kan abortus invloed hebben op je vruchtbaarheid
woensdag 8 september 2010 om 10:21
Als je destijds een normale abortus hebt ondergaan zal het geen invloed hebben. Echter, als het op een niet zo prettige manier is gebeurd met breipennen, of anderszins dan kan er wel van alles kapot zijn, maar daar gaan we maar niet van uit.
Maar hoelang probeer je al zwanger te worden dan, en heb je het al eens voorgelegd aan de echte experts? Te denken valt dan aan een huisarts of gynaecoloog?
Maar hoelang probeer je al zwanger te worden dan, en heb je het al eens voorgelegd aan de echte experts? Te denken valt dan aan een huisarts of gynaecoloog?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

woensdag 8 september 2010 om 10:37
In principe kunnen er na een abortus verklevingen optreden waardoor je moeilijker zwanger raakt, het is een kleine kans maar het kan. Maar dat zou je gynaecoloog je dan al wel verteld hebben lijkt me. Ik snap dat je je er zorgen over maakt, het is wel heel erg rot als je na een nare ervaring daardoor ook nog eens minder vruchtbaar zou zijn. Maar die kans is dus echt klein, zeker als je gyn er niets over gezegd heeft lijkt me dat niet aan de orde.
Sterkte, het medische circuit is niet leuk als je graag zwanger wilt worden.
Sterkte, het medische circuit is niet leuk als je graag zwanger wilt worden.
woensdag 8 september 2010 om 10:39
woensdag 8 september 2010 om 10:46
Lijkt me sterk dat het aan de abortus ligt, dat wordt tegenwoordig toch op een dusdanige manier gedaan dat je daarbinnen echt niet meer wordt beschadigd. Vroeger was dat wellicht een ander verhaal. Er zijn zoveel factoren mogelijk waarom je nu nog niet zwanger bent. Als het al zo lang niet lukt, vraag aan de gynaecoloog of ze je eens willen nakijken/doorlichten (hoe zeg je dat netjes, je begrijpt hopelijk wel wat ik bedoel). Succes ermee en ik hoop voor je dat je snel zwanger mag worden!

woensdag 8 september 2010 om 11:33

woensdag 8 september 2010 om 12:54
Dat zag ik idd ook, remmers is sowieso in de "kamp" cultuur in maastricht een veelvoorkomende naam zag ik.... Dus al ben jij het niet, gezien de links krijg je dan associaties die je liever niet wil hebben. Zeker wanneer je ooit eens opnieuw gaat solliciteren, alle werkgevers googlen, wieowie-en en zoeken naar relevante hits voor ze je uberhaupt uitnodigen voor een gesprek. Een eerste indruk maak je maar 1x.