Gezondheid alle pijlers

Kaakchirurg en chronische bijholte-ontsteking

22-09-2010 13:28 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen moet ik naar de kaakchirurg om mijn verstandskies te laten trekken en voor een ontsteking (aan de andere kant van mijn kaak).

Nu kan ik bijna niet door mijn neus ademen, omdat ik een chronische bijholte-ontsteking heb. Ik zie er zo tegenop; hoe moet ik dan adem halen tijdens de behandeling?

Tips, ervaringen?
Dan zou ik niet gaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ehh, chronische bijholte-ontsteking. Dus ff afwachten tot het beter gaat zit er niet in.

Tandarts gaf aan dat bijholte-ontsteking in mijn geval met gebitsproblematiek te maken kan hebben. Het advies was om 1st naar de kaakchirurg te gaan om te kijken of de rest dan misschien ook beter gaat.
Zeggen tegen je kaakchirurg zodat deze er rekening mee kan houden helpen.

Je kunt normaal gesproken echt gewoon door je mond blijven ademen met het trekken van kiezen ed, ik was bij het verwijderen van die van mij snotverkouden, dichte neus ed en ik ben toen ook niet overleden aan zuurstofgebrek.
oh en je neus zo open mogelijk maken met hoge dosissen ortivin voor de kaakchirurg aan het werk gaat kan ook helpen uiteraard.
Wintermuts, bedankt voor je reactie. Otrivin is inderdaad wel een goede tip.
Er is ook physiomer verkrijgbaar. Daarmee kun je je holtes spoelen, wellicht helpt dat iets beter dan otrivin in jouw geval.
Ik wist wel dat zoiets bestond, maar niet hoe het heet. Zal eens op zoek gaan bij de apotheek.
Update: gisteren bij de kaakchirurg geweest. Verstandskies hoeft niet getrokken te worden en tandarts heeft ontsteking aan andere kies gisteren zelf verholpen.

Eind goed, al goed. Bedankt voor de tips en ik ga zeker op zoek naar de physiomer.
Nou dat scheelt weer. Hoop voor je dat het snel beter gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven