Gezondheid alle pijlers

Jouw kater

09-10-2016 16:37 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zitten we dan met een kater. Gebeurt niet vaak, maar ik heb er naarmate ik ouder word meer last van dan toen ik 18 was.

Ben benieuwd wat voor katers jullie hebben. De standaard koppijn of alleen maar moe? Wat voor klachten heb jij en wat helpt (niet) voor je?

TO trapt af: 'vroeger' had ik eigenlijk alleen last van wat vermoeidheid. Tegenwoordig vaak dat in combinatie met erge misselijkheid. Water drinken voordat ik ga slapen helpt goed, maar dat vergeet ik dan weer vaak. In de loop van de katerdag krijg ik zin in vettig eten en daarna voel ik me ook fitter.
quote:retrostar schreef op 09 oktober 2016 @ 19:52:

[...]

Ik heb het al in de orginele post aangevuld/toegelicht. Oooohhh! Nu snap ik het. Je was je positiezin kwijt . Ik dacht even dat je bedoelde dat je áltijd met iemand in bed belandde ofzo haha.
Ik ben meestal gewoon moe/brak. Een luie dag wil dan wel helpen, op de bank of in bed netflixen. Koffie helpt mij ook altijd wel.
"I am not Abnegation. I am not Dauntless. I am Divergent."
quote:retrostar schreef op 09 oktober 2016 @ 19:40:

Ik had vroeger altijd een slechte dronk;Een slechte (of kwade) dronk betekent dat je agressief bent, bij het minste of geringste. Een goede dronk maakt je vrolijk/lacherig.
Als misselijkheid trouwens ook een kater betekent, dan heb ik het wel vaker gehad. Aantal jaar geleden naar hetzelfde geweest en toen was ik de volgende dag wel wat misselijk. Maar gek genoeg voornamelijk als ik in bed lag, als ik op was viel het enigszins mee.
ik zweet me een ongeluk na een een zuipweekend. das dus standaard op maandagnacht op dinsdag. verder nergens last van. Ik probeer water te drinken snachts en s ochtends
Sinds ik ORS heb ontdekt heb ik eigenlijk geen katers meer.

Ik neem ORS voor ik ga slapen en drink een liter water.

's ochtends weinig aan de hand, soms alleen wat moe als ik kort heb geslapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven