Gezondheid alle pijlers

klean prep wie kent het:(

02-04-2008 15:11 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
heey heey

ik heb morgen een darm onderzoek en nu moet ik van dat klean prep drinken! het is zo vies he!!!!

want je darmen moeten schoon zijn!

hebben mensen hier mischien ervaring mee hoe je de smaak beter kan maken??? of ervaring met het darm onderzoek zelf??
Wordt U ook zo moe van mijn reacties? SMS \"Reactie uit\" naar 2020! €1,10p.b
Ik hoop ook dat het meevalt!!!

Ja ik krijg een roesje dus da zal het allemaal wel goed komen!
Nah, met roesje wordt het een eitje. Komt goed, slaap lekker vannacht (ik hoop dat je niet te vaak naar het toilet hoeft)!
Bedankt surface!

Ik heb nu al iets minder last van mijn darmen.

ik hoop ook dat ik goed kan slapen vanacht maar we zullen het wel zien.

Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat ik moet blijven want als ze iets vinden moet ik blijven..
Ik hoop dat je ondertussen weer thuis bent, en dat het je is mee gevallen. Sterkte verder!
Beetje mosterd maar opdrinken met een rietje helpt ook tegen de vieze smaak, dan komt het niet zo op je tong en proef je het minder.

Hoop dat alles goed is gegaan.
Gisteren een colonscopie ondergaan.

De clean prep was echt bocht. De avond voor het onderzoek er 2 liter van moeten drinken en de ochtend voor het onderzoek wederom 2 liter.

De kan met water alvast koud zetten en na ieder glas een kauwgom eten heeft geholpen om die meuk weg te krijgen!

Vond de clean prep het ergste van heel het onderzoek!

Begon ook pas 4 uur na het laatste glas (de avond voor het onderzoek) ontlasting te krijgen met als gevolg dat ik heel de nacht op de pot heb gezeten.

Voor iedereen die er nog aan moet, veel succes!!!
Cleanprep vond ik ook het ergste, zoute vanille drank echt zo goor, ik dronk het ijskoud door een rietje en met een zwart/wit- kogel erbij in m'n mond. Bah dat ze daar nu geen betere oplossing voor hebben.
Klean Prep aanmaken met appelsap en in de koelkast zetten.

PROOST!
Hee allemaal,

Ik heb me hele leven al cleanprep moeten drinken en via sonde`s vanwegen mijn darm ziekte. Nu hebben ze laatst voorgesteld om het via een PEG SONDE te doen. iemand ervaring mee?

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven