Gezondheid alle pijlers

Irritatie lijkt op zuigzoen?

15-11-2014 10:09 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey hooi.

Ik ben speciaal een account hierop gaan maken omdat ik een vraag heb...

Mijn vriend had een irritatie (volgens hem) maar het leek op een zuigzoen. Het was niet echt opgezet. Hij had wel een dag van te voren voordat ik hem zag, koud doek erop gelegd. Nu vraag ik me af of er een irritatie bestaat die op een zuigzoen lijkt. Ow en het was in z'n nek...
Niet geschoten is altijd mis. Voorkomen is beter dan genezen!
Heb je mss een foto?
Ja, dat kan.

Ik heb ook irritatie in de nek, dat wel eens aangezien is voor een zuigzoen. Ik heb ook wel eens een zuigzoen gehad, waarvan ik zei dat het irritatie was.
Later is nu
Het kan allebei, en nu?
Eigenlijk wil je een topic openen met de vraag of hij vreemdgaat?
Ik lees even mee, dochter heeft dit soms ook. Ze komt er mee naar mij, één keer aangegeven dat het wel een zuigzoen leek, dat ontkende ze ook. Later had ze het weer en begon er zelf over dat het geen zuigzoen was!
Heb ik ook weleens gehad na krabben.
Ik zou gewoon duidelijk vragen waar die vlek dan überhaupt van zou kunnen komen? Ik zelf heb laatst een krultang brandwond opgelopen op mijn bovenarm en toen dacht mijn vriend ook aan een zuigzoen. Gelukkig was mijn oor ook verbrand, anders had ik een probleem.

En ik zou gewoon zijn telefoon stiekem checken. Mocht hij erachter komen, dan kun je altijd nog een zielig antwoord geven dat je onzeker bent en denkt dat het een zuigzoen van een ander is.
quote:Guerlain schreef op 15 november 2014 @ 18:55:

Ik zou gewoon duidelijk vragen waar die vlek dan überhaupt van zou kunnen komen? Ik zelf heb laatst een krultang brandwond opgelopen op mijn bovenarm en toen dacht mijn vriend ook aan een zuigzoen. Gelukkig was mijn oor ook verbrand, anders had ik een probleem.

En ik zou gewoon zijn telefoon stiekem checken. Mocht hij erachter komen, dan kun je altijd nog een zielig antwoord geven dat je onzeker bent en denkt dat het een zuigzoen van een ander is.Met alle respect; wat een stomme reactie. Ik vind dat zo sneu, van die manipulatieve vrouwtjes.
Ik kan nog niet eens fatsoenlijk in m'n nek krabben of het is al zo ver. Dus ja, ik denk wel dat het irritatie is (en irritant kan het zeker zijn).
quote:Nemesis. schreef op 16 november 2014 @ 08:21:

[...]

Met alle respect; wat een stomme reactie. Ik vind dat zo sneu, van die manipulatieve vrouwtjes.Nou inderdaad zeg. Make up your mind...
Dochter had vandaag weer een plek! En nu weten we hoe het komt. Het komt van de draagriem van haar schooltas als deze erg zwaar is. East Pack postman bag, dan snap je wat voor riem ik bedoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven