Jeuk daarbeneden. Wormpjes?
dinsdag 1 februari 2011 om 09:58
Ik heb het als kind wel eens gehad en ook een keer toen ik al volwassen was. Erg vervelend en een heel vies idee. Maar met die pilletjes gaat het altijd heel snel over.
Kan volgens mij ook komen als je je handen niet goed wast als je naar het toilet bent geweest. Ik weet ook niet waardoor ik het toen heb gekregen.
Kan volgens mij ook komen als je je handen niet goed wast als je naar het toilet bent geweest. Ik weet ook niet waardoor ik het toen heb gekregen.

dinsdag 1 februari 2011 om 10:02
Hup wormenkuurtje halen. Kost 1 euro ofzo bij de apotheek, twee tabletjes twee weken na elkaar innemen en klaar.
Als je ontlasting hebt op de wc kun je ze trouwens in je poep zien krioelen (ja ieuw), dan weet je het zeker.
Als je een partner e/o kinderen hebt is het ook geen gek idee hun ook een wormenkuurtje te laten doen.
Als je ontlasting hebt op de wc kun je ze trouwens in je poep zien krioelen (ja ieuw), dan weet je het zeker.
Als je een partner e/o kinderen hebt is het ook geen gek idee hun ook een wormenkuurtje te laten doen.
dinsdag 1 februari 2011 om 10:04
Yep, gewoon een kuurtje halen en even een paar dagen met een onderbroekje slapen en je beddegoed goed verschonen en op een hoge temperatuur wassen ivm de eitjes die mogelijk in je ondergoed of op je beddegoed zitten.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
dinsdag 1 februari 2011 om 10:12
dinsdag 1 februari 2011 om 10:15

dinsdag 1 februari 2011 om 10:24
quote:chrissiy schreef op 01 februari 2011 @ 10:12:
Als het dat is, ben je er niet alleen met een pilletje hoor. Wat ik ervan weet is dat je alles ook moet "ontsmetten", dekbedden, lakens, handdoeken etc heet wassen, om je te ontdoen van eventuele larven.mwah, ontsmetten, ik dacht dat wassen op 60 graden genoeg was en aangezien ik handdoeken, ondergoed en beddengoed altijd op 60 graden doe, zie ik daar geen problemen.
Als het dat is, ben je er niet alleen met een pilletje hoor. Wat ik ervan weet is dat je alles ook moet "ontsmetten", dekbedden, lakens, handdoeken etc heet wassen, om je te ontdoen van eventuele larven.mwah, ontsmetten, ik dacht dat wassen op 60 graden genoeg was en aangezien ik handdoeken, ondergoed en beddengoed altijd op 60 graden doe, zie ik daar geen problemen.

dinsdag 1 februari 2011 om 10:34