klean prep wie kent het:(
woensdag 2 april 2008 om 15:11
heey heey
ik heb morgen een darm onderzoek en nu moet ik van dat klean prep drinken! het is zo vies he!!!!
want je darmen moeten schoon zijn!
hebben mensen hier mischien ervaring mee hoe je de smaak beter kan maken??? of ervaring met het darm onderzoek zelf??
ik heb morgen een darm onderzoek en nu moet ik van dat klean prep drinken! het is zo vies he!!!!
want je darmen moeten schoon zijn!
hebben mensen hier mischien ervaring mee hoe je de smaak beter kan maken??? of ervaring met het darm onderzoek zelf??
Wordt U ook zo moe van mijn reacties? SMS \"Reactie uit\" naar 2020! €1,10p.b
woensdag 2 april 2008 om 19:51
Bedankt surface!
Ik heb nu al iets minder last van mijn darmen.
ik hoop ook dat ik goed kan slapen vanacht maar we zullen het wel zien.
Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat ik moet blijven want als ze iets vinden moet ik blijven..
Ik heb nu al iets minder last van mijn darmen.
ik hoop ook dat ik goed kan slapen vanacht maar we zullen het wel zien.
Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat ik moet blijven want als ze iets vinden moet ik blijven..
Wordt U ook zo moe van mijn reacties? SMS \"Reactie uit\" naar 2020! €1,10p.b
vrijdag 12 december 2008 om 23:40
Gisteren een colonscopie ondergaan.
De clean prep was echt bocht. De avond voor het onderzoek er 2 liter van moeten drinken en de ochtend voor het onderzoek wederom 2 liter.
De kan met water alvast koud zetten en na ieder glas een kauwgom eten heeft geholpen om die meuk weg te krijgen!
Vond de clean prep het ergste van heel het onderzoek!
Begon ook pas 4 uur na het laatste glas (de avond voor het onderzoek) ontlasting te krijgen met als gevolg dat ik heel de nacht op de pot heb gezeten.
Voor iedereen die er nog aan moet, veel succes!!!
De clean prep was echt bocht. De avond voor het onderzoek er 2 liter van moeten drinken en de ochtend voor het onderzoek wederom 2 liter.
De kan met water alvast koud zetten en na ieder glas een kauwgom eten heeft geholpen om die meuk weg te krijgen!
Vond de clean prep het ergste van heel het onderzoek!
Begon ook pas 4 uur na het laatste glas (de avond voor het onderzoek) ontlasting te krijgen met als gevolg dat ik heel de nacht op de pot heb gezeten.
Voor iedereen die er nog aan moet, veel succes!!!