kloppend gevoel onderbuik
dinsdag 2 maart 2010 om 17:27
Hoi, even een vraag, ik heb sinds een paar dagen een kloppend gevoel in mijn onderbuik. Arts heeft geluisterd en zei dat t wel rommelde en wou voor de zekerheid een echo laten maken, dacht dat het mijn darmen waren. Ik twijfelde daar een beetje aan. Nu heb ik sinds 2 dagen last van een klein beetje bruinige afscheiding, ik heb nooit last van doorbraakbloedingen enzo. Al een nieuwe afspraak gemaakt, maar herkent iemand dit? Is best spannend... groetje, Tinder.

dinsdag 2 maart 2010 om 17:39
dinsdag 2 maart 2010 om 17:44
Ja ik werd ook zwanger ooit door de pil heen, en bleef gewoon menstrueren al was het wat lichter.
Uiteindelijk kwam ik er pas achter door ineens tussentijds veel bloedverlies bleek ik een miskraam in gang tehebben.
Je bent dus niet misselijk etc?
Die arts dacht er zelf ook niet aan..ik bedoel een kloppend gevoel is wel apart...maar als je zwanger zou zijn dan al een paar maandjes...als dat gevoel daarvan komt dan he
Uiteindelijk kwam ik er pas achter door ineens tussentijds veel bloedverlies bleek ik een miskraam in gang tehebben.
Je bent dus niet misselijk etc?
Die arts dacht er zelf ook niet aan..ik bedoel een kloppend gevoel is wel apart...maar als je zwanger zou zijn dan al een paar maandjes...als dat gevoel daarvan komt dan he
dinsdag 2 maart 2010 om 17:54
Een ontsteking van hetzij je darmen, hetzij je baarmoeder/eileiders, voelt niet kloppend hoor. Dan lig je qua pijn wel echt tegen het plafond zo'n beetje. Overigens kan ook dát gewoon onderzocht worden, ook met behulp van een echo eventueel. Maar als ik je klachten zo hoor, dan denk ik niet meteen "oh, klinkt net als mijn eileiderontsteking" of "oh, klinkt net als mijn darminfectie".
Zwangerschap zou ik zeker als optie openhouden. Dat geeft ook gerommel in je darmen.
Zwangerschap zou ik zeker als optie openhouden. Dat geeft ook gerommel in je darmen.

dinsdag 2 maart 2010 om 18:04

dinsdag 2 maart 2010 om 18:11