Klote griep :-S
donderdag 21 maart 2013 om 16:50
Ik ben al sinds maandag geveld door de griep. Tenminste dat denk ik. Flinke koorts, hoofdpijn, spierpijn en sinds gisteren ook een nare vastzittende hoest die enorm irriteert en het lukt me maar niet om het op te hoesten.
Ik had al gehoord dat deze griep hardnekkig was maar we hebben alledrie de griepprik gehad en het ging al zo lang goed. Wel enorm veel verkouden geweest maar het was mijn zoontjes eerste winter dus dat schijnt normaal te zijn.
Het ergste vind ik nog dat ik mijn zoontje al 4 dagen niet heb vastgehouden of geknuffeld. Ben namelijk bang dat ik hem aansteek (hij heeft een hoop medische problemen en verminderde afweer en kan al hoge koorts hebben van een simpel verkoudheidje).
Voor diegenen die hem ook gehad hebben: hoe lang duurt dit kreng nog en wanneer ben ik niet meer besmettelijk? Pffff
Ik had al gehoord dat deze griep hardnekkig was maar we hebben alledrie de griepprik gehad en het ging al zo lang goed. Wel enorm veel verkouden geweest maar het was mijn zoontjes eerste winter dus dat schijnt normaal te zijn.
Het ergste vind ik nog dat ik mijn zoontje al 4 dagen niet heb vastgehouden of geknuffeld. Ben namelijk bang dat ik hem aansteek (hij heeft een hoop medische problemen en verminderde afweer en kan al hoge koorts hebben van een simpel verkoudheidje).
Voor diegenen die hem ook gehad hebben: hoe lang duurt dit kreng nog en wanneer ben ik niet meer besmettelijk? Pffff
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
donderdag 21 maart 2013 om 16:53
donderdag 21 maart 2013 om 16:57
Ik ben sinds zondag geveld door deze klotegriep dus ik voel met je mee. En het lijkt alleen maar erger te worden ook koorts,hoofdpijn, spierpijn en ik heb al ongeveer duizend keer geniest volgens mij. Echt niet leuk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 21 maart 2013 om 16:58
donderdag 21 maart 2013 om 17:32
Ik heb het ook gehad ondanks de griepprik en ik ben een dag of vier echt ziek geweest. Daarna heb ik nog wel heel lang last gehad van hoofdpijn, moeheid en vastzittende hoest. Het heeft wel weken geduurd voor ik weer fit was.
Broomhexinetabletten helpen trouwens heel goed tegen vastzittende hoest.
Broomhexinetabletten helpen trouwens heel goed tegen vastzittende hoest.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 21 maart 2013 om 17:47
Ik heb ook de griepprik gehad, en ben ook ziek. Maar niet zo ziek als mijn moeder en mijn zus, die van voren niet meer weten dat ze van achteren nog leven. Echt 40 graden koorts, 3 dagen niet eten enzo.
Ik heb antibiotica gekregen tegen de bronchitis omdat ik gevoelige longen heb (astma) en er niet weer een longontsteking bij kan hebben. Zus heeft inmiddels ook antibiotica.
En ik heb ook slijmlosmakers. Bruistabletten met acetylcysteine (ja ik heb even gespiekt;-) ), die werken volgens de apotheek het beste.
En neusdruppels.
Met een paar boeken, het forum en de tv hou ik het wel uit
Ik heb antibiotica gekregen tegen de bronchitis omdat ik gevoelige longen heb (astma) en er niet weer een longontsteking bij kan hebben. Zus heeft inmiddels ook antibiotica.
En ik heb ook slijmlosmakers. Bruistabletten met acetylcysteine (ja ik heb even gespiekt;-) ), die werken volgens de apotheek het beste.
En neusdruppels.
Met een paar boeken, het forum en de tv hou ik het wel uit
.

donderdag 21 maart 2013 om 17:50
quote:boannan schreef op 21 maart 2013 @ 16:50:
Ik ben al sinds maandag geveld door de griep. Tenminste dat denk ik. Flinke koorts, hoofdpijn, spierpijn en sinds gisteren ook een nare vastzittende hoest die enorm irriteert en het lukt me maar niet om het op te hoesten.
Ik heb ruim drie weken in bed gelegen door dit griepvirus (en als ik de huisarts mag geloven, ben ik zeker niet de enige). Dus als je nu een topic opent omdat je 'al' drie dagen ziek bent, dan wordt het nog een zware tijd voor je.
Beterschap! Maar een beetje relativeren kan geen kwaad.
Ik heb ruim drie weken in bed gelegen door dit griepvirus (en als ik de huisarts mag geloven, ben ik zeker niet de enige). Dus als je nu een topic opent omdat je 'al' drie dagen ziek bent, dan wordt het nog een zware tijd voor je.
Beterschap! Maar een beetje relativeren kan geen kwaad.
donderdag 21 maart 2013 om 17:58