Gezondheid alle pijlers

Kletstopic: leven met pijn

17-09-2020 20:33 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen bij moeder geweest. Boekhouding voor man bijgewerkt en konijnenhok verschoond. Nu nog even stofzuigen en boven was vouwen en opruimen.
Nog 4 dagen werken ( weekend en woensdag en donderdag) en dan lekker op school na 10 dagen vrij.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Dan kwam het toch goed uit, Lientje, dat jij juist dit jaar je nieuwe baan met betere inkomsten en wat je ook nog leuker vindt, kreeg.

En 10 dagen vrij + geld te besteden :jump:

Enjoy!
Later is nu
Oh lekker Lien, 10 dagen vrij :)

Ik slik nu een tijdje magnesium en ik heb het idee dat het toch wel wat voor versoepeling van de spieren zorgt. Gelukkig maar, dan slik ik ze in ieder geval voor een goed doel ;)

Ik ga morgen naar een hotel met een vriendin, even er tussenuit. Gelukkig geven ze droog weer op voor de regio waar we zitten, wel veel wind maar ach.. als het maar niet regent ;)

Verder gaat het hier zijn gangetje wel.
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook nog glucosamine erbij kwebbel?

En wat leuk, er even op uit met een vriendin. Ga je één of 2 nachtjes?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
20-11-2020 16:12
Heb je ook nog glucosamine erbij kwebbel?

En wat leuk, er even op uit met een vriendin. Ga je één of 2 nachtjes?
Nope, alleen magnesium. Met citraat.

We gaan 1 nachtje.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Kwebbel, geniet ervan!!
Dank je Puck, gaat zeker lukken :D
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
19-11-2020 22:16
Officieel misschien wel. Maar ik heb 20 jaar moeten vechten om überhaupt iets tegen de pijn te krijgen. Want: volgens mijn huisarts kon ik geen pijn hebben want dat had je niet na zo'n licht infarct en bovendien mocht ik toch niks ivm trombosegevaar . Toen ik na een tip van een verpleegkundige uiteindelijk zei: en amitryptilline dan? Zei ze: oh. Ja. Dat mag je wel. 20 jaar pijn en verdriet had voorkomen kunnen worden . :facepalm: Als ik ga afbouwen in overleg met de arts, ben ik bang dat ik het niet meer terug krijg eenmaal afgebouwd
Dus ik maak zelf een afbouwschema. Als ik dat langzaam doe kan het geen kwaad en kan ik als ik toch veel meer pijn krijg kan ik het gewoon weer terug opbouwen. Zonder het risico te lopen dat ik straks verrek van de pijn en niks meer krijg.

Kortom, ik heb niet veel vertrouwen meer in mijn huisarts. Iets te vaak weggestuurd met de woorden: gaat vanzelf wel over en zo niet kom dan over 3 maanden nog maar eens terug. (6)
Dan snap ik het wel Lientje.
Als ik dit lees dan ben ik weer extra blij met mijn huisarts.

En fijn hè dat extra geld. Ik krijg volgende week salaris, zorgbonus en de eindejaarsuitkering. Helaas kwam mijn auto niet in een keer door de keuring dus een groot gedeelte is alweer op. De rest gaat ook naar de spaarrekening.

Hier gaat het redelijk. Afgelopen week best veel hoofd- en rugpijn gehad. Ben blij dat het weekend is en ik even kan bij tanken. En mijn teamleider heeft wat vrije dagen eind december weten te regelen. Dus i.p.v. 7 dagen hoef ik er nog maar 5 te werken.

Verder alles wel gelezen maar niet onthouden, dus voor wie wil een digitale :hug:
Alle reacties Link kopieren
Thnx Fladderak ( lekker sterk drankje😇) en een voor jou :hug:

Veel plzr Kwebbeltje!
Alle reacties Link kopieren
Kwebbel heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
noglangnietjarig schreef:
20-11-2020 17:26
Thnx Fladderak ( lekker sterk drankje😇) en een voor jou :hug:

Veel plzr Kwebbeltje!
Ik ken het drankje niet hoor.

Kwebbel veel plezier dit weekend!

Nanku ik stuur je een pb over de puzzels.
Alle reacties Link kopieren
Fladderrak bedoel je eind november wat vrije dagen? Of toch eind december? Omdat je 5 dagen schreef.
NLNJ, drankje? :whut:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
20-11-2020 19:03
Fladderrak bedoel je eind november wat vrije dagen? Of toch eind december? Omdat je 5 dagen schreef.
NLNJ, drankje? :whut:
Lientje bedoel echt eind december. Volgens het nieuwe rooster moest ik ineens 7 dagen werken. Gelukkig heeft teamleider zijn best gedaan en nu hoef ik nog maar 5 dagen werken. Blij mee :-)
Bedankt dames :D Heb er echt zin in!

Wat fijn Fladderak :)
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
20-11-2020 19:03
Fladderrak bedoel je eind november wat vrije dagen? Of toch eind december? Omdat je 5 dagen schreef.
NLNJ, drankje? :whut:

Fladderak is een sterk drankje van Hooghoudt, geloof ik. Jeneverachtig dus. En ja, het is lekker, Fladderak ;-))
Fijn dat die dagen geregeld zijn nu.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Kwebbel! :hello:
Later is nu
Dreamer schreef:
20-11-2020 19:20
Veel plezier Kwebbel! :hello:
Thx :D
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
20-11-2020 19:20
Fladderak is een sterk drankje van Hooghoudt, geloof ik. Jeneverachtig dus. En ja, het is lekker, Fladderak ;-))
Fijn dat die dagen geregeld zijn nu.
Ik weet het niet, op het moment van de nickname zat ik naast mijn vader en die dronk het op dat moment, Dus vandaar, Ik drink zelf bier, droge witte wijn en verder alles wat niet zoet is :P :P
Alle reacties Link kopieren
Fladderak schreef:
20-11-2020 19:08
Lientje bedoel echt eind december. Volgens het nieuwe rooster moest ik ineens 7 dagen werken. Gelukkig heeft teamleider zijn best gedaan en nu hoef ik nog maar 5 dagen werken. Blij mee :-)
Fijn die 2 dagen extra, maar nog een schrale troost na die vele overuren die je al hebt gemaakt..
Alle reacties Link kopieren
Hemke gaat het al wat beter met je ?

Vanavond begint TVOH weer. Ga ik weer volgen.
Alle reacties Link kopieren
Fladderak schreef:
20-11-2020 19:02
Ik ken het drankje niet hoor.

Kwebbel veel plezier dit weekend!

Nanku ik stuur je een pb over de puzzels.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Fladderak
Alle reacties Link kopieren
Fladderak schreef:
20-11-2020 19:08
Lientje bedoel echt eind december. Volgens het nieuwe rooster moest ik ineens 7 dagen werken. Gelukkig heeft teamleider zijn best gedaan en nu hoef ik nog maar 5 dagen werken. Blij mee :-)
7 dagen achter elkaar bedoel je ?? :woa: dat is echt veel te veel. Hoeveel uren contract heb je ?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Veel plezier Kwebbel!

:hug: voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er nog niet van gehoord dat drankje :biggrin: maar goed. Ik drink dan ook nooit.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
20-11-2020 20:11
7 dagen achter elkaar bedoel je ?? :woa: dat is echt veel te veel. Hoeveel uren contract heb je ?
Yep dat bedoel ik. Ik moest 49 uur werken en nu nog maar 40 uur uur. Heb een contract voor 20 uur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven