... En dat is waarschijnlijk helemaal niet wat je horen wilt...

En alhoewel ik Rary's reactie heerlijk nuchter vind, en nuchter is niet altijd leuk in deze situatie, ben ik het er wel mee eens.

Zit gewoonweg niets anders op...

Succes!
Ik weet dat het héél ver gezocht is; maar mss kun je een test kopen?

Oja, klussen? Serieus?
Kettle, je vergeet 'ongi' ;)

Maar even serieus, als je het zeker wilt weten, zit er niks anders op dan testen! Het is zo gedaan, niks moeilijks aan. Veel succes! Laat je nog even weten wat de uitkomst is?
Klinkt meer als een ovulatiebloeding, een innestelingsbloeding treedt ip later op in je cyclus.

Ondanks dat je je cyclus goed kent weet je niet precies wanneer je ovulatie valt, dat is bij de "gemiddelde vrouw" 14 dagen voor je ongesteldheid, maar het kunnen ook 11,12 of 16 dagen zijn.

En hoe zit dat "het veilig doen" maar toch ook weer niet?
Jaaaaaaaaaaaaa je bent zwanger!!!!

gefeliciteerd
Ik zou ook maar wennen aan het idee dat als je je ermee bezig gaat houden, je cyclus ineens lang niet zo regelmatig meer blijkt te zijn als 'ie was toen het je nog geen klap interesseerde
PS Nu voor de derde keer zwanger maar nooit een innestelingsbloeding gehad, wel een paar keer een ovulatiebloeding. En die hoeft niet precies tegelijk met je eisprong te vallen, maar in de dagen eromheen. Een innestelingsbloeding treedt meestal later op, rond je te verwachten menstruatie

" Een ovulatiebloeding is een tussenbloeding.

Sommige vrouwen nemen in de vruchtbare periode wel eens een tussenbloeding waar, die sterk kan variëren in sterkte. Meestal is het alleen maar als een lichte, rood- of bruinachtige verkleuring van het baarmoederhalsslijm waar te nemen. In zeldzame gevallen doet ze zich voor als een bloeding die enkele dagen duurt en die - zonder de controle van de temperatuurverhoging – gemakkelijk met een menstruatiebloeding verward kan worden.

De tussentijdse bloeding treedt in nauwe samenhang met de eisprong op en wordt vooral door natuurlijke hormonenschommelingen in deze periode verklaard"
Ik ben hardstikke zwanger, maar geen drupje bloed te zien geweest voor die tijd. Het hoeft namelijk niet altijd zo te zijn.

Net als dat je nu niet zwanger hoeft te zijn omdat je wel hebt gebloed. Want het kan ook verkeerd gaan tijdens innesteling.

Wacht tot je een test kan doen, tot die tijd is er niets zinnigs door ons over te zeggen
Dank voor alle tips! hele grote kans dat er ook niks is maar was toch wel even nieuwsgierig naar andere ervaringen!
Testen is de enige manier :-)... Zelf heb ik bij mijn eerste wel innestelingsbloed gehad maar toen was ik al rond de 10 weken zwanger. Heel helder rood en lichtroze is het dan. Maar zo vroeg kan het denk ik niet.. Succes!
Pluk de dag!
Achjaaa, testen is ook de enigste manier hoor, haha :P Maarja ... nieuwsgierig he!

Las zelf dat een innestelingsbloeding vaak tussen dag 16 en dag 20 gebeurt in de cyclus. Lekker onduidelijk dus :P
Van de 5 zwangerschappen 3x een innestelings bloeding gehad ,maar nooit zo vroeg bij alle 3 x 2-3 dagen voor mijn verwachte menstruatie dag.

Innestelings bloedingen komen als ze plaats vinden meestal net voor de aankomende menstruatie.

Gewoon 2 weken geduld hebben!
quote:amy47 schreef op 21 maart 2013 @ 23:49:

Van de 5 zwangerschappen 3x een innestelings bloeding gehad ,maar nooit zo vroeg bij alle 3 x 2-3 dagen voor mijn verwachte menstruatie dag.

Innestelings bloedingen komen als ze plaats vinden meestal net voor de aankomende menstruatie.

Gewoon 2 weken geduld hebben!Bij mij ook rond die tijd. Dacht dat ik wat eerder ongesteld was geworden. Maar uiteindelijk werd ik dus 9 maanden niet ongesteld. Nou, tegen die tijd wist ik het wel .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven