Karakter anders door andere pil?
zondag 10 april 2011 om 16:17
Twee weken geleden ben ik overgestapt op een andere pil. Deze werd vergoed door mijn verzekering en apotheker zij dat het hetzelfde product was als mijn vorige pil.
Sinds ik de nieuwe pil slik heb ik veel last van misselijkheid en continu honger. Dus vrijdag terug gegaan naar apotheek, verhaal uitgelegd en oude pil besteld, die ik komende week kan ophalen.
Maar ik merk sinds een week ook dat ik niet lekker in mijn vel zit. Reageer kribbig tegen mijn vriend, voel me gewoon anders. Ook is mijn libido bijna weg. Kan een andere pil zoveel verschil maken? Ik zat al jaren aan die andere, dus weet niet wat voor effect pilgebruik precies kan hebben.
Sinds ik de nieuwe pil slik heb ik veel last van misselijkheid en continu honger. Dus vrijdag terug gegaan naar apotheek, verhaal uitgelegd en oude pil besteld, die ik komende week kan ophalen.
Maar ik merk sinds een week ook dat ik niet lekker in mijn vel zit. Reageer kribbig tegen mijn vriend, voel me gewoon anders. Ook is mijn libido bijna weg. Kan een andere pil zoveel verschil maken? Ik zat al jaren aan die andere, dus weet niet wat voor effect pilgebruik precies kan hebben.
zondag 10 april 2011 om 16:30
Ja dat kan zeker. De pil beinvloedt je hormoonhuishouding dus een nieuwe pil kan denk ik direct een (onherkenbaar) ander effect hebben op je algeheel welbevinden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 10 april 2011 om 19:11
Ik heb Marvelon geslikt en mijn humeur kon in één adem omslaan van niets aan de hand tot aan zin hebben en soms ook doen om iets door de kamer heen te smijten (zeg maar). Ik heb toen een tijd niets geslikt, geen last meer gehad. Nu slik ik een andere pil en ook daar heb ik geen noemenswaardige bijwerkingen van.
zondag 10 april 2011 om 20:42
@ lory dat zijn precies de merken waar ze mij tussen hebben laten wisselen.
Het is ook niet zo dat ik opeens extreem veranderd ben en met huilbuien zit of loop te schreeuwen. Maar ben wel snibbig zonder reden en dat heb ik normaal nooit. Hoop eigenlijk dat het aan de pil ligt en niet aan iets anders.
Al vind ik het dan best eng welke invloed zo'n klein pilletje op je kan hebben.
Het is ook niet zo dat ik opeens extreem veranderd ben en met huilbuien zit of loop te schreeuwen. Maar ben wel snibbig zonder reden en dat heb ik normaal nooit. Hoop eigenlijk dat het aan de pil ligt en niet aan iets anders.
Al vind ik het dan best eng welke invloed zo'n klein pilletje op je kan hebben.
dinsdag 12 april 2011 om 23:35
Van de microgynon werd ik strontsjaggerijnig en zo droog als de sahara.
Van de trinordiol kreeg ik koortsuitslag, puisten, zere borsten en nog wat meer ellende.
Ik moet me gewoon bij trigynon houden (hoewel trinordiol hetzelfde zou moeten zijn). Er zit echt verschil tussen de "hulpstoffen" blijkbaar.
Van de trinordiol kreeg ik koortsuitslag, puisten, zere borsten en nog wat meer ellende.
Ik moet me gewoon bij trigynon houden (hoewel trinordiol hetzelfde zou moeten zijn). Er zit echt verschil tussen de "hulpstoffen" blijkbaar.