Gezondheid alle pijlers

kloppend gevoel onderbuik

02-03-2010 17:27 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, even een vraag, ik heb sinds een paar dagen een kloppend gevoel in mijn onderbuik. Arts heeft geluisterd en zei dat t wel rommelde en wou voor de zekerheid een echo laten maken, dacht dat het mijn darmen waren. Ik twijfelde daar een beetje aan. Nu heb ik sinds 2 dagen last van een klein beetje bruinige afscheiding, ik heb nooit last van doorbraakbloedingen enzo. Al een nieuwe afspraak gemaakt, maar herkent iemand dit? Is best spannend... groetje, Tinder.
Zou d'r iemand in kunnen zitten?

Sterkte ermee bij de verdere onderzoeken.
Hahaha! Ik ben trouw aan de pil, denk t niet, maar je weet t nooit natuurlijk.
Vl43inder....foei! stiekem moest ik daar heel hard om lachen

Geen ervaring mee, veel succes bij de arts.
Dank jullie...
klopgeest, duh
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Nu ook ineens bruine afscheiding...lijkt me dan ineens niks meer met je darmen temaken hebben.

Zoals iemand al voor me zei...zit er niemand in je .misschien zwanger? En ook al slik je de pil je zal de eerste niet zijn...verder nergens last van?
juist...ik roep er wel een priester bij...
@butterfly, nee, verder geen klachten, licht pijnscheutje af en toe, zal de arts wel vragen of ik niet toevallig een nieuw mensje aan het maken ben, al vraag ik me ten zeerste af of dat t is. Maar t kan, allicht.
Ja ik werd ook zwanger ooit door de pil heen, en bleef gewoon menstrueren al was het wat lichter.

Uiteindelijk kwam ik er pas achter door ineens tussentijds veel bloedverlies bleek ik een miskraam in gang tehebben.

Je bent dus niet misselijk etc?

Die arts dacht er zelf ook niet aan..ik bedoel een kloppend gevoel is wel apart...maar als je zwanger zou zijn dan al een paar maandjes...als dat gevoel daarvan komt dan he
Nee, niet misselijk. Ik dacht zelf dat het misschien een ontsteking kan zijn? Dat geeft ook vaak een kloppend gevoel. Ben op zich net anderhalve week geleden ongesteld geweest, maarja, dat is ook de pil, dus niet helemaal 'echt'.
Je hebt toch een echo gehad? Waarom dan de arts vragen of je zwanger bent?
Nee, de echo staat nog in de planning omdat arts aan mn darmen dacht. Maar nu dus die afscheiding, die komt niet uit mn darmen..
beetje onduidelijk ja, xcuse.
Een ontsteking van hetzij je darmen, hetzij je baarmoeder/eileiders, voelt niet kloppend hoor. Dan lig je qua pijn wel echt tegen het plafond zo'n beetje. Overigens kan ook dát gewoon onderzocht worden, ook met behulp van een echo eventueel. Maar als ik je klachten zo hoor, dan denk ik niet meteen "oh, klinkt net als mijn eileiderontsteking" of "oh, klinkt net als mijn darminfectie".

Zwangerschap zou ik zeker als optie openhouden. Dat geeft ook gerommel in je darmen.
mmmm, okeej, begin m nu wel een beetje te knijpen hoor..zwanger?? Zou wat zijn..
Voordeel is wel dat het onderzoek dat nodig is om te kijken of je zwanger bent heel wat minder om het lijf heeft dan de andere onderzoeken in dat gebied, zeg maar.

Doe een zwangerschapstestje en je weet het.

Wij zijn natuurlijk geen dokters he, maar een zwangerschapstest kan weinig kwaad lijkt mij.
Zwanger lijkt me sterk gezien je anderhalf week geleden ongesteld bent geweest.
Het zou ook stress kunnen zijn tinder. Heb je ook last van verstopping en/of ontlasting die anders is dan normaal? (droger)
Wat heeft de wasdroger hiermee te maken?
Vroeg me hetzelfde af als JohnnyCake eigenlijk, maar ging er maar vanuit dat de huisarts dat ook al had gevraagd.
Ja, testje doen is zo gedaan, morgen maar drogistje bezoeken! @johnnycake, nee, geen last van nee...
Hij vroeg niks verder, heeft alleen maar geluisterd en zei dat t rommelde, en dat ik voor de zekerheid een echo moest afspreken. Enneh, waar vind jij die wasdroger ergens stoeptegel?
o, haha, zag m al...
Hier ook regelmatig last van rommelende darmen, en ja, af en toe is er ook sprake van een licht trommelend/kloppend gevoel. Ik begrijp wel dat de arts aan darmen denkt, waarschijnlijk veel lucht. En ik zou dus rustig eens even die echo afwachten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven