Is er een dokter in de zaal, geblesseerde enkel.
dinsdag 5 november 2013 om 10:26
Afgelopen werken hem ik mijn enkel zwaar geblesseerd. Zkh geweest, gelukkig niets gebroken. Maar wel drukverband en advies van rust meegekregen. Omdat ik het niet mag belasten, krukken mee gekregen. Echter zodra ik overeind kom en mijn been laat afhangen, heb ik het gevoel dat mijn enkel in brand staat, zo veel pijn. Ook viel het mij vanmorgen op, dat deze pijn veel minder is, als ik mijn tenen voorzichtig op de grond zet, tijdens het voortbewegen.
Is er iemand die dit herkend, ik hoef eind vd week pas terug naar de arts.
Is er iemand die dit herkend, ik hoef eind vd week pas terug naar de arts.

dinsdag 5 november 2013 om 11:05
Hoe lang zit het drukverband er om? En wat heb je precies geblesseerd?
Ik heb zelf heel vaak gescheurde enkelbanden gehad. Na drie dagen moet het drukverband er af, het voelde dan ook meteen prettiger en minder drukkend (goh).
Ik heb zelf heel vaak gescheurde enkelbanden gehad. Na drie dagen moet het drukverband er af, het voelde dan ook meteen prettiger en minder drukkend (goh).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 5 november 2013 om 11:08
quote:renate73 schreef op 05 november 2013 @ 11:00:
De mensen die een zinnig antwoord geven bedankt, de overige, lees ff dan weet je dat ik al bij een arts ben geweest.
Vroeg me alleen af of het normaal is, dat het zo veel pijn doet als je, je been af laat hangen.Dat heb ik gelezen hoor. Maar als je nog vragen hebt, kun je die echt beter aan je eigen arts stellen, niet op een forum.
De mensen die een zinnig antwoord geven bedankt, de overige, lees ff dan weet je dat ik al bij een arts ben geweest.
Vroeg me alleen af of het normaal is, dat het zo veel pijn doet als je, je been af laat hangen.Dat heb ik gelezen hoor. Maar als je nog vragen hebt, kun je die echt beter aan je eigen arts stellen, niet op een forum.
dinsdag 5 november 2013 om 11:09
quote:suzyqfive schreef op 05 november 2013 @ 11:05:
Verband zit er sinds zaterdag om, ik moet vrijdag terug, tot die tijd moest ik het verband laten zitten.
De pijn zit links, vlak naast de knobbel van mijn enkel.
Er is trouwens niets over banden gezegd, hebben alleen foto's gemaakt omdat ze aan een breuk dachten.
Verband zit er sinds zaterdag om, ik moet vrijdag terug, tot die tijd moest ik het verband laten zitten.
De pijn zit links, vlak naast de knobbel van mijn enkel.
Er is trouwens niets over banden gezegd, hebben alleen foto's gemaakt omdat ze aan een breuk dachten.
dinsdag 5 november 2013 om 11:10
Naar een dokter bellen IS een zinnig antwoord, ook al ben je er al eerder geweest. Geen dank.
Vroeg me alleen af of het normaal is, dat het zo veel pijn doet als je, je been af laat hangen.
Naar een dokter bellen IS een zinnig antwoord, ook al ben je er al eerder geweest. Geen dank.
Vroeg me alleen af of het normaal is, dat het zo veel pijn doet als je, je been af laat hangen.
dinsdag 5 november 2013 om 11:14
Dus?? Wat let je om de arts te bellen om te vragen of dit normaal is?
Als wij zeggen dat het normaal is en je tenen zijn einde van de week zwart, had je dan niet beter de arts kunnen bellen?
Dus?? Wat let je om de arts te bellen om te vragen of dit normaal is?
Als wij zeggen dat het normaal is en je tenen zijn einde van de week zwart, had je dan niet beter de arts kunnen bellen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 5 november 2013 om 12:31
dinsdag 5 november 2013 om 15:14
dinsdag 5 november 2013 om 15:29
Wat je beschrijft klinkt als bandletsel maar soms is dat door zwelling moeilijk te beoordelen. Ik zat net even te neuzen op het www maar elk ziekenhuis heeft weer een ander protocol

De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.