Ketoconazol shampoo in oog
dinsdag 26 december 2017 om 17:08
Half uur geleden mijn hoofdhuid gewassen met ketoconazol shampoo van Selsun. Met het dopje terug erop duwen spatte er wat shampoo in mijn oog.
Ik heb nog altijd een heel licht brandend gevoel in dat oog. Uiteraard heb ik water in het oog laten lopen om het weg te spoelen. Ik kan gewoon helder zien. Kan dit kwaad?
dinsdag 26 december 2017 om 18:51
Hallo,
Ik heb dit ook eens tegengekomen, piekte enorm in mijn oog en ik kon moeilijk zien.
Ik heb toen goed mijn oog gereinigd met zuiver water. Het wit van mijn oog zag rood ontstoken. Ik heb er toch 2/3 dagen last van gehad en is spontaan over gegaan.
Blijf je last hebben misschien afspraak oogarts maken. Het allerbeste.
Ik heb dit ook eens tegengekomen, piekte enorm in mijn oog en ik kon moeilijk zien.
Ik heb toen goed mijn oog gereinigd met zuiver water. Het wit van mijn oog zag rood ontstoken. Ik heb er toch 2/3 dagen last van gehad en is spontaan over gegaan.
Blijf je last hebben misschien afspraak oogarts maken. Het allerbeste.
dinsdag 26 december 2017 om 21:04
dinsdag 26 december 2017 om 21:11
Bij mij werkt het ook super. Gebruik het nu nog 1x per 1,5 weekiloveyouthemost schreef: ↑26-12-2017 17:16Mooizo! Ik kon het niet direct vinden in de bijsluiter, vandaar.Het is en blijft toch vies spul om schimmels tegen te gaan dus.
Het werkt wel goed (voor mijn hoofdhuid) moet ik zeggen!
dinsdag 26 december 2017 om 21:26
zilverpoets of tandpasta op eigen risico.iloveyouthemost schreef: ↑26-12-2017 20:46het brandende gevoel is helemaal over! Alleen nog 1 dingetje: Ik was mijn zilveren ketting vergeten af te doen... Die is nu zwart uitgeslagen!!!Iemand nog tips om dat weg te krijgen?
![]()