Gezondheid alle pijlers

Kater

26-07-2015 10:02 39 berichten
I need help wat is de ultieme remedie tegen kater
Niet drinken
Worstenbroodjes eten
Ik ben een keer gaan joggen na een avond stappen. Erna eten douchen en veel water en ik was best weer goed te pas.
Weer gaan drinken
Ja hahaha als dat er eens zou zijn. Dan zouden we denk ik behoorlijk wat alcoholistjes hebben.

Het enige dat écht helpt is water drinken.
Tomatensoep uit blik.
Naturel chips en cola. Zout en suiker, ORS wil vast ook helpen.
Alle reacties Link kopieren
Tomatensoep eten, water drinken en frisse lucht (wandeling maken).
Het was te gezellig normaal let ik wel op de hoeveelheid dat ik drink. te veel jack met cola gehad.
Water drinken en bewegen. Daarna goed eten.
quote:lux. schreef op 26 juli 2015 @ 10:10:

Ja hahaha als dat er eens zou zijn. Dan zouden we denk ik behoorlijk wat alcoholistjes hebben.

Het enige dat écht helpt is water drinken.Het is niet zo'n goed advies maar volgens mij wel het enige dat helpt. Ik heb met Carnaval eens een flinke kater gehad en na 2 pilsjes was het over. Het jammere is dat je de volgende dag weer met hetzelfde probleem zit. Zo kun je niet bezig blijven he . Gewoon uitzieken dus. Bij mij helpt even overgeven wel.
Ellendig gevoel Blegh ik drink met mate om dit te voorkomen
Niets.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zout en vet.
Veel water drinken, maak een lekkere wandeling vanochtend en neem daarna een goede lunch.
Drinken wat je als laatste hebt gedronken maar snap dat je even geen alcohol kan zien.

Katers ken ik bijna alleen uit mijn stap-periode. Wat hielp is naar de snackbar gaan. Mijn vriendinnen die bij mij sliepen en ik gingen steevast een snack halen op zondagmorgen en dat helpt echt. Vette bek halen dus, hup..
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat ik doe als ik wakker word met een kater : 3 grote glazen water drinken. Een glas melk drinken. Een gebakken ei eten. Daarna wandelen, een flink stuk. Thuis aangekomen douchen en dan ben ik al weer een stuk fitter!

Succes
Op de bank hangen met veel water/thee, netflix en een bord Hollandse pot of lekker troostvoer. Kippenpootjes ofzo.
quote:boterbloempje6 schreef op 26 juli 2015 @ 11:17:

Wat ik doe als ik wakker word met een kater : 3 grote glazen water drinken. Een glas melk drinken. Een gebakken ei eten. Daarna wandelen, een flink stuk. Thuis aangekomen douchen en dan ben ik al weer een stuk fitter!

SuccesDat schijnt goed te helpen VOORAF, dat geeft je een vetlaagje in je maag, en zeker erna nog wat eten voordat je gaat drinken. Voor het slapen nog een paar glazen water. Kater komt ook omdat alcohol vocht uit je lichaam ontneemt. Maar deze tips zijn voor de volgende keer
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dat alcohol vocht uit je lichaam ontneemt dat verklaart de hoofdpijn. Gelukkig heb ik bijna nooit een kater maar als ik een kater heb dan heb ik geen hoofdpijn maar dan ben ik misselijk. Als ik dan kan over geven is het gelijk weer over.
je had de kater kunnen voorkomen door flink wat water te drinken en 2 paracetamollen vóór je ging slapen.

remedie tegen een kater is vet eten (gebakken ei) en ook weer: veel water drinken

alcohol onttrekt namelijk veel vocht aan je lichaam (en hersenen), vandaar dat je je nu zo voelt.
Water drinken, ei bakken, kopje koffie.

Dan douchen en met je brakke hoofd een stukje wandelen, hoeft maar 15 minuten. Kost ff wat doorzettingsvermogen maar dan ben je wel weer een stuk frisser als je terugkomt en waarschijnlijk ook van je hoofdpijn af.
Geen hoofdpijn alleen een brak gevoel heb al een fles water gedronken. Het gaat alleen goed als ik lig.
Eten moet je.

Gebakken eieren met spek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven