kloppend gevoel onderbuik
dinsdag 2 maart 2010 om 17:27
Hoi, even een vraag, ik heb sinds een paar dagen een kloppend gevoel in mijn onderbuik. Arts heeft geluisterd en zei dat t wel rommelde en wou voor de zekerheid een echo laten maken, dacht dat het mijn darmen waren. Ik twijfelde daar een beetje aan. Nu heb ik sinds 2 dagen last van een klein beetje bruinige afscheiding, ik heb nooit last van doorbraakbloedingen enzo. Al een nieuwe afspraak gemaakt, maar herkent iemand dit? Is best spannend... groetje, Tinder.
dinsdag 2 maart 2010 om 18:41
Ik vind het trouwens bijzonder dat je huisarts je doorstuurt voor een echo voor heel normaal darmgerommel... Iedereen heeft af en toe even wat lucht in zijn darmen, een dwarszittende drol of whatever. Als je het weken blijft houden of stikt van de pijn, dan zou ik naar de huisarts gaan, maar na een paar dagen? En dan doorgestuurd worden?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
dinsdag 2 maart 2010 om 20:02
tja, hij zal t wel weten, ik heb er niet voor gestudeerd. En nogmaals, ik vind opeens bruine afscheiding niet normaal, ik ging aanvankelijk naar de arts omdat mijn onderbuik een bonkend gevoel gaf en ik niet dacht dat dat mijn darmen waren. Als je daarmee wacht tot je krom loopt van de pijn ben je ook niet handig bezig. Ik heb verder nooit last van pijntjes of ziek zijn, misschien dat ie daarom wel sneller actie onderneemt.
woensdag 3 maart 2010 om 10:16
LEES DIT NIET BIJ JE ONTBIJT ALERT
Sorry voor de smerige vraag, maar kan het ook geen afscheiding uit je darmen zijn? Als die geirriteerd zijn kan er ook rustig bruin slijm uitkomen.
Toen ik bij de huisarts kwam met darmproblemen maakte hij ook gelijk een echo (is "toevallig" ook een internist en had "toevallig" zo'n apparaatje staan...). Sommige artsen zijn gewoon grondig.
Voor en ontsteking van je baarmoeder moeten ze denk ik een uitstijkje nemen of niet?
Sorry voor de smerige vraag, maar kan het ook geen afscheiding uit je darmen zijn? Als die geirriteerd zijn kan er ook rustig bruin slijm uitkomen.
Toen ik bij de huisarts kwam met darmproblemen maakte hij ook gelijk een echo (is "toevallig" ook een internist en had "toevallig" zo'n apparaatje staan...). Sommige artsen zijn gewoon grondig.
Voor en ontsteking van je baarmoeder moeten ze denk ik een uitstijkje nemen of niet?
donderdag 4 maart 2010 om 16:05