Klachten na het slapen
dinsdag 5 maart 2013 om 10:31
Beste allemaal,
Sinds kort wonen wij in een nieuw huis. Maar als wij wakker worden na een nacht slapen, hebben wij last van onze keel, jeukerige tranerige ogen, snotneus en koppijn. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? We slapen inmiddels met de raam open en dat scheelt wel iets
Ik hoor graag jullie ideeen en tips .
Sinds kort wonen wij in een nieuw huis. Maar als wij wakker worden na een nacht slapen, hebben wij last van onze keel, jeukerige tranerige ogen, snotneus en koppijn. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? We slapen inmiddels met de raam open en dat scheelt wel iets
Ik hoor graag jullie ideeen en tips .
dinsdag 5 maart 2013 om 10:44
dinsdag 5 maart 2013 om 10:46
Hebben jullie allergieën voor dieren bijvoorbeeld? Wellicht dat de vorige bewoners huisdieren hadden. Het duurt 2 jaar (tenzij je het hele huis gestript hebt natuurlijk) voor alle schilfers eruit zijn.
Of bouwstof wellicht? Duurt ook best lang voor het uit de lucht is.
Of bouwstof wellicht? Duurt ook best lang voor het uit de lucht is.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes

dinsdag 5 maart 2013 om 11:00
Woonden/sliepen jullie voorheen ook samen?
Nu niet lachen, maar... ik was allergisch voor mijn ex. We hadden de relatie al verbroken, maar we sliepen op het laatst nog wel in één bed. Iedere ochtend had ik galbulten (netelroos). Gedurende de ochtend, als ik dus al uit bed was, trok dit weg.
Heeft een week ofzo geduurd. Ex vertrok toen uit huis omdat hij een eigen woning gevonden had. En... de galbulten zijn nooit meer verschenen.
Ik denk, ik vertel het even, je weet nooit.
Nu niet lachen, maar... ik was allergisch voor mijn ex. We hadden de relatie al verbroken, maar we sliepen op het laatst nog wel in één bed. Iedere ochtend had ik galbulten (netelroos). Gedurende de ochtend, als ik dus al uit bed was, trok dit weg.
Heeft een week ofzo geduurd. Ex vertrok toen uit huis omdat hij een eigen woning gevonden had. En... de galbulten zijn nooit meer verschenen.
Ik denk, ik vertel het even, je weet nooit.

dinsdag 5 maart 2013 om 12:02
Zou het wellicht schimmel kunnen zijn? Ik heb zelf een tijdje gehad dat ik telkens met een verstopte.snot neus rondliep e.d.
Ook van iemand anders heb ik wel eens gehoord daar last van te hebben en er bleek ook ergens schimmel te zitten.
Misschien dat je dat door iemand zou kunnen laten opmeten o.i.d.?
Ook van iemand anders heb ik wel eens gehoord daar last van te hebben en er bleek ook ergens schimmel te zitten.
Misschien dat je dat door iemand zou kunnen laten opmeten o.i.d.?
dinsdag 5 maart 2013 om 12:11
dinsdag 5 maart 2013 om 12:56
Haha Molly, ik denk niet dat ik allergisch ben voor mijn vriendje, alhoewel hij wel veel transpireert tijdens het slapen. Het is overigens geen nieuwbouw huis, maar bestaande bouw. Ik dacht zelf ook meer richting luchtvochtigheid. Ik ga eerst eens die bakjes aan de verwarming proberen. Bedankt allemaal!