Gezondheid alle pijlers

Ischias

09-03-2014 21:36 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik een ischias. , jee wat doet dat zeer.

Ik heb pijn in bil met uitstraling naar de lies en onderbeen.

Pijnstiller helpen weinig. Ik heb al even gegoogleld en las dat het wel maandenlang duren.

Wie heeft hier ervaring mee en wat kan ik zelf doen ?
Laat eerst even vast stellen dat je Ischias hebt en ga morgen dus eerst naar de HA. Straks is het heel wat anders. Sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mocht het echt ischias zijn, dat heb ik drie keer gehad en heb het toen dik ingesmeerd met etherische eucalyptusolie en vervolgens een legging erover. Als je dat doet, dan ben je er zo van af.

Beterschap.
ik heb het ook...

de fysiotherapeut heeft me getoond hoe mijn zithouding zou moeten zijn, maar toch is het verergerd.

heel pijnlijk, als ik opsta 'bevries' ik soms van de pijn.

ik neem nu pijnstillers maar ga morgen toch nog maar eens naar de huisarts, het is echt té hinderlijk.
Morgen ga ik naar arts. Ik woon in het buitenland daar heb je geen huisarts dus eerst ff uitzoeken waar ik heen moet.

De pijnstillers werken niet , had paracetamol en ibrufen ik had zwaardere gekocht bij de apotheek, de bijsluiter gelezen maar omdat ik net een tia gehad heb en hoge bloeddruk heb mag ik die niet nemen.

Dus toch eerst maar advies vragen aan de arts.

Het is inderdaad heel pijnlijk. Ga het ook insmeren met eucalyptus olie.
Het is inderdaad ischias, heb een zootje medicijnen gekregen nu hopen dat de pijn minder wordt.

Kon vanmorgen niet lopen van de pijn.
Hoe gaat het nu met jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven