Gezondheid alle pijlers

klotepillen

08-10-2016 16:13 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even zeuren. Gister mijn seroxat vergeten in te nemen.

Vandaag wel weer, maar man man, wat voel ik me dan gelijk raar en naar. Onwerkelijk.

Dan realiseer je je weer dat het toch wel rotdingen zijn.

Hebben jullie ook klachten als je eens je AD vergeet?
Ja, en als ik mijn stemmingsstabilisator vergeet nog meer.

Ik zorg dus ook voor dat ik het echt niet vergeet. Het is het eerste wat ik doe 's ochtends en het laatste 's avonds: medicatie slikken.
Ik vergeet ze eigenlijk nooit. Maar nu dus wel. Bah.
Wat een rare conclusie: als je je pillen vergeet voel je je beroerd, dus zijn het rotdingen?????

Integendeel juist: die pillen doen blijkbaar goed werk.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 08 oktober 2016 @ 16:23:

Wat een rare conclusie: als je je pillen vergeet voel je je beroerd, dus zijn het rotdingen?????

Integendeel juist: die pillen doen blijkbaar goed werk.Ik mopper maar wat .

Integendeel juist: die pillen doen blijkbaar goed werk. Ik dacht hetzelfde inderdaad
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat antidepressiva vervelende onttrekkingsverschijnselen hebben. Jullie (Philae en Salomio) slikken ze zelf niet, neem ik aan?
dacht altijd dat een dag vergeten , geen groot probleem was , omdat Ad op de langere termijn werken, als je begint gaat het toch na 2-3 weken werken , of niet?

Integendeel juist: die pillen doen blijkbaar goed werk.Nou, het is het een verschrikkelijk proces als je ermee wilt stoppen. Het is echt afkicken. Als je daar eenmaal doorheen bent wil je ze nooit meer slikken.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
quote:betalenofkrijgen schreef op 08 oktober 2016 @ 16:35:

dacht altijd dat een dag vergeten , geen groot probleem was , omdat Ad op de langere termijn werken, als je begint gaat het toch na 2-3 weken werken , of niet?Nou, ik krijg altijd van die schokjes door mijn lijf (brainzaps). En voel me dus anders dan normaal. Heeft te maken met de halfwaardetijd. Ik heb vandaag weer genomen en hopelijk is de bloedspiegel weer gauw op orde.

Integendeel juist: die pillen doen blijkbaar goed werk.

En ja, ze werken goed.

Maar ze hebben heftige bijwerkingen. Wat dat betreft is het woord 'klotepillen' denk ik nog niet zo raar.

Op het moment dat je ze niet neemt merk je pas wat het met je lichaam en geest doet.
quote:cowandchicken schreef op 08 oktober 2016 @ 16:36:

[...]

Nou, het is het een verschrikkelijk proces als je ermee wilt stoppen. Het is echt afkicken. Als je daar eenmaal doorheen bent wil je ze nooit meer slikken.Dat is wellicht jouw ervaring. De mijne niet. Het verschilt per AD en per persoon, maar vooral het tempo waarin je afbouwt.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Ik heb trouwens nergens last van als ik eens een dagje vergeet.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:VickyP schreef op 08 oktober 2016 @ 16:41:

Ik heb trouwens nergens last van als ik eens een dagje vergeet.Verschilt inderdaad per persoon.
Dit merk ik dus als eerste:

Brain zaps are commonly reported electrical shock sensations that are often experienced during discontinuation of antidepressant medications. Other common names for brain zaps include: brain shivers, electrical shocks, and brain shocks. People often describe them as feeling electrical current uncontrollably zapping their brains, which can be extremely frightening and uncomfortable. A person experiencing these zaps may get dizzy, feel minor pain, and high levels of discomfort.
quote:lila01 schreef op 08 oktober 2016 @ 16:35:

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat antidepressiva vervelende onttrekkingsverschijnselen hebben. Jullie (Philae en Salomio) slikken ze zelf niet, neem ik aan?

Ik slik ze ook, dus ik weet het, maar ik vind het juist erg fijne pillen.

Als ik mijn pijnstillers vergeet krijg ik ook klachten, maar daarmee zijn het nog geen rotpillen.

Maar goed, ik ben dol op pillen, dat scheelt.
Ik slik ze dan weer niet
quote:cowandchicken schreef op 08 oktober 2016 @ 16:36:

[...]

Nou, het is het een verschrikkelijk proces als je ermee wilt stoppen. Het is echt afkicken. Als je daar eenmaal doorheen bent wil je ze nooit meer slikken.Ik stop er dan ook nooit meer mee. In overleg met de psych, dus verantwoord.
quote:betalenofkrijgen schreef op 08 oktober 2016 @ 16:35:

dacht altijd dat een dag vergeten , geen groot probleem was , omdat Ad op de langere termijn werken, als je begint gaat het toch na 2-3 weken werken , of niet?Je zult niet direct weer (zwaar) depressief zijn als je je AD een dagje vergeet, maar je kunt wel afkickverschijnselen krijgen.
Dan zal het eventuele afbouwen later geleidelijk dus zeer langdurig zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Seroxat is de ergste, vanwege de korte halfwaardetijd.

Ik merk het ook. Als we mot hebben, blijkt nog weleens dat ik wat vergeten ben.

De rust/antisstress is fijn. Maar ik wil graag weer zonder als het kan. Merk gehad wat niet werkte en dat heeft enorme gevolgen gehad. Ik bouw dus langzaam af.
Dus vind ik het ook kutpillen.
Ik heb drie keer zonder problemen af kunnen bouwen. Dat hoeft dus geen probleem te zijn gelukkig. Maar wel heel rustig afbouwen.
Brain zaps zijn vreselijk. 1 maal in mijn leven mijn ad vergeten (ik slik het nu zo'n 15 jaar) echt ik voelde me net een junk. Huilend naar huis, naar boven gestrompeld, alsnog mijn medicatie ingenomen en gaan liggen.

Maar ik weet dat ik mij nog vreselijker zou voelen zonder de medicatie dus ik heb heel goed geleerd dat ik altijd mijn medicatie in neem.

Overigens ben ik 2 maal omgewisseld van ad en ook met heel langzaam afbouwen had ik wat bijwerkingen maar dat was geen reden om niet weer een nieuwe te nemen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
@Solomio

Ik Snap heel goed dat je er niet mee stopt. AD kunnen ontzettend veel goed doen.

Ik bedoelde meer dat ik nooit meer door de hel van het afkicken wil gaan en er daardoor nooit meer aan zou durven beginnen.

Al weet ik natuurlijk nooit zeker of ik niet meer depressief wordt.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven